Voeding en fysieke degeneratie

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Voeding en fysieke degeneratie

Dit onderwerp bevat 339 reacties, heeft 37 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  henkie 3 dagen, 21 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 340)
  • Auteur

Anoniem
    Quote:
    Wat goed van hem, heb je hem verteld dat je er blij mee bent dat hij al begonnen is met lezen?

Ja =). Ik vroeg er net nog naar en hij zei dat hij er nu wel ongeveer doorheen was. Wel had hij best wat vragen. Hij zei ook dat hij vond dat er niet zo veel bronnen bij zaten en dat hij heus wel snapte dat er iets gedaan moet worden aan het dierenwelzijn en deze situatie, maar hij zei ook dat er grenzen waren.

Webmaster
    Bijdrager

Het is alleen onze geest die ons begrenst. Daarom hebben we het zeer treffende woord ‘bekrompen’. Een bekrompen denker creert zijn eigen begrenzingen en daarmee zijn eigen kooi.

Mike

mappas
    Bijdrager

Jammer, 11 februari kan ik er niet bij zijn want we krijgen 1 februari de sleutel van ons nieuwe huis, dus februari is een maand van klussen en verhuizen waarbij elke vrije dag telt, maar ik heb me al wel aangemeld voor 29 januari in Midden-Beemster 😀

Webmaster
    Bijdrager

Inmiddels heeft ook tandarts Fred Neelissen van de Nederlandse Vereniging voor Bio-energetische Tandartsen (www.nvbt.nl) zich bereid verklaard om te komen spreken op 11 februari. Het begint al met al een indrukwekkend lijstje te worden!

Mike

autumn
    Bijdrager

Ik heb een tijd terug een prachtig boek van Michiel Rietveld gelezen. Het heet: “Houden van de Aarde.”

Michiel is een antroposofisch onderlegd landbouwkundig ingenieur en oprichter + ex-directeur van Centrum Kraaybekerhof, een opleidings- en cursuscentrum voor biologische en b.d. landbouw, natuurvoeding en bewustzijnsontwikkeling. Daar was hij tevens docent. Verder is hij mede-oprichter van Demeter Internationaal. Hij geeft regelmatig lezingen in binnen- en buitenland en hij is niet pro-vegetarisme of zo. Lijkt me ook wel wat voor de WAPF-dag.

Zijn woorden over zichzelf op zijn website:

Met enthousiasme, humor en inspiratie, geef ik cursussen, workshops en lezingen. Maar ook coach ik organisaties en individuele personen.

Daar zet ik mijn levenservaring als agrariër, docent, leidinggevende en bestuurder bij in. Maar ik zet zeker ook mijn ervaring in om antroposofie praktisch inzichtelijk en ervaarbaar te maken met behulp van humor en passie voor het dagelijks leven.

Anoniem

Van dat soort mensen wordt ik nou vrolijk Dennis!

Mike? Zal 11 februari overdag zijn of s`avonds?

Webmaster
    Bijdrager

‘s Middags. Verdere details volgen nog.

Mike

autumn
    Bijdrager

Lijkt me ook wel leuk om Martijn Katan eindelijk eens in levende lijve te ontmoeten. Hij is toch ook uitgenodigd..?!? :mrgreen:

Nee, lijkt me niet zo’n goed beeld naar de pers toe, als we daar met gefermenteerde organen gaan gooien… 😀

Webmaster
    Bijdrager

Vanochtend heeft ook Ado Bloemendal toegezegd van Pure Graze (www.puregraze.com), pionier op het gebied van bodembehandeling om grasgevoerd vlees en grasgevoerde zuivel mogelijk te maken in Nederland. Hij heeft al voor elkaar gekregen dat zijn grasgevoerde rundvlees in de Boni-supermarkten te koop is en ziet dit nog maar als het begin!

http://www.bonisupermarkt.nl/nieuws/exclusief-bij-boni-pure-graze-rundvlees/23

Mike

Rapunzel
    Bijdrager

He…. waarom is er nou geen Boni supermarkt bij mij in de buurt? :mrgreen:

Anoniem

Bij de Plus supermarkt in mijn dorp kun je sinds kort ook grasgevoerd rundvlees kopen. Dus Rapunzel, misschien ook wel bij een Plus supermarkt in Den Bosch?

Rapunzel
    Bijdrager

Dank je voor de tip Boschje! Ik ga eens zoeken.

Webmaster
    Bijdrager

Je kunt je aanmelden voor de Weston Price-dag van 11 februari hier:

http://www.succesboeken.nl/pagina/event.html

Mike

Webmaster
    Bijdrager

Het boek van Weston Price staat hier al aangekondigd:

http://www.succesboeken.nl/boek/9789079872428/Voeding_en_fysieke_degeneratie

Mike

E123
    Bijdrager

Mooi, ik heb ‘m al besteld 8)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 340)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.