vaccinaties

Tags: 

Dit onderwerp bevat 2,109 reacties, heeft 159 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 2 weken, 2 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 2,086 tot 2,100 (van in totaal 2,110)
  • Auteur

Marijan
    Bijdrager

@romagi obsessieve compulsive dwangstoornis.

@herr Sens heb jij de stereo prik gekregen rond begin pubertijd, 10 a 12 jaar dacht ik, elke schouder/arm een prik.
    Medicatie voor je OCD destijds?
    Ja Tinus Smits ben ik diverse keren geweest. Mijn jongste kind heb ik daardoor kunnen behoeden voor autisme enz. Die kreeg pas met bijna 4 jaar Mazelenprik (1 stof) bij de huisarts. Toen lieten we ons ook nog bang maken. Mijn zoon ontwikkelde daarna allerlei angsten en achterstand op school. Na een jaar of zo bij Tinus Smits terecht gekomen en heeft de hele zaak kunnen omkeren in 3 a 4 maanden tijd. Zoon is nu 23.
    Mijn dochter echter, bijna 29 jaar nu, was al ouder toen ik Tinus Smits leerde kennen en voor haar niet gewenste effect. Ze heeft dus ernstig autisme, epilepsie en verstandelijk zeer beperkt. 1,5 cognitief. Verder heeft ze wel een ontwikkel leeftijd, kan netjes eten, dat soort dingen, spreekt niet enz., heeft ontwikkelingsniveau van een peuter.
    Dochter van vrienden kreeg rond 13 jaar HPV inenting en 3 jaar later ziekte van Crohn! Vertel mij het maar.
    Vaccins geven niet alleen schade direct na injecteren maar geeft ook effecten jaren later. En wat ik al zei over Natasha Campbell, epilepsie is vergiftiging.
    Tel bij vaccins alles op waar we mee in aanraking komen, gifstoffen in huizen (bouwmaterialen), verzorgingsproducten, schoonmaakmiddelen, kleding, voedsel, chemtrails, water… alles is vergiftigd.
    Ik vermoed bij jou stapeling daarvan.

En waarom ik vraag of we elkaar kennen, jij zegt toeval, maar mijn man heeft Facebooknaam beginnende Jan Marijan, dus ik dacht: wie is dit?

Herr Sens
    Bijdrager

Hey Marijan,
    Ik krijg een beetje kippenvel als ik jouw post lees..
    Toch een bijzonder vreemd toeval ja, dat van jouw mans FB-pagina en nu Tinus Smits ..
    Ik bewonder je sterkte na alles wat jullie hebben mee gemaakt, wat een geschiedenis zeg ..
    Ik kom er zeker nog op terug, ik ga is uitpluizen waar mijn vaccinatieboekje ligt, in mijn tijd kregen de ouders zon boekje van kind&gezin en ik heb dat gelukkig teruggevonden !
    Ik ben het eigenlijk volledig met jouw analyse eens, zou het niet beter kunnen verwoorden.
    Ik vermoed dat we hier zeer dicht bij de waarheid zitten, jammer genoeg.
    Ook dat van die chemtrails onderzoek ik al een tijdje.
    Groetjes

Marijan
    Bijdrager

ik wilde je geen “rillingen” bezorgen hahaha.

jon
    Bijdrager

Sampjes
    Bijdrager

@Herr Sens: ik heb een zoontje van 7 die ook OCD heeft. ook heeft hij licht autistische kenmerken. Hij heeft niet alle vaccinaties gehad. Momenteel ben ik opnieuw bezig met ontstoren van vaccinaties. Zelf denk ik dat de vaccinaties niet echt een oorzaak zijn van zijn OCD. veel kenmerken liet hij al zien voor hij werd gevaccineerd. Hij kreeg zijn eerste vaccin (DKTP) toen hij 10 maanden was. Als baby had hij ook al aparte tics en kenmerken.

Met voeding ook al veel geprobeerd maar ook niet de beoogde resultaten helaas.

Elkedageenei
    Bijdrager

12 sept is er een summit over vaccinaties. Op naar dwangbewind 3.0

Herr Sens
    Bijdrager

@sampjes
    Hallo, mss dat ze je in de praktijk van Tinus Smits kunnen verder helpen ? Deze bestaat nog steeds, geloof ik. Tinus had indertijd een heus protocol opgezet voor de behandeling van autisme met ontstoringsvaccins, voeding en supplementen. .Je kan er online nog veel info over vinden.
    Dit omvatte vit B12 (methyl- en adenosyl vorm !), vetoplosbare vitamine C , zink (was zeer zeer belangrijk in zijn protocol), selenium en geloof ik ook. De naam was CEASE therapie. Eén van de basisprincipes was dat het darmen zo snel mogelijk hersteld moesten worden (darmslijmvlies).
    Voor de vetzuren zou ik naar zuivere levertraan gaan, heb daar zelf veel effect van gemerkt.
    Die vit B12 is zéér belangrijk, Hans Reijnen heeft hier veel over geschreven. In dit geval werd met hoge dosissen gewerkt en met de goed opneembare vormen, nl methylcobalamine en adenosylcobalamine (en foliumzuur).
    Groeten !

