vaccinaties

Tags: ,

Dit onderwerp bevat 1,994 reacties, heeft 153 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 3 uur, 58 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,995)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

En als dit stemmetje zegt: stel dat je je kind wel 30 vaccinaties geeft en hij wordt autistisch? Wat dan?

Ik ken mensen die er van overtuigd waren dat hun kind pas autisme ontwikkelde na de vaccinaties. En daardoor ernstig gehandicapt waren.(zat er 1 bij mijn zoontje op het kinderdagcentrum, voor ernstig gehandicapte kinderen dus).

uiteraard wordt dit totaal ontkend door RIVM.

Lievergezond
    Bijdrager

Toen ik 19 jaar geleden mijn dochter liet vaccineren…wist ik dit allemaal ook

niet…

Ik zat daar als “oudere” moeder..van 36..tussen de 18 jarige moeders ..die klaagden dat hun kind zo ziek was na de inenting…kwam door het vaccin tegen kinkhoest…dus die lieten ze er wel uit…

Daarna kwam er hier een ware epedemie van kinkhoest….en wie kreeg het…mijn

dochter…die dus wel alle inentingen had gehad.

Verder heb ik zelf na een ongelukje in de tuin met een roestig ornament…een tetanus

spuit gehad.;-((((((((((((

Moest een hele week…iedere dag bij de dokter komen….om te zien hoe het ging…

ik had een arm die 5 x te dik was, koorts, veel pijn…

kortom…het medicijn is veel erger dan de kwaal..

Dia.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

En dit geldt dus voor alle medicijnen, althans zeker dat wat de artsen tegenwoordig alleen nog maar voorschrijven.

Webmaster
    Bijdrager

Evan,

Ik weet nog steeds niet wat bij jou van binnen nog twijfel geeft over de uiterst toxische aard van vaccins. Ik kan alleen maar concluderen dat er nog de nodige angst speelt bij jou van binnen. Nogmaals, de bescherming komt van binnenuit. Als infectieziekten van het begin van de mensheid zo dodelijk voor ons waren geweest, hadden we hier nu niet gezeten, dan waren we allang uitgestorven. De primitieve mens deed dus iets wezenlijk anders dan de moderne mens. Klopt, hij had plenty reserves aan vetzuren en mineralen, zoals Price ook al constateerde!

Dit is de mentaliteit die natuurvolkeren hadden omtrent geboorte, zwakzinnigheid en ziekte:

Quote:
    Hoewel deze belangrijke factoren pas recentelijk in onze moderne beschaving in beeld zijn gekomen, toont het bewijs duidelijk aan dat menig zogeheten primitieve ras zich bewust was van de noodzaak om het moederschap te behoeden voor fysieke overbelasting tijdens de zwangerschap en voor een verminderd vermogen tot voortplanting.

G. T. Basden3 schrijft bijvoorbeeld in zijn boek Among the Ibos of Nigeria [Tussen het Igbovolk in Nigeria]:

Het wordt niet alleen een schande maar zelfs als een regelrechte gruwel beschouwd als een Igbovrouw kinderen krijgt in een kortere tijdsperiode dan ongeveer drie jaar.

Het idee van een vaste minimumperiode tussen de zwangerschappen is gebaseerd op enkele vaste principes. Men is rotsvast overtuigd van de noodzaak voor deze tussenperiode om de moeder haar kracht terug te kunnen laten krijgen, zodat zij weer gezond genoeg is om een ander kind te kunnen baren.

Mocht er een tweede kind geboren worden binnen de voorgeschreven periode, dan gaat men ervan uit dat dit kind ongetwijfeld ziek en zwak is en weinig overlevingskansen heeft.

De Indianen uit Peru, Ecuador en Colombia waren eveneens bekend met de noodzaak om fysieke overbelasting van de moeder te voorkomen.

In zijn boek North-West Amazons [Indianen in het noordwestelijke Amazonegebied] schrijft Whiffen4:

Het aantal zwangere vrouwen is opmerkelijk gezien het feit dat de mannen zich onthouden van geslachtsgemeenschap met hun vrouwen, niet alleen tijdens de zwangerschap maar ook tijdens de zoogperiode, die bij hen veel langer duurt dan bij Europeanen.

Het resultaat is dat de minimumperiode tussen de geboorte van ieder kind tweeëneenhalf jaar is en in de meerderheid van de gevallen zelfs langer.

