vaccinaties

Tags: ,

Dit onderwerp bevat 1,994 reacties, heeft 153 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 3 uur, 58 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,995)
  • Auteur

Anoniem

Het ergste is, is dat de educatie omtrent gezondheid en de medische wetenschap in hoog tempo scheef worden getrokken. Zelfs compleet wordt omgedraaid binnen een generatie.

Er groeien straks dus mensen op die niet beter weten dan dat chemische rommel hen in leven houdt en dat de natuur een grote, boze, buitenwereld is dat er op uit is hen te vernietigen. Steriel als religie en een boswandeling als een anarchistische daad.

Webmaster
    Bijdrager
    Quote:
    Dit omdat steeds meer baby’s ondanks de inentingen kinkhoest krijgen

Dit omdat steeds meer baby’s dankzij de inentingen kinkhoest krijgen.

Mike

Anoniem

Even ingaan op de vraag van de topicstarter en het huidige onderwerp binnen dit topic.

Quote:
    Kinkhoest kan echter uitstekend homeopathisch behandeld worden. Ikzelf behandelde succesvol zo’n veertig kinderen en volwassenen en in veel gevallen was de hoest binnen enkele dagen tot een week volledig over, soms verdween het verstikkende slijm in een of twee dagen en soms duurde het wat langer als het juiste middel niet meteen gevonden kon worden. Vandaar ook mijn advies om kinderen met kinkhoest homeopathisch te behandelen, zeker de hele kleintjes van enkele maanden die grote risico’s lopen als ze alleen regulier behandeld worden. Dat er sinds 1996 officieel 8 kleine kinderen aan kinkhoest overleden is des te triester, omdat er binnen de homeopathische geneeskunst de expertise aanwezig is om deze kinderen effectief te behandelen.

http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3906/kinkhoest.aspx

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike, dat had ik ook eerst geschreven. maar in dit geval ging het volgens rivm om kinderen die voor de eerste spuiten al kinkhoest zouden krijgen. Vandaar de optie om nog eerder te gaan enten. Nog voor de 3 maanden. Ik word hier echt verdrietig van.

Anoniem

Ik vind het zo dubbel allemaal. Van de overheid mag je niet ziek worden, dus moet men vaccinatie toelaten op de kinderen en op zichzelf. Maar wat doet de overheid verder nog om te voorkomen dat men ziek wordt? Het voedingcentrum spreekt niet de waarheid, de medische wereld spreekt niet de waarheid, de verzekeraars doen net alsof het allemaal normaal is…

Iets met hypocrisie en meerdere maten om mee te meten.

Anoniem

Ook een interessante link over vaccineren:

ruud
    Bijdrager

Hallo hier ook ff een kleine bevestiging van insiderinfo over de slechte gevolgen van vaccinaties voor de gezondheid: een dochter van een vaccinatieonderzoeker die zelf haar eigen kind niet vaccineert:

http://www.youtube.com/watch?v=bp8u3FWxh8Q&feature=related (bij 4 min 12 praat de man in het vliegtuig hierover)

Net zoiets als: iedereen in de klas van het zoontje van de directeur van Nokia heeft een gsm, behalve het zoontje van de directeur van Nokia zelf.

simone
    Bijdrager

Om toch maar even op dit topic terug te komen, waarom komen mensen altijd met dit argument dat sommige vaccins ook goed zijn en helpen. Dan kaarten ze het Yehova verhaal aan, zei deden zich niet vaccineren en kregen allemaal de polio of zo.

Wat is hier van waar en waarom halen artsten en anderen dit steeds aan?

autumn
    Bijdrager

Ik heb me er niet diepgaand in verdiept, maar met polio noem je ook net wat op. Ik ben zeer kritisch naar vaccinaties toe en zou mijn kinderen in eerste instantie niet laten vaccineren en zou voor exotisch reizen ook geen vaccinaties meer willen, maar ik zou wel per ziekte nader onderzoek doen en eventueel voor een of enkele ziektes wel voor vaccinatie gaan. Polio schijnt zo’n ziekte te zijn, waar je je misschien toch beter wel voor zou kunnen laten vaccineren.

