Waterfiltering

Dit onderwerp bevat 145 reacties, heeft 18 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 146)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dag 3 op Kangen-water. Opnieuw GEEN honger, dit kan geen toeval meer zijn! Ik leef momenteel dus op slechts 1 maaltijd per dag, de avondmaaltijd. Positieve bijwerkingen: veel energie en vooral ook POSITIEVE energie. Negatieve bijwerkingen: vaak moeten plassen, lichte spierpijnen.

Mike

P.S.: Binc, ik drink momenteel puur Kangen-water, zonder toevoegingen.

Binc
    Bijdrager

Is exact hetzelfde wat ik ervaarde toen ik dagenlang alleen maar melk dronk en brandnetel thee.
    Alleen bij mij verdwenen de al aanwezigen spierpijnen. Ik kreeg ook positieve energie, kon beter slapen en op een gegeven moment geen centje pijn meer.

Maar je neemt ook geen sole? Je bent toch niet aan het uitdrogen hopelijk dat je spierpijn hebt?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Momenteel ook lichte hoofdpijn. Nee, ik droog niet uit. Dit is het ENIGE water dat ik ken dat mij geen dorst bezorgt!

Mike

Binc
    Bijdrager

Hoofdpijn misschien door een wat lagere bloedsuiker spiegel of door ontgifting.

Heb je ‘s ochtends geen blaas die op knappen staat als je wakker word?
    Wanneer ik wakker werd tijdens zoveel vasten op melk had ik een blaas die echt op springen stond.
    En ‘s nachts ook wakker vanwege veel moeten plassen.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik moet momenteel 24/7 veel plassen.

Mike

Binc
    Bijdrager

En drinkt Beer dit water ook? Uit zichzelf?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik heb het Beer nog niet zien drinken. Maar die is letterlijk de hele dag buiten met dit weer en drinkt daar.

Mike

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Ik moet momenteel 24/7 veel plassen.

Spoel je dan niet de goede stoffen weg? Zoals vd rauwe melk?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Volgens mij niet. Ik heb een paar keer sterk ruikende, donkere urine gehad, alsof ik asperges had gegeten!

Mike

Binc
    Bijdrager

Ik heb een paar keer sterk ruikende, donkere urine gehad

Huh? Dat zijn wel symptomen van uitdroging, oa.
    Maar je zou toch juist gehydrateerd moeten raken.

Binc
    Bijdrager

Als jij die urine sticks in huis zou hebben en je zou daarmee meten dan denk ik dat het vakje van soortelijk gewicht uit zou schieten naar rechts wat een sterk geconcentreerde urine betekent. Hoeveel liter van dit water drink je op 1 dag?

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Uitdroging of ontgifting.

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Verandert je ontlasting ook door het ontgiften? Dat merk ik nl met gebruik van Sunrider Dat de plaque in de darmen loslaat. Echt stinken als een idioot in het begin.
    Maar minder plaque leidt tot betere uitwisseling.

Binc
    Bijdrager

Ik las ook spierpijn en hoofdpijn. Dit in combi met donkere urine lijkt toch meer uitdroging. Kan ook van tijdelijke aard zijn. Als je 24/7 moet plassen verlies je behoorlijk wat vocht.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ontgifting. Geen twijfel over mogelijk.

Mike

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 146)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.