Wise Traditions Nederland 2019

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Wise Traditions Nederland 2019

Dit onderwerp bevat 101 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 102)
  • Auteur

DeSouza
    Bijdrager

Het kan ongepast zijn, maar wilt iemand die zijn kortingscode niet gebruikt aan mij geven? email : bilal.t66(@)hot(ma)il.com mits het ongepast is kan het verwijderd worden.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Na het overlijden van topkokkin Emmy verzekerde Antropia ons dat ze voor ons laatste congres aldaar een Weston Price-lunch konden leveren van een soortgelijk niveau. Helaas bleek het tegendeel waar. Nu we gekozen hebben voor een nieuwe locatie was onze grootste zorg dan ook of de lunch wellicht opnieuw tegen zou vallen. Om niets aan het toeval over te laten, waren Tanja en ik gisteren op de Eemlandhoeve om te komen proeven.

Nou, we kunnen met een gerust hart alle zorgen laten varen, wat een lekker eten hadden ze gemaakt, zeg! Een fantastische gebonden bottenbouillon (ik heb 3 glazen op!), een supersmakelijke runderstoofschotel, een heerlijk frisse kool-witlofsalade en nog een paar heerlijkheden werden ons voorgeschoteld en het smaakte allemaal perfect, we hebben een nieuwe Emmy in de persoon van kokkin Grada!

Mocht je dus nog twijfelen of je op 9 februari wil komen, hak dan nu de knoop door – al is het alleen maar voor de lunch! Schrijf je hier in:

Mike

JM
    Bijdrager

Toch even kijken of ik kan, ik begin toch enthousiast te worden:D Spreker Ad Ligtvoet was hier vroeger erg actief, interessant en opeens verdwenen. What happened? (Quote Killary)

Joost

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Ik kan er helaas niet bij zijn ivm cursus. Ik wens iedereen een inspirerende leerzame dag!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Het feest zou ook niet compleet zijn zonder jou en je geliefde, Joost!

Mike

JM
    Bijdrager

Ja nu kan ik helemaal geen nee zeggen 🙂 Als we thuis zijn, gaan we kijken of we kunnen komen, zijn nu weekendje weg.

Joost

Tanja
    Bijdrager

Leuk Joost!

En Mike heeft niets teveel gezegd, de lunch is echt terug op het niveau waar het moet zijn. Op de dag zelf zal het ook nog gemaakt zijn van de producten van onze standhouders, dus met rauwmelkse kaas van A2 koeien van onze eigen wapf boer Matthijs de haan, rauwe boter van de Beekhoeve, het Keltisch zeezout van Breizh, de olijfolie van Vitsomoeri en het 100% grasgevoerde vlees van Schotse Hooglanders. Het programma is zeker geen herhaling van voortgaande jaren en de lokatie erg gezellig.

Godsgeschenk
    Bijdrager

Joost,
    Dan zal ik je wel zien en kunnen we gezellig bijkletsen.

Dorothé

DeSouza
    Bijdrager

En er is succestickets te koop, wat houd dit in?

Tanja
    Bijdrager

Via verschillende nieuwsbrieven van standhouders krijgen deze mensen korting op de kaartjes desouza. Soort van vaste klanten korting. Deze is van Succesboeken.

JM
    Bijdrager

Joost,
    Dan zal ik je wel zien en kunnen we gezellig bijkletsen.

Dorothé

We zien elkaar zeker, ik heb tickets! Ik kom zonder mijn vrouw, maar met mijn rode Q-vest :).

Joost

Godsgeschenk
    Bijdrager

Hoi Joost,

Ik heb nog eens gekeken naar de foto van toen, dus ik zal je wel herkennen. Zeker als je een rood q-vest aanhebt. Leuk.
    Ik zie er geheel anders uit, tenminste vindt iedereen.
    Ik heb geen kort blond haar meer, maar mijn eigen haarkleur met wel wat blonde plukken en nu is het veel langer en ik gebruik geen make-up meer alleen nog mascara.

Maar je zult me wel herkennen.
    Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Volgens mij was dat rode vestje een geintje.

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Oh, ik dacht dat die dan wel bestonden.
    Nou, ben ik erin getuind.
    🙂

Dorothé

JM
    Bijdrager

Was geen geintje van het vest.

Joost

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 102)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.