Het is ook van belang dat de Amazone-Indianen zich bewust waren van het feit dat deze zaken verband hielden met de voeding van beide ouders. Wiffen schrijft:

Deze Indianen delen de overtuiging van zo veel primitieve volkeren dat het voedsel dat door de ouders wordt gegeten – tot op zekere hoogte door beide ouders – een blijvende invloed uitoefent op de geboorte, het uiterlijk of het karakter van het kind.

George Brown5 benadrukt dit primitieve bewustzijn van de noodzaak om voldoende tijd aan te houden tussen de geboortes van kinderen in zijn studies van Melanesiërs en Polynesiërs. Met betrekking tot de inheemse bewoners van een van de Salomoneilanden vermeldt hij het volgende:

Na de geboorte van een kind verwachtte men van de echtgenoot dat hij het huis niet deelde met zijn vrouw totdat het kind in staat was om te lopen. Als een kind ziek of zwak was, sprak men over de ouders: “Tja, ze hebben het alleen maar aan zichzelf te danken.”

Deze nieuwe gegevens werpen een belangrijk licht op de problemen van degeneratie in onze moderne beschaving.

Omdat een rassenpatroon binnen één enkele generatie kan veranderen, moet ons moderne denken en onderwijs met betrekking tot de rol van erfelijkheid worden herzien, als het gaat om oorzaak en gevolg.

Misvorming als gevolg van verstoorde erfelijkheid is net zo biologisch als misvorming als gevolg van opeenhopende factoren die erfelijke uitdrukking vinden.

In plaats van dat we de vorige generatie de schuld geven van de misvormingen of zwakheden van onze moderne generatie en daarmee onze eigen generatie van verantwoordelijkheid ontslaan, laten deze nieuwe gegevens zien dat de gehele sociale structuur die deze afwijkingen creëert verantwoordelijkheid draagt.

Hierdoor veranderen enkele aspecten verbonden aan de theorie en praktijk van modern sociaal onderwijs volledig.

In plaats van dat we de verzorging en beheersing van een afwijkende persoonlijkheid zien als een letsel veroorzaakt door invloeden die de omgeving uitoefent op een normaal persoon, moet deze gezien worden als een misvorming die invloed heeft op één schakel in de erfelijkheidsketen die noch het gevolg is van de misvorming van voorgaande schakels, noch een bepalende factor is voor toekomstige schakels in de keten.

Met andere woorden, de prognose, hoewel slecht voor de persoon, hoeft niet noodzakelijk slecht te zijn voor zijn of haar nakomelingen.

Ondanks het feit dat veel personen die lijden aan lichamelijke misvormingen een ogenschijnlijk normale hersenontwikkeling vertonen, zullen we in het volgende hoofdstuk zien dat een aantal van hen een dusdanige grote verstoring van de hersenstructuur heeft dat zij niet als persoonlijk verantwoordelijk voor hun gedrag beschouwd kunnen en moeten worden.

Mike

Anoniem

Bedankt Mike, dat bevestigd mijn vermoeden al. Ik had er zelf nog geen referenties voor opgezocht maar vond het wel een logische conclusie die ongetwijfeld iemand anders ook wel moest hebben gevonden. Bij deze dus.

Anoniem

Iemand die een heel duidelijk verhaal heeft geschreven is deze mevrouw…zou iedere aankomende ouder even moeten lezen, ook de docu`s van Mary Toco op you tube zijn heel helder.

http://www.vaccinvrij.nl

Mijn dochters nu 2 en 4 hebben alleen de reeks DTP gehad van 3 stuks vanaf ruim 1.5 jaar oud. Mijn jongste iets eerder als de ander 19 maanden ipv 21 maanden terwijl de bedoeling was te wachten tot 2 jaar, maar ze werd gebeten door een hond. Met tussenpozen van 8 maanden daarbij heb ik iedere vaccinatie 2 weken ervoor en erna ontgift met celzouten en Lymphosan in samenwerking met een natuurartrs (fytotherapeut).

Als ik iets meer lef had gehad had ik het helemaal niet gedaan.

Wat mij opvalt is dat neefjes nichtjes van dezelfde leeftijd altijd lopende/ groene snotneuzen hebben. Nu scheelt het ook misschien dat wij voornamelijk biologisch eten en smaakversterkers/light en fructose-glucosestroop helemaal vermijden.

