Veganisten en vegetariërs maken ook dieren dood

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Veganisten en vegetariërs maken ook dieren dood

Dit onderwerp bevat 157 reacties, heeft 26 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  complotdenker 1 week, 5 dagen geleden.

8 berichten aan het bekijken - 151 tot 158 (van in totaal 158)
  • Auteur

Binc
    Bijdrager

Gaat vast niet lang meer duren voordat het ondervoedingscentrum gaat adviseren om plantaardige eieren te gaan eten. Wrs met als argument dat dat naast minder vlees eten gezonder em beter voor het milieu is 🤢

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Binc ik vraag me altijd af waarom de nagemaakte dierlijke producten zo op hun oorspronkelijke vorm moeten lijken..is toch hypocriet cund jr ook niet? Waarom een op biefstuk lijkende plant eten of een nepei dat ernet zo uit ziet?
    Ik blijf elke dag een ECHT ei eten! 🙂

Binc
    Bijdrager

Ben het met je eens hoor elkedageenei. Sterker nog, ik vraag mezelf af hoe zo een gemanipuleerd ei er van binnen uit ziet. Ik snap sowieso de achterliggende gedachte ervan niet dat dit soort dingen bedacht worden en op de markt komen. Vind het maar krankzinnig. Eieren van mungbonen. Makkelijker en goedkoper is om een portie van die bonen op je bord te doen voor degenen die dat eten wil. Ik zal ze in elk geval niet in huis halen. Neem wel dagelijks net als jij een echt ei. Veel lekkerder en voedzamer 😀

naief
    Bijdrager

interessante invalshoek op de vege beweging in de supermarkt. Het verdienmodel van een geplette boon zou je het kunnen noemen: https://www.telegraaf.nl/vrij/2915272/de-werkelijke-reden-van-de-vega-rage?fbclid=IwAR01cVhtvo0i1TIxQP8MA8e84PL5cjs7JJMA3jZC68GKbaO7XBem73rzK7Y

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Uitstekende column!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Nu links steeds extremistischer wordt, maak je maar op voor aanslagen op slagerijen!

Mike

complotdenker
    Bijdrager

Nee dat mag niet ze moeten van mijn slager afblijven. Ze zijn daar vet aardig (ook met lekkere reuzel enzo) en Weston Price fan. !! Vies extremistisch tuig moet je dood slaan met een prei!

Complotdenker

8 berichten aan het bekijken - 151 tot 158 (van in totaal 158)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.