vaccinaties

Tags: 

Dit onderwerp bevat 2,109 reacties, heeft 159 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 2 weken, 2 dagen geleden.

10 berichten aan het bekijken - 2,101 tot 2,110 (van in totaal 2,110)
  • Auteur

Elkedageenei
    Bijdrager

Nadat Japan als eerste land ter wereld de BMR vaccinatie uit de schappen heeft gehaald, hebben ze nu ook de HPV vaccinatie Gardasil van de markt gehaald. Hier in Nederland wordt deze onvruchtbaarheids-vaccinatie enorm gepromoot, net als in alle andere delen van de wereld, maar Japan is er toch vanaf. Dit gebeurde na de enorme vloedgolf van klachten omtrent dit vaccin, en de enorme aanklachten tegen de vaccin producenten. De producent Merck & Co wist vorig jaar nog een winst van 3.5 miljard dollar te maken op deze baarmoeder killende vaccinatie. Ruim een miljard meer dan het jaar daarvoor. De eerste kwartaalcijfers van Gardasil in 2019 zijn met 31% gestegen naar 838 miljoen dollar, zie hier: https://tinyurl.com/yy9ctcnj.

De enorme winsten van Gardasil komt door de uitbreiding en ontvolking van de populatie in China. Daar moeten alle meisjes er ook aan geloven aan de grootste leugen uit de geschiedenis. Het is de grote truc, keer op keer, van de negatieve krachten op Aarde. Onder het mom van waarheid en ‘goede bedoelingen’, PRECIES de omgekeerde agenda uitvoeren..! Onder het mom van enge ziektes en angst aanjagen, geven ze injecties die vrouwen wereldwijd onvruchtbaar maken.

We hebben het hier over het grootste publieke experiment aller tijden. Onze kinderen maken deel uit van dit experiment, alle waarschuwingen van klokkenluiders ten spijt. Er bestaat geen enkele andere industrie die zoveel vrijheid krijgt van de autoriteiten dan de farmaceutische industrie. OMDAT ER EEN ANDERE AGENDA ACHTER ZIT….

Vele artsen en wetenschappers trokken al aan de noodklok, maar helaas hebben deze grootmachten de reguliere media in hun broekzak en zal deze oorlog ongehinderd doorgezet worden. In 2018 is er nog een groot onderzoek gedaan door the Journal of Toxicology and Environmental Health waaruit inderdaad blijkt dat vrouwen niet meer zwanger worden na de HPV vaccinatie, zie https://tinyurl.com/yd9jxwjn.

Ik wordt er verdrietig van dat ongeveer 15% van de wereldbevolking pas ziet wat er echt aan de gang is. Als je nou echt eens onderzoek doet welke krachten er achter de farmaceutische industrie zitten lijken het inderdaad wel de engelen van de Duisternis. Ze zijn geprogrammeerd om even slecht als de Demiurg te zijn, zo medogenloos, zo grof, zo chauvinistisch en zo hopeloos smerig als hun “opdrachtgever” is.
    Ze achten zichzelf boven de wet verheven en denken dat ze zich alles kunnen veroorloven. Journalisten en artsen durven hun mond niet te openen over de gevaren van vaccinaties, omdat ze weten dat ze daardoor hun werkvergunning zullen verliezen en op straat komen te staan. Het is als een orthodoxe religie, je moet accepteren wat de regels zijn, ook al zijn de gevolgen dodelijk.

Het zal een illusie zijn, zo groot, zo enorm dat het hun voorstellingsvermogen te boven gaat.
    Stap voor stap, zonder dat iemand het eigenlijk in de gaten heeft, zullen ze hun doel bereiken. Nooit zal iemand argwaan koesteren en diegenen die dat wel doen en uitspreken, zullen voor gek worden versleten.

Wij zullen hun levensspanne kort houden en hun hersencapaciteit zwak terwijl wij het doen voorkomen dat wij het tegenovergestelde nastreven. Wij zullen onze kennis, wetenschap en technieken zo subtiel inzetten dat ze nooit in de gaten krijgen wat er aan de hand is.

Ze zullen overspoeld worden door gif, overal waar ze gaan of staan. Bij de geboorte van hun kinderen zullen wij ze injecteren met gif, gevuld met metalen dat hun hersenen zal aantasten in de overtuiging dat het goed voor hen is. Wij zullen vroeg beginnen, als de hersenen nog jong zijn.

