Wise Traditions Nederland 2019

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Wise Traditions Nederland 2019

Dit onderwerp bevat 39 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 5 uur, 46 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
  • Auteur

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Leuk Binc!

Dit filmpje heeft niets met de dsg te maken maar als meer ziekenhuizen dit oppakken kan het misschien wel een wise tradition worden:

gif-vrij
    Bijdrager

Nog 1 dag om een early bird ticket te kopen voor de Wise Traditions Nederland 2019. Helaas is het mij ook niet gelukt om iemand mee te krijgen, dus ben van plan ook alleen te komen. Sluit me die dag graag aan bij de andere forumleden. Binc en Elkedageenei jullie gaan ook toch? Zijn er inmiddels nog meer forumleden die zich hebben aangemeld?

Binc
    Bijdrager

Hoi gifvrij,

Ja, ik heb nog steeds de intentie om te gaan. Heb al kaarten gekocht. Ik kom met een vriendin. Dus kom er gerust bij hoor. Alleen moeten we dan iets organiseren waar we elkaar treffen. Ik ken de locatie niet verder.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Beste forumleden, vandaag is idd de laatste dag voor de Early Bird-actie. Als je de knoop nog niet hebt doorgehakt dan is vandaag een goede dag om dit te doen en jezelf wat geld voor toegang tot dit unieke evenement te besparen.

@jasper, zoals je misschien al hebt gezien heb ik de tekst voor mijn presentatie inmiddels geschreven en deze is al geruime tijd door Tanja gepubliceerd op haar website:

Ik vond nl. dat je een punt had als het gaat over de grote lijn van het programma. Hopelijk trekt mijn tekst je over de streep, want zoals je kunt lezen hebben water en darmen alles met elkaar te maken.

Mike

gif-vrij
    Bijdrager

@ Binc

Ja, ik heb nog steeds de intentie om te gaan. Heb al kaarten gekocht. Ik kom met een vriendin. Dus kom er gerust bij hoor. Alleen moeten we dan iets organiseren waar we elkaar treffen. Ik ken de locatie niet verder.

Ik ben er bij, heb net een kaartje besteld. Leuk. Ik ken de locatie ook niet, tegen die tijd overleggen we even om af te spreken.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Hebben jullie elkaars contactinfo al? Zo niet, dan kan ik daar voor zorgen.

Mike

Binc
    Bijdrager

Nee, we hebben nog geen gegevens van elkaar.

jasper
    Bijdrager

Ik vond nl. dat je een punt had als het gaat over de grote lijn van het programma. Hopelijk trekt mijn tekst je over de streep, want zoals je kunt lezen hebben water en darmen alles met elkaar te maken.

Ik was allang over de streep, dankzij de tekst nu de mensen buiten FF/WAPF nog.

gif-vrij
    Bijdrager

Hebben jullie elkaars contactinfo al? Zo niet, dan kan ik daar voor zorgen.

Graag Mike

DeSouza
    Bijdrager

Ik ben die dag niet aanwezig, maar kan iemand van jullie (Mike?) vragen waarom er hier in Nederland geen gaps practitioner training gegeven word? Maar in Amerika en zelfs in Turkije wel dus.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

@binc en gif-vrij, check your email.

Mike

Tanja
    Bijdrager

DeSouza, in Engeland zou je de training kunnen volgen. Maar ik zal eens vragen aan Natasha.

DeSouza
    Bijdrager

@tanja

Dit had ik ook van Henderina Mantel gehoord. Maar is voor mij te ver weg (en “onmogelijk”).

DeSouza
    Bijdrager

Er staat voor leden een lagere prijs? Wat houd dat in?

Tanja
    Bijdrager

Bezoekers van eerdere congressen hebben een mail gekregen met een kortingscode voor deze tickets. Evenals relaties en klanten van standhouders

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.