Voeding en fysieke degeneratie

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Voeding en fysieke degeneratie

Dit onderwerp bevat 290 reacties, heeft 35 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 1 week, 3 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 291)
  • Auteur

Binc
    Bijdrager

binc jij zou eens minder op het forum moeten gaan.

Blijkbaar is het voor jou noodzakelijk om je gal te spugen in meerdere topics jegens mij.

Ik geloof niet dat het aan jou is om voor mij te bepalen wat ik wel of niet moet. Je bent me moeder niet!
    Je doet er verstandig aan naar jezelf te kijken voordat je een oordeel klaar hebt over mij of over andere mensen. Nota bene in een topic die hiervoor totaal niet relevant is. Als je gal wilt spuwen ga dan een lever gal reiniging doen of zo iplv overal te lopen trollen! Of verdwijn zoals ik eerder had voorgesteld naar een Viva forum. Wellicht dat ze je daar kunnen helpen.

Volgens mij ben je verslaafd bent aan dit forum. Ik vond je altijd een hulpvaardige en mooie vrouw,.
    Maar ik merk dat je niet meer vanuit jezelf leeft nu.

Als je op zoek bent naar een hulpverlener is het hier niet het juiste platform voor. Ook hiervoor heb je de nodige adviezen gekregen op dit forum. Ik ben jou persoonlijke hulpverlener niet. Die kun je via andere kanalen inschakelen.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Celticmyst is verwijderd als forumlid. Ik ben er klaar mee.

Mike

muis
    Bijdrager

Waarvoor dank.

Binc
    Bijdrager

Dankjewel! Ook ik heb het helemaal gehad met haar!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Slechte hygiene of afwijkenn van het traditionele voedingspatroon?

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

In Maastricht is iets nieuws ontstaan. Een supermarkt op basis van coöperatie van boeren, leveranciers en winkels die streekproducten aanbieden, liefst biologisch. Ze zitten in een oude opgeknapte fabriek. Een mooi concept.

Dorothé

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Wat een mooi initiatief Dorothé!

Binc
    Bijdrager

Naast dit mooie initiatief lonkt alleen de uitstraling al om te gaan winkelen.

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ja, dat ga ik dus ook zo meteen doen en dan vanavond door naar de bio-markt.

Dorothé

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Nu op NPO 3 Keurimgsdienst van waarde over gras versus graangevoerd vlees.

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ik ontdek dat er nog meer mogelijkheden zijn in Maastricht, dingen die ik niet eens wist:

Nou, ik ga steeds meer van Maastricht (Mestreech) houden. Wat een mooie initiatieven.

Dorothé

Godsgeschenk
    Bijdrager

Hier ook nog eens

Dorothé

henkie
    Bijdrager

Leer ‘NEE’ te zeggen tegen je dokter, en (her) programmeer je intuïtie !!

Het ergste en meest schandalige in deze maatschappij is dat mensen voorgespiegeld worden middels nep onderzoeken, nep medische vakbladen, nep nieuws verspreidende media, en door nep dokters die hun protocollen moeten volgen, vertelt wordt dat een medicijn je kan genezen. Bullshit.

Vervolgens ben jij het proefkonijn waarvan men tevoren al weet, wij gaan veel geld aan je verdienen.

Veel mensen denken nu;
    “Dit kan niet waar zijn, zo is mijn dokter niet”.

Mijn antwoord;
    “Jij bent gehersenspoeld en je dokter ook”.

Lees deze quote:

Binc
    Bijdrager

Natuur
    Bijdrager

Buiten dat onderstaand interview met Jordan Peterson de moeite waard is om te beluisteren, zegt hij na circa de 37e minuut dat zijn dochter op een dieet van enkel vlees leeft. Hij heeft dit overgenomen en hierdoor zijn haar/zijn autoimuunziektes verdwenen. https://www.youtube.com/watch?v=_iudkPi4_sY

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 291)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.