Waterfiltering

Dit onderwerp bevat 144 reacties, heeft 18 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  -B.arr 6 dagen, 16 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 145)
  • Auteur

Binc
    Bijdrager

Ik heb persoonlijk geen problemen met ontlasting gehad. Het was idd een soort kater. En nekpijn idd. Bij aanhechting van hoofd naar nek. Na 2 glazen. Hoeveel moet je er dan wel niet van drinken zonder op je kop te staan wil het via ontlasting eruit komen?

Godsgeschenk
    Bijdrager

Misschien dat bij mij meespeelt dat ik elke dag 8 caps. levertraan/boterolie neem en 6 chlorella en 3 spirulina. Daarvan gaat met ook ontgiften, toch?

Zou dat kunnen Mike?

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Het was idd een soort kater. En nekpijn idd. Bij aanhechting van hoofd naar nek.

Exact wat ik ervaarde na 2 dagen!

Na 2 glazen.

Bij mij na 2 dagen liters Kangen-water!

Hoeveel moet je er dan wel niet van drinken zonder op je kop te staan wil het via ontlasting eruit komen?

Bij mij geen probleem, maar iedereen is verschillend in dezen.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dorothe, het is voor mij onmogelijk om hier iets zinnigs over te zeggen. Oftewel je bent al redelijk ver gevorderd in het ontgiftingsproces, ofwel je staat nog aan het begin en moet alles nog op gang komen. Geen idee, ik kan het niet vanaf deze stoel beoordelen. Mijn advies is: kom bij Tanja structureel 5-literzakken van dat water halen en ervaar wat er gebeurt.

Mike

JM
    Bijdrager

Misschien uit het zich bij mij ook wel met hoofdpijn en nekklachten hoor. Maar door een blessure loop ik al maanden met nekpijn en hoofdpijn, dus dat merk ik dan niet.

Joost

Godsgeschenk
    Bijdrager

Tja, dan moet ik er toch iets mee gaan doen. Misschien kan ik niet goed ontgiften of zit ik vol.

Dorothé

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ik was wel heel moe, heb uitzonderlijke wijze ‘s avonds mijn tanden niet meer gepoetst omdat ik er niet meer toe in staat was. En ook al die supplementen niet meer genomen en dat komt bij mij nooit voor. ‘S nachts was ik in een koortsachtige moeheid, dus misschien toch ontgifting…

Maar ik had ook maar 2 glazen op, eentje met lage intensie en eentje met hoge intensie (net Sprudelwasser).
    Dorothé

Binc
    Bijdrager

Ik weet het eerlijk gezegd ook niet. Om het goed te ervaren moet je denk ik echt wat vaker dit water drinken. Maar denk wel dat er een effect was van dit water. Het eten zal het niet zijn geweest aangezien ik normaal gesproken ook eet wat er op het menu stond van afgelopen zaterdag. Die nekpijn was in elk geval zo ongeveer op oor hoogte. Is best een snelle reactie na 2 kleine bekers met hoge ph vind ik.

Godsgeschenk
    Bijdrager

Gisterenavond kreeg ik opeens de drang om veel naar de toilet te moeten en de ontlasting was meer een soort mouse.
    Ik denk dat ik dus toch aan het ontgiften ben. Wel later dan de anderen maar ik ben er dus niet aan ontkomen.
    Verder zaten vanmorgen mijn wimpers een beetje aan elkaar geplakt. Dit heb ik een keer eens gehad tijdens een zeer zware griep.

Dorothé

Binc
    Bijdrager

Dorothé

Heb jij ook het gevoel nu je aan het ontgiften bent dat je nu dit water door moet drinken?
    Ik ga morgen Kangenwater halen. Niet heel erg in de buurt maar op afstand die ik dan kan combineren met een bezoekje aan mijn ouders. Ik ga verschillende soorten Ph meenemen en aan de zuip.

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ik kan hiervoor contact met Tanja opnemen, dus heb het wel gemakkelijker.

Dorothé

Binc
    Bijdrager

Ja dat begrijp ik idd. Toch ben ik benieuwd wat het effect gaat zijn bij flink door drinken.
    Heb jij nu griep?

Godsgeschenk
    Bijdrager

Nee, het is alweer over. 2 glazen waren niet veel. Ik denk dat bij meer drinken en meer effect zal zijn.
    Merk jij dan iets van een griep?

Dorothé

Binc
    Bijdrager

Ik merk wat aan me slijmvliezen idd ja. Het is niet echt griep maar meer vaag gevoel in me hoofd. En spieren in nek en schouders. Dat was altijd wel een pijnlijk gebied bij mij. Sinds ik chlorella neem werd dat al een stuk minder. Maar nu weer wat meer aanwezig. Vermoedelijk al wat onder de leden gehad of zo wat er nu uit komt. Geen idee. Maar ik heb al jaren geen griepje gehad.

-B.arr
    Bijdrager

Ik merk wat aan me slijmvliezen idd ja. Het is niet echt griep maar meer vaag gevoel in me hoofd.

Dat heb ik ook na het drinken van kangenwater, dat vage gevoel in mijn hoofd, en het gaat niet weg hoeveel ik er ook van drink hoor. Ik kan me dan ook heel slecht concentreren. Ik ben dus nog niet overtuigd dat dit goed voor mij is.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 145)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.