Waterfiltering

Dit onderwerp bevat 152 reacties, heeft 20 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 4 dagen, 6 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 153)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dat is aan oedereen individueel te bepalen. Het is in ieder geval geen reden om dit water door het slijk te halen, zoals je eerder wel deed.

Mike

Binc
    Bijdrager

Vanochtend werd ik wakker met een duidelijke verkoudheid en spierpijn. Dit heeft me er niet van weerhouden om Kangenwater te gaan halen. Concentratie problemen heb ik de afgelopen dagen ook idd. Allemaal ontgifting.

Ik heb vanochtend dit water gehaald. 15 flessen. 3 van 8.5. Deze is ook voor mijn katten. 2 van 11.5 om oa bouillon van te maken. En 10 van 9.5. Wat ik niet op krijg in 3 dagen is dan jammer. Voorlopig mag ik een maand komen tappen bij deze vrouw tegen vergoeding. Inmiddels heb ik een liter weg gedronken met een Ph van 9.5. Het is niet zo dat ik dorst blijf ervaren overigens. Normaal gesproken zou ik nu een liter melk gedronken hebben iplv water. Voor mij een vreemde gewaarwording dat ik me melk nu vervangen heb voor water. Ben benieuwd wat me te wachten staat als ik door drink.

-B.arr
    Bijdrager

Ik snap het nog steeds niet omdat ik van mening was dat de maaginhoud te basisch wordt van kangenwater. Anyhow, ik had nog een paar flessen staan en omdat de vermoeidheid echt niet te harden was ben ik het (op hoop van zegen) toch maar weer gaan drinken.

Ik moet een stuk tekst typen en het moet toch af.
    En ja, het geeft energie. Hoera.

Ik vind het toch nog een beetje disputabel dat kangenwater gezond is (ik had misschien niet zo extreem moeten reageren maar 1 van de bijwerkingen is dat je er wel wat nerveus of prikkelbaar van kan worden – volgens Mike ontgifting) OMDAT het op een kunstmatige manier (met elektriciteit) gesplitste moleculen betreft. Ik lees ook diverse artikelen op internet die beweren dat dat niet zo goed is.

Het is niet exact hetzelfde als bergwater… maar nagebootst. Helaas weet ik er te weinig van om het antwoord op bovenstaande vraag te kunnen geven.

Binc
    Bijdrager

Welke PH heb je genomen? En van hoe lang geleden had je deze flessen nog staan dan? Van de laatste keer na je bericht?
    Je kan er appelazijn bij in doen en Keltisch zeezout.

Ik lees ook diverse artikelen op internet die beweren dat dat niet zo goed is.

Wil je nu alsjeblieft ophouden met dit soort teksten? Die mensen die dit zeggen snappen niet dat het ontgifting is!

-B.arr
    Bijdrager

Welke PH heb je genomen? En van hoe lang geleden had je deze flessen nog staan dan?

Ja van vorige week woensdag toen had ik ze gehaald. 6 februari.
    De PH is 9,5. Moet het in drie dagen op dan? Ik had ze gewoon in de koelkast staan het effect is er nog steeds.

Wil je nu alsjeblieft ophouden met dit soort teksten? Die mensen die dit zeggen snappen niet dat het ontgifting is!

OK 🙂

Binc
    Bijdrager

3 dagen idd. Maar als jij er nu nog energie van krijgt is het goed hoor.

Die energie kan je dan goed gebruiken voor dat stuk. Waar ben je nu over aan het schrijven?

-B.arr
    Bijdrager

Haha. Ik durf bijna niks meer te typen nu, nadat ik mijn vorige onderwerp in de groep had gegooid. 🙂
    Bedankt voor je interesse!

Ik schrijf nu over jongerenwerkers die een reis hebben gemaakt naar Zweden om te onderzoeken waarom de gelijkheid tussen man en vrouw daar zo vergevorderd is in vergelijking met andere landen in Europa.
    De jongerenwerkers gaan de resultaten van dit onderzoek ook weer toepassen op het jongerenwerk hier.

De overheid schijnt daar een dikke vinger in de pap te hebben, en heeft het hoog op de agenda staan dat vrouwen en mannen daar gelijke kansen krijgen.

Het blijkt dat jonge vrouwen daar weerbaarder zijn dan in NL en sterker in hun schoenen staan, en dat zoiets als loverboyproblematiek daar veel minder voorkomt dan hier, vertelde de jongerenwerker die ik had geïnterviewd.

Binc
    Bijdrager

Haha. Ik durf bijna niks meer te typen nu, nadat ik mijn vorige onderwerp in de groep had gegooid. 🙂
    Bedankt voor je interesse!

