Wise Traditions Nederland 2019

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Wise Traditions Nederland 2019

Dit onderwerp bevat 101 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 2 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 91 tot 102 (van in totaal 102)
  • Auteur

Johnny
    Bijdrager

Gister tijdens de Wise Traditions heb ik veel indrukken opgedaan en sluit me aan bij de eerdere reacties dat het een topdag was.

gif-vrij
    Bijdrager

Ik sluit me ook aan bij alle vorige reacties op het Wise Tradition congress gisteren in de Beekhoeve. Wat heerlijk om je zo thuis te voelen tussen allemaal “relatief onbekenden” maar met dezelfde passie en interesses. Super leuk ook om forumleden te ontmoeten. Maar ik heb er ook nog een aantal gemist zo te lezen.

JM
    Bijdrager

Mooie hoodie had je gister aan, Joost! 😉

Mike

Dank je Mike :D, leuk je gister gesproken te hebben, al was het vluchtig.

Joost

bastiaan
    Bijdrager

Ik heb het ook prima naar mn zin gehad. Ik had me er speciaal op verheugd om Tanja en Mike weer eens te zien… Nou, dat is in ieder geval gelukt 🙂

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Goed om weer eens te hebben kunnen bijkletsen, bastiaan!

Mike

Ina dupain
    Bijdrager

Goedemiddag,
    Wat een topdag was het. Wat een fantastisch mens is Natasha. De rest van de mensen was ook fantastisch, maar zij in het bijzonder ;).
    Volgens mij heb ik opgepikt dat de powerpoint slides van Natasha ergens zouden worden gepubliceerd.
    Mike, ik heb je een mail gestuurd met de link naar Gerald Pollack over The Fourth Fase of Water. Ik hoop dat ik het juiste email adres heb gebruikt.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Email Tanja op tanjastevens(at)hotmail(punt)com voor de PPT van Natasha Campbell McBride.

Mike

DeSouza
    Bijdrager

Ik heb sinds 2 dagen terug een email verstuurd naar Tanja, maar ik ontvang niets. Tanja?

Tanja
    Bijdrager

Iedereen die zaterdag en zondag een verzoek hebben gestuurd hebben de pp met wetransfer gekregen intussen. Ik werk tot 11 uur per dag, heb een eigen bedrijf en een gezin, dus soms duurt het even iets langer.

Tanja
    Bijdrager

Over 4de fase van water is drie jaar geleden al een artikel verschenen in het Wise Traditions journal: https://www.westonaprice.org/health-topics/health-issues/the-fourth-phase-of-water/

DeSouza
    Bijdrager

@tanja

Ah sorry daarvoor, ik zou hem graag willen ontvangen dus ik wacht af.

Tanja
    Bijdrager

Nu moeten ze er toch zijn DeSouza. Ik heb ze in elk geval verstuurd.

12 berichten aan het bekijken - 91 tot 102 (van in totaal 102)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.