waterwervelaar

Dit onderwerp bevat 55 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  finally-true-answers 4 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
  • Auteur

Webmaster
    Bijdrager

Ja hoor. In spontaan ontspringende beekjes in bossen.

Mike

Anoniem

Dan heb jij geluk want die zijn bij ons in de verste verte niet te bekennen.

simone
    Bijdrager

Wild water, wild vlees. Ik wil ook wel nog meer verwilderen.I love it.

Anoniem

Hallo mensen, ik was benieuwd naar jullie ervaringen met watervitalisatoren. Ik heb een Davajal-wervelaar, dat vond ik heerlijk, maar bewerkelijk. Toen kocht ik een wervelaar aan de kraan van http://www.waverecycler.com , maar daar merk ik geen verschil van. Onlangs was ik bij een kennis die een kraanvitaliser had van http://www.quavita.nl en daar merkte ik wel meteen weer het verschil. Heeft iemand ervaring daarmee?

kaycee
    Lid

Hi Marieke,

heb zelf het instapmodel (Gocciola) van quavita.nl sinds 2 maanden aan de kraan hangen. Ik moet zeggen dat het water wat zachter van vorm en smaak is dan water dat ik uit een andere kraan in huis tap. Het smaakt mij in elk geval beter.

Een aantal mensen die ik over de vloer heb gehad, heb ik blind laten proeven, en 80% herkende het meteen en gaf aan het water dat uit de vitaliser kwam, lekkerder te vinden. (2 hebben er direct zelf ook 1 besteld)

Anders dan de smaak, heb ik verder (nog) geen echte gezondheidseffecten mogen ervaren. (Anders dan een kleine eczeemplek geen lichamelijke klachten, maar het plekje zit er nog 🙁 )

Ik heb de indruk dat de planten in huis het beter doen op dit water, maar ik moet toegeven dat ik hier geen dubbel-blinde test heb uitgevoerd.

Met snijbloemen (alleen gerbera’s getest) bleek dat die Gerbera’s in gevitaliseerd water sneller hun kop laten hangen dan die in gewoon water. Volgens deze site zou het bij andere soorten snijbloemen wel merkbaar moeten zijn. (ik ben benieuwd of ze nog een echt rapport gaan neerzetten zoals in de tekst wordt beloofd)

Al met al ben ik niet van plan het ding terug te sturen, de smaak is voor mij voldoende reden hem te houden.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ach, er is bij mijn weten ook nog nooit een dubbelblinde test losgelaten op de werking van de parachute, en toch twijfelt niemand aan de werking hiervan.

Als jij het gevoel hebt dat de wervelaar werkt dan is dit gewoon zo, geniet er gewoon van 😀

cham
    Bijdrager

Hebben jullie nog nieuwe ervaringen en tips?

De brittakan wil ik graag gaan vervangen, voor mijn gevoel moet er toch iets beters zijn

Zie alleen door de bomen t bos niet meer.. :mrgreen:

Anoniem

Hoi Cham, na vorige post van kaycee heb ik de acqua gocciola van quavita gekocht, bevalt mij uitstekend. Water is zacht en lekker en voelt heel goed. Prijzen zijn allemaal ong. hetzelfde dat maakt niet veel uit en ach dit apparaat gaat langer mee dan ik zelf 🙂

Webmaster
    Bijdrager

Wist je niet dat wij allemaal 150 gaan worden, met uitloop naar 300? :mrgreen:

Mike

Anoniem

Water wervelaar

Ben enige jaren bezig met water wervelen.

ja en werkt dat dan ook dat water wervelen, Ja dat werkt echt wel.:)

De eenvoudigste test is de smaak proef, niet gewerveld water uit de kraan prikt subtiel iets op je tong. het gewerveld water is zacht en prikt niet meer.

Volgens mij gebeurt er iets met het kalk in het water, namelijk het kalk wordt in een ander soort kalk omgezet. waardoor het water zachter aanvoelt.

De groei test laat zien dat je je planten groter en kleiner kunt laten groeien.

Dit is afhankelijk of je het water rechts of links laat draaien, testen die ik gedaan heb bewijzen het. Een snelle en betrouwbare test doe ik in 6 dagen.

Tip. wil je het gewerveld water later gebruiken, ja dat kan mits je de drie dagen niet passeert, hierna is de groei energie weer weg.