Dat snap ik wel. Ik plaagde je ook alleen maar 😁

Ik schrijf nu over jongerenwerkers die een reis hebben gemaakt naar Zweden om te onderzoeken waarom de gelijkheid tussen man en vrouw daar zo vergevorderd is in vergelijking met andere landen in Europa.
    De jongerenwerkers gaan de resultaten van dit onderzoek ook weer toepassen op het jongerenwerk hier.

De overheid schijnt daar een dikke vinger in de pap te hebben, en heeft het hoog op de agenda staan dat vrouwen en mannen daar gelijke kansen krijgen.

Het blijkt dat jonge vrouwen daar weerbaarder zijn dan in NL en sterker in hun schoenen staan, en dat zoiets als loverboyproblematiek daar veel minder voorkomt dan hier, vertelde de jongerenwerker die ik had geïnterviewd.

Dat is interessant. Ben je journalist van beroep? Kom je eruit met het schrijven daarvan? Dat gaat dus over feminisme begrijp ik. Mocht je er verder over willen vertellen of op zoek zijn naar informatie hierover, er is een topic op dit forum over feminisme. Beter niet in dit draadje hier verder over kletsen. Daar is dit draadje niet geschikt voor. Hier mag wel.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik lees ook diverse artikelen op internet die beweren dat dat niet zo goed is.

Op het internet lees je ook dat verzadigd vet en cholesterol de dood op je bord zijn, dat de aarde opwarmt door o.a. koeienscheten, dat vaccins beschermen tegen ziekte, dat medicijnen genezen, dat zout de bloeddruk verhoogt, dat fluor je gebit beschermt, etc. Dus wat is precies je punt?

Het is niet exact hetzelfde als bergwater… maar nagebootst. Helaas weet ik er te weinig van om het antwoord op bovenstaande vraag te kunnen geven.

Dat komt omdat het dezelfde hexagonale structuur heeft. Lees mijn tekst hierover.

Mike

-B.arr
    Bijdrager

Dat is interessant. Ben je journalist van beroep? Kom je eruit met het schrijven daarvan? Dat gaat dus over feminisme begrijp ik. Mocht je er verder over willen vertellen of op zoek zijn naar informatie hierover, er is een topic op dit forum over feminisme.

Ik schrijf momenteel als freelance verslaggeefster.
    Bedankt voor voor het doorgeven van het topic!

Binc
    Bijdrager

Mijn ervaring na ruim 1 maand Kangen water.

Inmiddels heb ik mogen ervaren om een maand lang dit Kangen water te drinken. Wel met tussenpozen dus niet non stop. Mijn ervaring is dat het ontgiftend werkt. Hier en daar wel wat dingen gemerkt, waaronder nekpijn. Toch ook wel wat problemen met maagzuur. Daarom ben ik ook niet non stop door gegaan. Overigens moet ik eeelijk bekennen dat bij mij niet zo de behoefte was naar meer van dit water. Wat ik elke keer weer ervaar met ontgiften is voortdurende honger die niet makkelijk verzadigbaar is. Dat wijst voor zover mijn informatie nu reikt toch op uitdroging/dorst van het lichaam. Mijn behoefte aan melk is groter dan water. Uiteraard smaakt dit water veel lekkerder dan kraanwater. Warin de behoefte om melk te drinken groter is dan dit water weet ik niet. Wellicht toch nog tekort aan vet. Ik heb overigens afgewisseld met Ph waarde van 8 en 9.5.

henkie
    Bijdrager

3M verborg de gevaren van toxische chemicaliën tientallen jaren (99% besmet)

“Het is een absolute verontwaardiging dat ze, in naam van de winst, al tientallen jaren deze informatie onderdrukten en ze bleven deze chemicaliën in ongelooflijke hoeveelheden in de natuurlijke omgeving pompen. En het verschrikkelijke resultaat hiervan is dat sommige gemeenschappen, zoals Perkament, er de dupe van moesten worden. “

“3M had echt, echt voldoende aandacht om te weten dat, deze dingen niet verdwijnen, ze opbouwen en opbouwen en opbouwen, zowel in de omgeving als in het lichaam, en twee, dat ze echt schadelijke effecten veroorzaken, “heeft Coulson toegevoegd.

Binc
    Bijdrager

Wellicht is dit interessant om hier neer te zetten. Geen Kangen water, maar je kunt wel water met waterstof krijgen hiermee.

https://www.ergomax.nl/moleculair-waterstof-60-tabletten

Babbe
    Bijdrager

60 euro voor 60 tabletten,aanbevolen 4 per dag,dus 120 euro per maand,niet goedkoop ( al heb ik geen idee wat Kangen water kost)

Tanja
    Bijdrager

Nou dan heb je je Kangen apparaat er wel uit na ruim een jaar die gaat langer mee en is onbeperkt dus voor meer dan 1 persoon.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 153)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.