Geschreven door Ramon Walter op Facebook

http://healthimpactnews.com/2019/merck-sees-unprecedented-growth-in-gardasil-vaccine-over-3-billion-in-sales-in-2018-with-expansion-into-china/?fbclid=IwAR21mkD-Ove9f2-DG3E3Nl-jbzW9Yi2vzT_iO5zxokYeVX6Q9PxSUXGeqfc

Marijan
    Bijdrager

Ramon is gisteren voor de zoveelste keer van FB af geflikkerd. Hij is bezig met een website heb ik begrepen, om zijn (en ons) verhaal te kunnen blijven vertellen.
    Grappig Elkedageenei, jij volgt hem ook.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik heb geprobeerd meer over die Ramon Walter te weten te komen, maar mijn korte zoektocht leverde niets op. De zoekmachine (DuckDuckGo) gaf zelfs geen enkele treffer! De reden waarom ik dit deed is omdat hij in de vertaling van Elkedageenei de Demiurg noemt. Dat is een begrip uit het gnosticisme en eenieder die het gnosticisme aanhaalt dient zwaar gewantrouwd te worden. Misschien is het onwetendheid van Mr. Walter, maar je kunt m.i. niet enerzijds de demonische agenda achter vaccins bloot willen leggen en anderzijds niet op de hoogte zijn van de demonische agenda achter de gnostiek. Geef deze persoon het nadeel van de twijfel!

Mike

Elkedageenei
    Bijdrager

Als je nou echt eens onderzoek doet welke krachten er achter de farmaceutische industrie zitten lijken het inderdaad wel de engelen van de Duisternis. Ze zijn geprogrammeerd om even slecht als de Demiurg te zijn, zo medogenloos, zo grof, zo chauvinistisch en zo hopeloos smerig als hun “opdrachtgever” is.

Wat is hier precies verkeerd aan?

Hij heeft een FB pagina: ‘Vaccinaties uitgelicht’

Een eerder post van hem:
    Ik heb hier al vaker dan één keer geschreven dat chronische virus infecties beschermen tegen ziektes, waaronder kanker. Dit is algemene medische kennis. Ik studeer op dit moment op een aantal specifiek voorbeelden daarvan, maar ik word ingehaald door de actualiteit.

De gezondheidsraad, dat is dat instituut met de dubbele petten van het bedrijfsleven, dat aan u verkocht wordt als onafhankelijk en wijs, heeft de volgende winstpakker gisteren in de schappen van haar winkel gelegd. En u betaalt.

Ouderen vaccineren tegen gordelroos. Dat eerst en als dat verdienmodel genoeg winst gebracht heeft, gaan we kinderen inenten tegen de dodelijke ziekte waterpokken. Die zelfs als je hem overleeft voor de rest van je leven gordelroos geeft. (We zeggen er niet bij dat dit stressgerelateerd is, en dus een mooie waarschuwing kan zijn om niet een half jaar met een burn-out thuis te zitten. 😉 )

Artsen moeten hun patiënten goed voorlichten. En dus zeggen ze erbij dat dit mogelijk het risico op een bepaalde vorm van hersenkanker kan doen toenemen. Toch?! Ik ben bang van niet. Ik ben zelfs bang dat de algemene medische kennis dat chronische virusinfectie beschermen tegen ziektes, niet heel erg nadrukkelijk onderwezen wordt. Op universiteiten en faculteiten die financieel niet rond kunnen komen zonder bijdragen van de industrie. En daarmee op een heel wrange manier inhoud geven an het adagium: Wiens brood men eet diens woord men spreekt.

