Wat te doen met teveel waterkefirkorrels

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Wat te doen met teveel waterkefirkorrels

Dit onderwerp bevat 21 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Ivo 5 jaren, 10 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Auteur

Anoniem

Ik heb nu al een weer een voorraadje waterkefirkorrels. Mijn omgeving heb ik ook al voorzien van korrels. Laatst maar wat weggegooid, op de composthoop, want ik weet ook niet meer wat ik er mee moet. Wie weet wat je er naast het maken van de waterkefirdrank nog meer mee kunt doen?

En mochten er nog mensen zijn die korrels willen, laat het ff weten, dan geef ik je mijn mailadres en stuur ik ze je toe.

E123
    Bijdrager

Heb je huisdieren? Onze kat smeekt me elke avond om een paar stukjes melkkefir. 8)

cham
    Bijdrager

Hoi Annes,

Ik maak graag gebruik van je aanbod.

Mike kan jij wat betekenen nvt de mailadressen?

Anoniem

Hallo Annes,

Dank je voor je aanbod. Ik moet er ook maar eens aan beginnen. Zou je ze mij kunnen toesturen?

Anoniem

Ik ga nu ff eten en ga vanavond jullie hier even over contacten

Anoniem

Hoi Cham en John

Ik wil jullie met alle plezier waterkefirkorrels toesturen. Let wel: waterkefir is een andere korrel dan de melkkefir, dus kun je het niet bereiden met melk.

Hoe kom ik aan jullie adressen? Als het niet anders kan wil ik wel mijn e-mailadres hier vermelden, maar als er een andere manier is zou ik dat wel prettig vinden

cham
    Bijdrager

Hai Annes,

De mailadressen kunnen via Mike doorgespeelt worden als ik het goed heb..

Anoniem

Hoi Cham,

Bedankt voor de tip, maar hoe doe ik dat? Ik bedoel hoe geef ik mijn e-mailadres aan Mike door? Ik ben hier nieuw vandaag dus weet niet hoe dat allemaal moet.

Webmaster
    Bijdrager

Ik heb het al geregeld. Check jullie email!

Mike

Angela
    Bijdrager

Als je nog wat over hebt houd ik me ook aanbevolen. Mijn emailadres is ook bij Mike bekend;)

Anoniem

Hoi Angela,

Ik zal aan je denken. Maar nu ff geduld want ik heb al 3 aanmeldingen. Zoveel korrels heb ik nou ook weer niet op voorraad. Binnenkort, over ongeveer 2 weken heb ik vast wel wat voor je. Maar stuur me via Mike maar een mail, dan onthoud ik het wel

Annes

Webmaster
    Bijdrager

Annes,

Je moet toch vaker je mails checken, want we gaan langs elkaar heen.

Mike

Anoniem

@annes ik wil wel waterkefir van jou wanneer je weer genoeg hebt.

Ik hoor het wel, tegen die tijd mail ik mijn email wel naar mike.

Anoniem

Ik heb ook water en melk kefir over, van mij mag je ook wel wat hebben.

Anoniem

Hoi Kaaskanlekkerzijn,

Leuk dat jij ook nog wat kefir over hebt. Trouwens die naam van je: kun je die niet beteter veranderen in kaasislekker?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.