Welke probiotica

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Welke probiotica

Dit onderwerp bevat 110 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 111)
  • Auteur

Zonne
    Bijdrager

Welke probiotica is nu goed om in te nemen tijdens een ab kuur ? En welke erna ? Want ik begreep dat daar ook nog verschil tussen zit ? Tenminste dat begreep ik van een site die verder erg geheimzinnig doet over welk product ze nu bedoelen.
    Voor tijdens begreep ik : aadexil ???
    En dan erna voor een maand of 3 nog probiotica slikken ?

Binc
    Bijdrager

Ik denk dat de prescript assist een hele goeie optie is. Maar dat komt omdat ik zelf hele goeie resultaten ervan heb gehad, nadat Mark deze probiotica adviseerde. Wij hadden eerder allebei de biocult maar daarvan hadden we geen resultaat.
    Prescript kost wat maar dan heb je ook wat. Deze helpt zelfs bij colitus ulcerosa en cohn.

Binc
    Bijdrager

Waarvoor heb je ab, en welke?

Zonne
    Bijdrager

Ik ga de prescript assist eens opzoeken. Er mag ook geen lactose inzitten ( dan gelijk darmkramp ), dus dat maakt het nog wat moeilijker.

Johnny
    Bijdrager

Deze probiotica van Thrive dan?

Dairy Free

Our supplements are safe for anyone living a vegan or lactose free lifestyle.

Zonne
    Bijdrager

Ik ga er naar kijken !
    Wel heb ik inmiddels begrepen dat de werking van veel probiotica producten niet bewezen is. Wel van enkele, maar welke dat precies zijn weet ik nog niet.

Binc
    Bijdrager

Zonne
    Bijdrager

Ik las alleen net dat prescript veranderd is van samenstelling en nu door veel minder mensen wordt aangeraden. Geen idee of dat waar is hoor.

Binc
    Bijdrager

Er zijn wel meer dingen die goed zijn voor de mens wat eigenlijk niet bewezen is. Dat is toch het doel van big pharma. Producten die niet bewezen zijn zouden niks doen. Ik geloof er niks van. Deze probiotica deed heel veel bij mij in elk geval, in combi met l glutamine en betaine.

Zonne
    Bijdrager

Je hebt helemaal gelijk. Maar je zegt zelf ook al dat een andere probiotica veel minder voor je deed. Dus kennelijk is er wel een verschil in werking van al die verschillende probiotica. En dan pak ik liever gelijk een goede ….

Binc
    Bijdrager

Klopt idd. Bij anderen werkt biocult weer wel. Denk dat het per persoon verschilt. Ik had daar geen baat bij. Wel bij 2 keer daags prescript en later 1 per dag. En dan wel in combi met veel vet en eiwitten. Ben benieuwd of het wat doet. Ik had deze overigens niet tijdens gebruik van ab.

Zonne
    Bijdrager

Advies van Ergomax is om de prescript assist later te nemen, niet gelijk na de antibiotica. Dus pas als de darmwand hersteld is.
    Voor tijdens/net na ab werd door hen Megaflora plus of Gutpro geadviseerd. Dus ik ga weer verder googlen.

Binc
    Bijdrager

Om welke reden adviseren ze dat Zonne?
    Ik zou namelijk ook eerst mijn duurste product willen verkopen en dan in de hoop dat klanten dit Dior blijven gebruiken. Maar goed, misschien hebben ze een andere reden gegeven? Hier nog wat ervaringen op het forum. En wel degelijk geschikt na ab.

Zonne
    Bijdrager

Reden dat ze precies dat adviseren zeggen ze er niet bij. En je hebt gelijk ( alweer ), het is duur !
    Ik zal het topic doorlezen wat je nu doorgaf.

Binc
    Bijdrager

Dat vind ik dan weer vreemd. Uiteindelijk heeft elk bedrijf commerciële belangen. Ik denk dat als ze geen goeie reden kunnen geven voor hun eigen advies je beter op je hoede kunt zijn. Prescript is een goed product. Ik zeg niet dat die andere 2 slecht zijn of zo em deze zullen vast ook goede eigenschappen hebben. Maar krijg de indruk dat er wel commercieel belang achter zit. Verder is het natuurlijk geheel aan jezelf waar jij denkt baat bij te hebben.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 111)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.