Wise Traditions Nederland 2019

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Wise Traditions Nederland 2019

Dit onderwerp bevat 10 reacties, heeft 7 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 1 dag, 12 uur geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Tanja
    Bijdrager

Jawel, we zijn terug van weggeweest met ons Weston Price congres, onder de naam Wise Traditions. Het thema van dit jaar zal zijn Gutsy Health, waar het belang van de darmen en frisse inzichten op gezondheid centraal zullen staan. We houden het op een fantastische locatie: de congresboerderij de Eemlandhoeve en wel op zaterdag 9 februari.

Keynote speaker zal zijn: Natasha Campbell-McBride van het GAPS boek/protocol. Zij heeft nog nooit eerder in Nederland gesproken, dus mis deze unieke primeur niet!

Uiteraard serveren we ook dit jaar weer een voedzame en smakelijke lunch.

Altijd fijn om op deze dag gelijkgestemde te ontmoeten en standhouders met mooie producten te leren kennen.

Meer info en de mogelijkheid om je kaarten te bestellen vindt je hier:

Godsgeschenk
    Bijdrager

Wat fijn Tanja.

Omdat ik toch niet naar Lapland naar de natuurvolkeren ga (dit had ik afgezegd), ga ik dus zeker komen.

Dat early bird aanbod, tot hoe lang geldt dat? Geldt dat voor iedereen of zijn daar bepaalde voorwaarden aan verbonden?

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Geldt tot het eind can het jaar en voor iedereen die hier gebruik van wil maken.

Mike

Johnny
    Bijdrager

Heel mooi, Ik heb een aantal podcasts van Natasha Campbell-McBride geluisterd en ze verteld helder over de darmen maar ook over haar laatste boek Vegetarianism Explained. Misschien komt dat boek nog eens in het Nederlands uit.

complotdenker
    Bijdrager

Leuk!!

Complotdenker

Godsgeschenk
    Bijdrager

Nou, heb me net aangemeld. Ik verheug me er al op.

Dorothé

Tanja
    Bijdrager

Hartstikke goed D. Het belooft een geweldige dag te worden. Ik kijk er ook naar uit.

jasper
    Bijdrager

Het lijkt me leuk om hierbij te zijn en jullie weer eens te zien, lekker te eten en boodschappen te doen. Maar mag ik een gemene vraag stellen? Wat voor nieuwe inzichten krijgen we die dag mee? Dankzij dit schatrijke forum zitten we allemaal al aan de kefir en zelfgemaakte zuurkool voor een goede spijsvertering.

Tanja
    Bijdrager

Niet gemeen vind ik een legitieme vraag, maar ik kan niet in je hoofd kijken wat jij al weet. Ik heb vorig jaar genoten van een hele dag naar Natasha luisteren in de VS, zeker niet helemaal nieuw maar wel nieuwe inzichten en nog dieper begrip. Ad is een wandelend vat kennis ik ken de lezing die hij gaat geven zelf nog niet, maar laat mij graag verrassen en Mike deelt zijn nieuwste inzichten over water. Aan jou of dat genoeg is.

Ans van der Ouw
    Bijdrager

Hoi Tanja, We hebben ons net aangemeld voor het congres. Heel leuk vooruitzicht om dat weer een keer mee te maken.

Rein en Ans

Tanja
    Bijdrager

Wat leuk dat jullie er weer bij zijn Ans 😃

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.