Zeeland en rauwe melk?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Zeeland en rauwe melk?

Dit onderwerp bevat 39 reacties, heeft 16 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Poekie 6 jaren, 11 maanden geleden.

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Auteur

Webmaster
    Bijdrager

Als ik jullie was, reed ik naar Eindhoven, naar de Stoerderij van Arjan Swinkels voor lekker VETTE buffelmelk!

Mike

Poekie
    Moderator

Heb hem net een mail gestuurd of hij melk heeft.

Lia

Alexandra
    Bijdrager

Er zijn een paar buffels die zich laten melken. Geen idee of het al voldoende is voor de verkoop. Ik woon op een klein uur rijden afstand, maar wil dat zeker een keer doen!

Anoniem

ik weet ook nog een adres in Hei en Boeicop.

daar hebben ze een melktap met biologische rauwe melk.

daarnaast verkopen ze ook biologisch rundvlees.

kijk op http://www.degroenehofstee.nl

sheila

Anoniem

Hallo Poekie,

Welkom in het Noord-Limburgse!

Voor het geval je geen rauwe buffelmelk kunt krijgen heb ik nog wel een adresje voor je in Arcen (aan de andere kant van de Maas)

Peter Hegger, Boerenweg 58, 5944 EL Arcen. mob. 06 – 21 87 83 14.

Daar haal ik mijn rauwe melk.

Groetjes, Marian

Poekie
    Moderator

Wij proberen ook Haluk / Haydarpasa te bereiken. Ben op zijn adres geweest maar dat huis stond leeg.

Heeft iemand op het forum zijn telefoonnummer.

Zo ja, zou je dat dan aan mij willen mailen via http://www.voedingisgezondheid.nl

Alvast bedankt.

Lia

Poekie
    Moderator

Marian, dank je voor het delen van het adres. We moeten nu toch wel weer nieuwe yoghurt maken.

Morgen gaan we kijken wat we gaan doen voordat we doorrijden naar Dusseldorf.

Lia

Anoniem

Poekie,

Haluk is vlgs. mij verhuisd. Ik heb vlgs. mij in mijn mailbox op het werk het tel.nr. van Haluks vrouw, maar daar kan ik nu niet inloggen. Morgenvroeg zal ik even kijken en als ik het vind zal ik het doormailen.

Poekie
    Moderator

Dank.

Lia

Poekie
    Moderator

We zijn weer terug van vakantie en zijn nog bij Peter Hegger langs geweest voor rauwe melk.

Een zeer leuk gesprek gehad met Peter en zijn vriendin.

We zijn op een gegeven moment toch maar weer weg gegaan, zouden zo uren met ze kunnen praten.

Zag net in een andere post dat Haluk aan Mike vroeg om Peter te begeleiden/informeren over mineraliseren met keltisch zeezout.

Peter was ook blij ons te spreken, hij gaf aan dat hij hierdoor weer een bevestiging krijgt dat hij goed bezig is.

En dat is hij zeker.

En het was heerlijke melk, waar we ook weer heerlijke yoghurt van hebben gemaakt.

Lia

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.