Vitamine c

Dit onderwerp bevat 19 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  vrouw85 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur

Milkenhunnie
    Bijdrager

Langzamerhand lijkt vit. c ook de gevestigde medische orde te bereiken. Jammer dat alleen het RD hierover berichtte.

https://www.rd.nl/meer-rd/gezondheid/vitamine-c-redt-levens-op-ic-1.1428050

Binc
    Bijdrager

Hieruit kan je opmaken dat de behandeling bestaat uit ondersteuning van de bijnieren denk ik? Beiden werken op de bijnieren.

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Vitamine C doet veel meer, het is een krachtige antioxidant en het geeft je immuunsysteem een boost.

liesje
    Bijdrager

Naar aanleiding van vit C en de bijnieren:
    Vit C met de natuurlijke bioflavonoide is de belangrijkste aanvulling voor de bijnieren te herstellen.
    Vit.C uit SAGOpalm of bieten wordt het best door iedereen verdragen.
    Bioflavonoiden verdubbelen de effectivitet van ascorbinezuur!.
    Staat in een Monografie nr. 112 van eFIOW over bijnieruitputting.
    Zowiezo lees ik overal dat vit C zo goed voor ons is.
    Maar uit SAGOpalm heb ik niet gevonden.
    Wel gevonden in goedgezond.info – een supplement kiezen – dat al die supplementen misschien niet zo gezond zijn als we denken. (is ook niets nieuws)
    Nu heb ik al lange tijd een machine staan waarmee ik verse sapjes kan maken. Maar om de een of andere reden durf ik zo,n machine niet te gebruiken.
    WIE IN DE BUURT VAN AMSTELVEEN KAN ME DAARBIJ HELPEN?
    Het is een MATSTONE 6-in-one Model Do-9001. Ik heb een engelstalige beschrijving erbij. (jong of oud, man of vrouw).
    Zo zonde dat die machine maar in de kast staat.

Binc
    Bijdrager

Waarom durf je die machine niet te gebruiken??

liesje
    Bijdrager

Er zitten veel onderdelen bij, bang dat ik het niet goed doe. Het is zoals met alles, iets wat je vaak doet daar draai je je hand niet voor om.

liesje
    Bijdrager

Misschien heeft iemand een nederlandse handleiding, zou ook nog kunnen.

Binc
    Bijdrager

Kun je de handleiding niet vinden op internet? Als je het merk en apparaatsoort in google tikt?

Tanja
    Bijdrager

De juicer in elkaar zetten
    De Matstone Slowjuicer in elkaar zetten is een fluitje van een cent. Je plaatst de schroef in de plastic behuizing, plaatst daarop het zeefje en je schroeft vervolgens de twee kapjes erop. Dan plaats je de plastic behuizing op de voet van de juicer en dan kun je ook de vulbak erop zetten. Plaats je twee opvangbakjes onder de afvoer voor de pulp en onder de afvoer voor het sap. Plaats het zeefje op het bakje voor de sap. Tijd om te sappen!

http://www.slowjuicerkopen.com/matstone-slowjuicer-advanced-review/

Filmpje: https://youtu.be/mkYDUOxop24

liesje
    Bijdrager

Erg bedankt Tanja, ik heb het geprint. Nu moet het wel lukken.
    Gebruik je zelf ook zo,n machine?

Tanja
    Bijdrager

Hi Liesje, ik heb ook een slowjuicer, Versapers.

Binc
    Bijdrager

Werkt ascorbinezuur beter dan acerola? Iemand die dat weet?

Gerard
    Bijdrager

Eerde andersom: Met acerola zitten de bioflavnoïden er meteen bij. Wellicht lang niet alle, maar je eet toch nog andere dingen ook.
    In acerolapoeder zit per gewichtseenheid 17 gram vitamine C per 100 gram. Om dezelfde hoeveelheid vitamine c binnen te krijgen als met pure vitamine c moet je er dus 6 keer zoveel van innemen. Maar omdat het in acerolapoeder samenkomt met nog een hele rij stofjes, kan het effect sterker zijn. Uitproberen maar?

Binc
    Bijdrager

Oké. Nou ik ben al anderhalve week niet lekker en dagelijks vitamine c elk uur verminderd het niet.

Maar domme ik he. Ik had even verder moeten denken. Het geheim wat ik nodig had was…..jawel, maagzuur!!!

Vandaag genomen en in de loop van de dag minder hoesten.

maarten2
    Bijdrager

Ik maak/gebruik Liposomaal Vitamine C.
    Of het beter werkt weet ik niet, ben al zelden verkouden of heb griep.
    Nu is mijn zoon snotverkouden, de buren verkouden, maar ik niet

Meer is wel op het WWW te vinden

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.