Herr Sens
    Bijdrager

@sampjes
    OCD is idd moeilijk te behandelen maar niet onmogelijk ! Ik ken mensen die er volledig vanaf zijn geraakt, dus het kan wel degelijk. Onze hersenen zijn plastisch en kunnen wel degelijk oude ingesleten patronen veranderen en nieuwe verbindingen maken.
    Iets wat voor mij werkt is de combo goed opneembare magnesium (liefst opname via de huid, in bad of met een olie) en zink (bijv. van Nutrisan); ik word er mentaal rustiger van en slaap ook veel beter (wat van essentieel belang is bij OCD). Een goeie slaap is goud waard.
    Ook inositol (soort B vitamine) zou zeer gunstige resultaten geven (zelf wel geen ervaring mee).
    Sterkte !

Marijan
    Bijdrager

Herr Sens
    Bijdrager

Ik ben nog iets belangrijks vergeten te vertellen, denk ik.
    Sinds jaar en dag heb ik last van darmstoornissen met losse stoelgang tot gevolg.
    De theorie van de metallothioneinestoornis is bij mijn weten (tot nu toe) zon beetje de enigste die deze symptomen allen aan mekaar kan linken middels logica.
    Die stoornis veroorzaakt nl ook het symptoom van de leaky gut, vandaar ..
    Beetje ingewikkeld allemaal maar ook vrij logisch; darmen en hersenen zijn namelijk erg verbonden met elkaar. Niet voor niets worden onze darmen ook wel de buikhersenen genoemd.
    En zo is de cirkel eigenlijk rond.
    Groeten,

Marijan
    Bijdrager

val je ook af?

Romagi
    Bijdrager

Herr Sens,

er zijn veel mensen die last hebben met/van hun stoelgang.
    Wat heb je daar tot nu toe aangedaan?
    Tarwegluten weglaten, koemelk kan een probleem zijn (neem geitenmelk of yoghurt) groenten (nachtschades).
    Zelf heb ik veel verbetering met enzymen en probotica.
    Bij mij heb ik ontdekt dat de lever/gal daarbij een rol speelt. Laatst at ik prei (werkt op lever/gal) en zat ervan op de WC. Dat is natuurlijk niet bij iedereen het geval.
    Het betekent alleen dat voeding absoluut zeker een rol speelt. Ik neem aan dat je niet iedere dag klachten hebt maar af en toe en in gradaties?

Romagi
    Bijdrager

Herr Sens,

er zijn veel mensen die last hebben met/van hun stoelgang.
    Wat heb je daar tot nu toe aangedaan?
    Tarwegluten weglaten, koemelk kan een probleem zijn (neem geitenmelk of yoghurt) groenten (nachtschades).
    Zelf heb ik veel verbetering met enzymen en probotica.
    Bij mij heb ik ontdekt dat de lever/gal daarbij een rol speelt. Laatst at ik prei (werkt op lever/gal) en zat ervan op de WC. Dat is natuurlijk niet bij iedereen het geval.
    Het betekent alleen dat voeding absoluut zeker een rol speelt. Ik neem aan dat je niet iedere dag klachten hebt maar af en toe en in gradaties?
    Via een ontl onderzoek kun je er achterkomen of je een doorlaatbare darm hebt en/of te veel candida.

Marijan
    Bijdrager

deze is voor herhaling vatbaar, dacht al eens gezien te hebben,

Marijan
    Bijdrager

omdat ik er vanuit ga dat autisme in de meeste gevallen door gifstoffen ontstaat, plaats ik dit in dit topic, heeft iemand ooit van deze behandeling gehoord?

http://healthimpactnews.com/2019/autism-is-avoidable-treatable-and-curable-the-chlorine-dioxide-protocol-part-2/?fbclid=IwAR27V3_s6ZkkoVGt4Oiyq_Z5xl1E0eNWi-lULPOeIkJ_5Km-x1PHmgjY1vI

15 berichten aan het bekijken - 2,086 tot 2,100 (van in totaal 2,110)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.