Wat gaan jullie stemmen?

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Wat gaan jullie stemmen?

Dit onderwerp bevat 36 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Lievergezond 4 jaren, 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
  • Auteur

Poekie
    Moderator

Zou zo geen oplossing hebben voor je tas.

En of topic gaan: het stemverhaal is toch uit. Ze kunnen in de politiek weer gewoon hun eigen gang gaan.

Ze hebben met niemand meer iets te maken.

Lia

Anoniem

heb ook geen ozon apparaat… helaas… gelukkig is de kofferbak afgesloten!

Anoniem

Misschien is groene zeep een optie,….

Poekie
    Moderator

Ik had laatst een tip gelezen: om vetvlekken uit kleding te krijgen: dreft er op, even in laten trekken en uitspoelen.

Als sneeuw voor de zon, weg vlek.

Ik was net van plan om het weg te gooien, het stond nl. alleen nog maar te staan, al jaren maar nu bewaar ik het voor dit soort calamiteiten. Misschien helpt het ook bij de melkvlekken, is tenslotte ook vet.

Dus dreft erop, in laten trekken en wegspoelen.

We gaan nu trouwens toch wel behoorlijk of-topic he?

Lia

Alexandra
    Bijdrager

Inderdaad erg ver off-topic, maar ben erg blij met deze tip. Ga m uitproberen. Heb namelijk ondertussen een verzameling kleren met vetvlekken en geen idee wat ik ermee aanmoest….

Poekie
    Moderator

Ik heb ook nog een hemdje met een vetvlek. Ga het eens proberen met de olijfoliezeep.

Ze kunnen trouwens wel denken dat we stel smeerpoezen zijn.

Lia

Webmaster
    Bijdrager

En zo kom je weer uit bij de smeerkezen van de politiek! :mrgreen:

Mike

Anoniem

De vlekken even bewerken met ossegalzeep en dan gewoon in de wasmachine wassen.

ruud
    Bijdrager

Iemand zei me deze week: stel je gaat naar de bakker en je wil een bepaald brood (bijv. glutenvrij biologisch zuurdesembrood), maar dat verkoopt men niet. En je wil gewoon juist dat brood: dan kan het gewoon zijn dat je geen brood koopt. Het slaat dan toch nergens op als men zegt dat je dan geen recht meer van spreken hebt over brood als het aanbod je niet past?

Nou zo spreekt men over mensen die niet stemmen. Die schijnen geen recht van spreken te hebben en dat alleen omdat het aanbod niet past bij de vraag.

Anoniem

http://lextells.wordpress.com/2012/08/26/laat-je-stem-horen-stem-dus-niet-op-12-september/

deze staat al een tijdje in mijn favorieten-lijstje.

Er wordt in uitgelegd hoe dit nou in elkaar steekt.

Hamster
    Bijdrager

Bij de bakker kan het inderdaad zo zijn dat je geen brood koopt. Bij verkiezingen kan dat dus niet. Als je niet kiest wordt alsnog gekozen uit de partijen die beschikbaar zijn. Je moet het dus vergelijken met de situatie dat je bij de bakker in ieder geval een brood mee moet nemen, en nog opeten ook! Dan kies je toch voor de minst slechte optie?

Anoniem

“je moet kiezen door wie wil je een klap voor je kop krijgen mijn linker of rechtervuist”?

“IK wil helemaal geen klap voor mijn kop!”

“je moet kiezen!”

“doe dan maar links”

BANG!!

” auw!!!”

“Je vroeg er zelf om !!”

:mrgreen: 8)

Tanja
    Bijdrager

Dank voor de link Marijan.

ad ligtvoet
    Bijdrager

Waren er verkiezingen dan?? 😆

Zeker iets gemist , te druk met mijn leven.Inderdaad MIJN LEVEN.

ad

ruud
    Bijdrager

Hamster, je kunt ook blanco stemmen nog: net zoiets als dat je de broodbakker geld geeft als een soort liefdadigheidsactie of zo: van dat je het vertrouwen hebt dat hij ooit nog eens een goed brood bakt:-)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.