WAPF Chapter Limburg

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid WAPF Chapter Limburg

Tags: 

Dit onderwerp bevat 59 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 2 jaren, 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dan heb je alleen maar een lege ruimte, je moet dan wel zelf de site gaan bouwen (of laten bouwen).

Mike

Tanja
    Bijdrager

Snap ik.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik ga Juglen vragen de domeinnaam voor je aan te maken!

Mike

Tanja
    Bijdrager

fijn!

Juglen Zwaan
    Sleutelbeheerder

Hoi Tanja,wat goed van je dat je chapter leader voor Limburg bent geworden, gefeliciteerd!
    Ans.( de trouwe alleen lezeres.)

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

En die nu haar eerste post heeft geplaatst. 😉

Mike

Tanja
    Bijdrager

Hee Ans, wat leuk dat je uit je lezersschulp bent gekropen om mij te feliciteren 8)

Juglen Zwaan
    Sleutelbeheerder

Ja, leuk hè, ik moest even op je reageren. 🙂

Riney
    Bijdrager

Geweldig initiatief, Tanja!

Ikzelf woon dus in Belgisch Limburg, en helaas is er hier maar weinig bio (dynamisch) te vinden. Vooral wat rauwe geitenmelk betreft ben ik zoekende hier.
    De mensen waar ik het eerst afnam blijken hun geiten toch met een vrij agressief middel te ontwormen. Vind ik geen fijn idee.
    En een adres voor biologische levertjes is ook erg welkom.

Ik ga meteen even in je ‘hoekje’ kijken.

Godsgeschenk
    Bijdrager

Hoi Tanja,

Ja, ook van mij nog eens gefeliciteerd. Ik vind het erg leuk dat ik je persoonlijk heb leren kennen en je bij mij in de buurt woont. Misschien kunnen we ook nog wel eens iets samen gaan opzetten, lezing of zo. Ik had ja mijn eigen bedrijf Empowarance, wat op het gebied van stressmanagement is en gezondheid bestaat uiteindelijk uit gezonde voeding/lichaam en gezonde geest.

Trouwens even naar Mike toe, ook heb ik het heel leuk gevonden met jou in Heerlen te kunnen spreken.
    Ja, zo langzaam voel ik me na 20 jaar Duitsland toch weer thuis in Limburg en met name in Mestreech.

Nou Tanja, hopelijk tot gauw, succes verder en ga zo door.
    dorothebjs

Tanja
    Bijdrager

Intussen is er een [url=http://limburg.westonprice.nl/?cat=4]site[/url] voor het Limburg chapter en staat de eerste activiteit gepland: Een lezing in Meerssen op dinsdag 30 september om 20.00 die ik zelf zal verzorgen. Meer informatie is in de [url=http://limburg.westonprice.nl/?cat=9]agenda [/url]te vinden

Sampjes
    Bijdrager

Wat goed van je!

Off-topic hoor maar wat is Limburg mooi! Ik ben er afgelopen maand voor het eerst geweest in 30 jaar haha ik ga volgende zomer echt weer eens terug, vooral Maastricht echt geweldig.

Tanja
    Bijdrager

Dank je Sampjes, en Limburg is prachtig, op zoek naar goede adresjes en plekjes om te wandelen begin ik al aardig vertrouwd te raken met het heuvelland en vind het steeds verassend hoe mooi het hier is en ook Maastricht vind ik nog altijd een fijne plek.

Iklustvet
    Bijdrager

Mooie site, en een lezing! spannend! ga je vast hartstikke goed doen!

Sampjes
    Bijdrager

Ja precies, dat heuvellandschap is zo mooi, had het gevoel alsof ik buiten Nederland was!
    Welke plaatsen zijn aanraders?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.