Anoniem
    Quote:
    Wat mij opvalt is dat neefjes nichtjes van dezelfde leeftijd altijd lopende/ groene snotneuzen hebben.

Kun je nagaan, hoe het allemaal in elkaar valt. Slijm komt bij kinderen er al gelijk uit, die zijn zwaar aan het ontgiften. Maar nee, het zijn kindertjes die zijn ‘vatbaar’ en tja, snot is dan dat het ‘vuil’ zich ophoopt. Nee, het komt er uit, het lichaam verzet zich juist tegen wat er niet in hoort.

simone
    Bijdrager

Net nog een vriending van me gesproken, ze is net 41 jaar oud, heeft diabetes type b en ze neemt regelmatig de griepprik. Heb het haar kort uitgelegd maar bij sommige mensen dringt het niet door.Heb geen wit jasje aan. Mischien moet ik maar weer mijn webcam aansluiten en daar met een wit jasje voor gaan zitten. Dat zou wellicht helpen.

Hoop dat de Maya’s gelijk hebben en dat we een omwenteling krijgen ergens in 2012. Laat 12 nou net mijn geluksgetal zijn. Het is een magisch getal voor mij.

Poekie
    Moderator

Haluk,

Als je dan dat witte jasje voor die webcam aandoet zou ik dat maar zonder afro kapsel doen, anders geloven ze je alsnog niet. 😉

En wij beginnen ook uit te kijken naar betere tijden.

simone
    Bijdrager

Hoe komen ze er dan bij dat er geen tuberculose meer is en polio, rode hond, pokken, tering, mazelen etc. Hoe zijn deze ziektes dan verdwenen of is het flink overdreven toen en dat er veel minder mensen ziek werden of ja weet ik veel vraag me dat echt af, wat is er toen allemaal gebeurd?

Webmaster
    Bijdrager

Door een betere hygiene waren die ziektes al aan het verdwijnen. De medische wetenschap eist de eer op d.m.v. vaccins, maar als je beseft dat deze organismes anaeroob zijn en dat mensen vroeger (vooral in steden) samengepakt zaten in kleine huizen met grote gezinnen (vaak ook met opa en/of oma) met weinig ramen en dus weinig blootstelling aan licht of lucht, dan snap je hoe dergelijke epidemieen hebben kunnen ontstaan.

Mike

E123
    Bijdrager

Mike,

Door betere hygiene zoals wij tegenwoordig doen, dus elke dag douchen, 10x per dag je handen wassen enz zijn we van deze ziekten afgekomen? Dit is toch wel ANTI-ziekte, en niet pro-leven zoals jij altijd zegt.

Anti-ziekte denken en het bestrijden van bacterien kan dus zeker ook wel zijn voordelen hebben..

Webmaster
    Bijdrager

Semmelweiss leerde doktoren dat ze hun handen moesten wassen om ‘kraamkoorts’ te voorkomen (babysterfte door infectieziektes). Hij heeft hier levens mee gered! Nu zijn we hier echter veel te ver in doorgeslagen en creeren we juist superbacterien. Het leven is een voortdurende dans tussen opbouw en afbraak, leven en dood, pro en anti. Alles draait om balans.

Mike

Anoniem

Ik heb ooit genoten van dit boekje, omdat het al zo oud is en meer in die tijd zelf geschreven is, “en toen wisten ze het al”…

Hale, Annie Riley. The Medical Voodoo. New York: Gotham House, 1936.

Quote:
    Annie Hale does it again, this time her brief attacks the fiction that bacteria are the cause of disease, brings forth all the anti-Pasteurian evidence of Béchamp, cites case after case of the failures and evils of vaccination and even shreds the cancer business.

Downloaden op http://www.soilandhealth.org/03sov/0303critic/0303socialcriticism.html

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Gisteren in het nieuws: rivm wil dat volwassenen die met kinderen omgaan(iedereen dus ongeveer) zich opnieuw laten inenten voor kinkhoest. En ze overwegen babys nog vroeger, voor de tweede maand, te gaan inenten.

Dit omdat steeds meer baby’s ondanks de inentingen kinkhoest krijgen…zou het misschien te maken kunnen hebben met de flesvoeding/slechte darmflora? nee, daar kijken ze niet naar. ze willen nog meer gaan enten, veel meer/veel jonger nog en steeds meer mensen.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,995)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.