En toch is er deze publicatie uit 2016 al, maar zoals gezegd er is veel meer, dit is slechts één voorbeeld omdat het actueel is: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/cam4.682

Marijan
    Bijdrager

Mike, het huis waar onze dochter woont is een antroposofisch huis, wij hebben daar voor gekozen omdat er mensen werken die iets bewuster in het leven staan en de omgeving “veilig” is voor onze dochter.
    Het is allemaal in de buurt van Zeist/Utrecht, mensen denken daar over algemeen anders als hier. Ik ben het er niet mee eens maar ze zijn supergoed voor mijn dochter, houden bijna hetzelfde van mijn kind als wijzelf. Ook daarin zit iets met gnostisch stromen, ik ben daar eerlijk gezegd niet zo goed van op de hoogte en weet er veel te weinig van om een mening te vormen. Een vriend van ons en daar de vader (Roelof van den Broek) van heeft een heel dik boek geschreven en nog veel meer allemaal over Gnosis in de oudheid. Hij is theoloog, en een kunstenaar in het verbinden van mensen en logisch denken. Toen zijn waterleiding kapotgevroren was en mijn man de sleutel van de werkplaats van onze vriend had (die op vakantie was), kwam hij even de sleutel halen voor een gasbrandertje die daar stond. Maar van den Broek, zegt mijn man, het is zondag! Vd Broek sr zei, denk jij nu echt dat onze Lieve Heer van boven komt om mijn waterleiding te ontdooien?

Ik wil alleen maar zeggen dat dit vaak prima mensen zijn en als er iets negatiefs is aan Gnosis, dan zitten ze zeg maar niet op die 31e graad of weet ik veel zoals de Vrijmetselaars in de hoogste graad. Is ook gewoon maar het voetvolk met de beste bedoelingen.
    Ik vraag me trouwens af of Ramon Walter werkelijk niet weet hoe het met Gnosis zit, hij snapt veel van het achterliggende plaatje en zeker waar het de Satanische bedoelingen betreft van onze wereldwijde elite om onze kinderen te beschadigen.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik vraag me trouwens af of Ramon Walter werkelijk niet weet hoe het met Gnosis zit, hij snapt veel van het achterliggende plaatje en zeker waar het de Satanische bedoelingen betreft van onze wereldwijde elite om onze kinderen te beschadigen.

Juist daarom moet je hem wantrouwen! Je bent al heel lang forumlid, maar het lijkt erop dat je wat oude teksten van mij hebt gemist over dit onderwerp:

Nu snap je misschien ook waarom het gnosticisme en andere mystieke scholen eveneens creaties van de elite zijn. In de gnostiek is er de godin Sophia (wijsheid), die uit de hemel valt en de aarde en alle aardbewoners creeert. Sophia heeft ook de archonten gecreeerd en deze zijn het die ons al zo lang het leven zuur maken. In de gnostiek wordt God afgeschilderd als de Demiurg, een wrede en straffende God. Interessant is ook dat vrouwelijke principe (Satan, Moeder Aarde, Moeder Natuur) dat verheerlijkt wordt en de afkeer (‘val’) van God. De Gaia-mythe van de New Age is rechtstreeks gebaseerd op de gnostische mythologie.

(17 december 2015)

Mike

Marijan
    Bijdrager

als ik daarmee aankom bij het huis van onze dochter en de eigenaresse die antroposoof is en dit huis heeft gebouwd voor haar zoon en nog een aantal medebewoners, vraagt ze of ik een gaatje in mijn hoofd heb. Niet in die bewoording misschien. Ik vraag me af of ze het woord Elite wel begrijpen.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

En dat terwijl diezelfde elite Rudolf Steiner heeft vergiftigd. Grenzeloos naief, deze mensen!

Mike

Marijan
    Bijdrager

ja inderdaad. Zij heeft ook dit jaar een nieuwe elektrische auto gekocht, want ik geef wel om het milieu hoor. En dan kom ik aantuffen met mijn oude diesel, die ook nog roet als ik flink gas geef :))

Binc
    Bijdrager

Iedere Nederlandse baby is zes weken na de geboorte onderdeel van het Rijksvaccinatieprogramma. Voor veel ouders is dit een ware nachtmerrie omdat ze geen vertrouwen hebben in de veiligheid van vaccinaties. Het Rijk verordonneert dat de vaccinatiegraad omhoog moet. Kritiek wordt gecensureerd. De media propageren het Rijksvaccinatieprogramma. Wie stuurt eigenlijk NL (‘ons’ Rijk) aan? Is dat de Nederlandse kiezer, Europa, de Wereldgezondheidsorganisatie WHO of gaat het nog verder? Een interessante analyse die ons ver buiten de Nederlandse grenzen voert.

10 berichten aan het bekijken - 2,101 tot 2,110 (van in totaal 2,110)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.