Waterfiltering

Dit onderwerp bevat 144 reacties, heeft 18 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  -B.arr 6 dagen, 16 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 145)
  • Auteur

Binc
    Bijdrager

Wat is milk of magnesia? Dat us iets anders dan Kangen water?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

magnesiumhydroxide. Als dit zich vermengt met koolzuur in water kun je heel makkelijk zelf magnesiumbicarbionaat maken.

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

En weer bedankt voor het antwoord.

Ik ben misschien een beetje te aanhoudend, maar hoe heb jij het genomen? Elke dag of een kuur van een paar dagen en dan herhalen??

Als het laxerend werkt, mag men dat toch niet te lang nemen…?

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Aangezien het prijzig spul is maak ik 1 literfles per week en drink dat verspreid over een hele week.

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Dank je.

Nou, dan ga ik dat ook eens proberen. Kijken hoe het me bevalt. Of ik niet aan de diarree kom. Mag men dat drinken wanneer men wil of voor het eten/na het eten/ in de tijd als men de levertraan neemt/voor het slapengaan?

Als er ergens de info na te lezen is, doe ik dat graag, dan bestorm ik je niet zo met mijn vragen.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mag men dat drinken wanneer men wil of voor het eten/na het eten/ in de tijd als men de levertraan neemt/voor het slapengaan?

Ik zou het niet te kort voor een maaltijd drinken en al helemaal niet tijdens een maaltijd. Verder idd wanneer je maar wil.

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Bedankt.

Nou, in het weekend ga ik eens experimenteren.

Ik heb bij Matthijs ook nog een i9 fles gekocht.

http://i9fles.nl/home/

Ik vond het wel veel belovend. Ik heb de fles binnen en er vandaag veel uit gedronken.
    Natuurlijk weet ik niet of het beloofde echt waar is. Het klinkt te mooi om waar te zijn.
    Heeft er iemand al eens gehoord over deze wonder fles?

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik geloof er niets van, doe mij maar Kangen-water.

Mike

Tanja
    Bijdrager

If it sounds too good to be true, it probably is.

Ik ben zo blij met mijn Kangen-water. Wanneer kom je eens uitproberen? Is echt bijzonder water.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Same here. Wat ik nu al merk is gezonder, sterker en MEER haar!

Mike

Tanja
    Bijdrager

Meer haar?! Goed!!

Ook wat eerste resultaten van mijn kant: Ik merk het nu vooral aan mijn huid. Eerst wat ontgifting (puisten) en minder droge huid en ook was mijn zwemmerseczeem/voetschimmel binnen een week verdwenen!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mijn vriendin en ik hadden al in de eerste week een betere huid!

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Hoi Tanja,

ik kom graag. Ik zal je hierover wel binnenkort e-mailen.

Bedankt ook voor het aanbod.

Dorothé

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ik doe niets af aan het kangen water en waarschijnlijk kan deze fles nog niet 1% bereiken hiervan. Maar toch denk ik wel dat Matthijs goede dingen verkoopt. Ik heb nog andere zaken bij hem besteld die ook goed zijn. Dus helemaal op fantasie lijkt me het verhaal achter de i9 fles niet te berusten.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Weer een gezondheidsoverwinning te melden a.g.v. consumptie van Kangen-water: al jaren heb ik last van kalknagels en alle WAPF-voeding van de hele wereld kan hier niets aan verhelpen, maar na een paar weken Kangen-water drinken beginnen de kalknagels nu spontaan te verdwijnen!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 145)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.