En er is nog veel meer te vertellen over water.

Met wervelende tornado groet

Frans

Anoniem

Ik houd er op dat de wervelaar eigenlijk nog een stapje voor de ‘water trap’ (waterval) komt qua techniek.

De ‘water trap’ zorgt middels de vortex (o.a. van Schauberger 😉 en magnetische velden voor een scheiding tussen water met ORMUS en gewoon water.

Er zijn verschillende ‘water traps’, verschillende methoden dus, met dezelfde werking: opvangen van de ORMUS.

De verandering van de kalk zal dus vergelijkbaar zijn met de omzetting van andere mineralen naar ORMUS in de ‘water trap’.

E123
    Bijdrager

Frans,

Zou je wat meer kunnen vertellen over de tests die je gedaan hebt? Wat voor 6 dagen tests doe je dan?

Anoniem

Een test die ik zelf doe is:

Duur van de test is 6 dagen.

De Kiem zaadjes groei test. pak twee bekers doe er elk 5 gram kiem mix in.

(met keukenweegschaal meten, eerst beker van doorzichtig plastic er op dan weegschaal nullen en daarna het zaad kiemmix toevoegen tot je het getal naar 5 ziet springen en dan stoppen. dit is belangrijk omdat je weegschaal waarschijnlijk alleen per gram kan aangeven.

Zo ben je er van verzekerd dat je in elke beker ook precies 5 gram zaad in de beker komt.

Doe in de ene kraan water in en de ander Vortex water. laat dit een dag staan.

Spoel hierna de bekers met kiem mix met het water. doe er een kunststof gaasje op en sluit deze af met een elastiekje.

draai de bekers om en laat het water er uit lekken. bijvoorbeeld op een afwasdruiprek.

Spoel elke dag twee keer de bekers met veel water. en dit 6 dagen lang. bvb inde morgen en avond.

Dan weeg je met een weegschaaltje elke dag de bekers na het spoelen. en zie het verschil in grammen gewicht.

PS. wel eerst een aantal gelijke tikken uitlekken ivm water gewicht.

Tips. doe deze test bij kamer temperatuur. mix de kiem mix goed door. ik hou de bekers uit elkaar door een ander kleurtje van het elastiekje.

Voordeel van deze test vind ik: je gebruikt alleen water en geen aarde en voedingsstoffen.

Door de hoeveelheid zaadjes, krijg je een mooi gemiddelde van de groei van de zaadjes. het ene zaadje kan namelijk groter worden dan de andere.

Doe de links en rechts om test. of wervel een keer het water en zie of de groei curve na drie dagen weer gelijk gaat lopen.

Zet de meet gegevens in een grafiek zodat je een groei curve kunt maken.

En je kunt een smaak proef doen tussen kraan water en wervel water.

Kraan water prikt subtiel iets op de tong en wervel water is zachter van smaak.

Succes verzekerd

Met wervelende Groet

Frans

Janse,

Denk aan het links en rechts wervelen van het spoel water. links negetieve groei -8% en rechts positieve groei van 14%.

Doe de eerste 4 dagen de bekers niet in de zon, de laatste twee dagen op een lichte plek dit geeft de blaadjes een mooie groene kleur, niet in de volle zon.

Hierna eet je je eigen gekweekte kiem groente.

Heb je wat over, leg het bekertje dan in de koelkast, dan is het nog enkele dagen houdbaar.

Kiem mix die ik gebruik is van:

Biologische kiemerij ” de Peuleschil”

kompagnonwei 38 9221 SX Rottevalle

E-Mail: kiemerij.depeuleschil@wxs.nl

keizertje
    Bijdrager

Poekie, ik ben momenteel aan het kijken voor een vitaliser . Jij hebt een Grander water vitaliser en ook een Memon vitaliser. Wat is het voordeel van die twee samen te hebben? Doen ze niet min of meer hetzelfde. Ze zijn vrij duur, welke zou jij nemen als je moest kiezen tussen de twee?

jon
    Bijdrager

de grander zou ik niet aanraden, in een cursus heb ik energetisch waargenomen dat de lichtenergie aan de buiten kant blijft ,dus niet in het water, vitalisers geven bovendien met bronwater meer energie aan het water. de vitaliser van Martin Wibler is de beste.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.