Anoniem

Anoniem

hoi,

onze kinderen zijn ingeent, helaas. De oudste zoon nu 22 jaar, daarna dochter van 21 en zoon van 16 (bijna) Ze zijn niet volledig gevaccineerd en de jongste heeft de bmr van 15 maanden pas gekregen rond 4 jaar en dan alleen maar de M(azelen). dat liep even fout en was achteraf ook te wijten aan deze inenting. Terug kunnen draaien met homeopathie.

Onze dochter van 21 heeft ernstig autisme en epilepsie. Tot 15 maanden oud was zij gezond, ontwikkelde ze zich goed, wel al veel verkouden. Na de BMR van 15 maanden helemaal geescaleerd. Autisme en epilepsie ontwikkeld. Zij functioneert op 2 jarige leeftijd. Als ik toen wist wat ik nu allemaal weet hadden mijn kinderen niet 1 inenting gekregen.

Desiree Rover is een medisch onderzoeksjournaliste http://www.desireerover.nl en die heeft ook zinvolle info over vaccineren.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

marijan, wat erg om dit te moeten constateren. En om te zien hoe moeilijk je dochter het heeft. Ik denk dat je gevoel je niet bedriegt. Ook op het dagverblijf bij onze zoon, meervoudig gehandicapt, zaten ouders die ervan overtuigd waren dat het autisme is begonnen na de inentingen.

Dit wordt nog steeds afgedaan als onzin, door de reguliere artsen en door het RIVM.

Anoniem

@Marijan

Wat een heftig verhaal. Hoe snel na de vaccinatie van BMR constateerde je dat het niet goed met haar ging? En had je direct door dat het door de BMR kwam?

Als moeder moet je je dan zo machteloos voelen.

Mijn dochter heeft ondanks de kinkhoest vaccinatie gewoon een heftige kinkhoest gekregen. Gisteren moest ze eigenlijk haar 1e vaccinatie tegen baarmoederhalskanker halen. Gelukkig wist ik via dit forum dat vaccinaties gevaarlijk kunnen zijn. Daarom geen vaccinatie voor haar.

autumn
    Bijdrager

Wat een goede website Desiree Rover, Marijan! Ik geloof zeer zeer dat ADHD, autisme, epilepsie en dat soort stoornissen te maken kunnen hebben met vaccinaties. Ik vraag me alleen steeds af: waarom krijgt het ene kind dit wel van vaccinaties en het andere kind niet? Zou het kunnen dat kinderen die al te maken hebben met degeneratie door verstoorde erfelijkheid (zoals Weston Price dit noemt) gevoeliger zijn voor vaccinaties? Of zou het kunnen zijn dat de zogenaamde nieuwetijdskinderen gevoeliger zijn voor vaccinaties?

Webmaster
    Bijdrager
    Quote:
    Ik vraag me alleen steeds af: waarom krijgt het ene kind dit wel van vaccinaties en het andere kind niet? Zou het kunnen dat kinderen die al te maken hebben met degeneratie door verstoorde erfelijkheid (zoals Weston Price dit noemt) gevoeliger zijn voor vaccinaties? Of zou het kunnen zijn dat de zogenaamde nieuwetijdskinderen gevoeliger zijn voor vaccinaties?

Er bestaan geen ‘nieuwetijdskinderen’ of ‘indigokinderen’. Dit is het zoveelste voorbeeld van hoe degeneratie wordt verheven tot een teken van ‘spirituele evolutie’ als teken van de ‘nieuwe tijd’. Gewoon bijnieruitputting/verzwakking a.g.v. degeneratie, puur en simpel. Al die ‘hooggevoeligheid’ heeft te maken met al met een volle emmer geboren worden en deze loopt bij het minste of geringste over. Die kinderen die hier (ogenschijnlijk) geen last van hebben, hebben gewoon een minder volle emmer, oftewel: ze zijn minder gedegenereerd. Vaccins dragen bij aan versnelde degeneratie, of je er nu wel of niet heftige klachten aan overhoudt!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,995)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.