Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Dit onderwerp bevat 197 reacties, heeft 14 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 1 maand, 3 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 198)
  • Auteur

Ben
    Bijdrager

Voor mij is er nog steeds reden genoeg Tony P. te blijven volgen. Vind je de hele podcast te lang, luister dan vanaf minuut 37:00 voor een minuut of 10. Silica en diatomaceous earth (diatomeeënaarde) komen daarbij ook weer eens ter sprake.
    Interessant vind ik zijn kijk en visie op ‘bluebeam’.

bluebeam (s’mo side note: custom thumbnail source: https://tinyurl.com/y95xdmtl ) and what this implies; how we are been manipulated; what we are going to see; the blue light and how they integrate to access the brain. a conduit or connection accesses the brain with either a receiver or transceiver, effects the brain and the neural lace being attached to brain to reshape the brain. can be a super conductor allowing the signal to integrate with the cells and dna, allowing information go back and forth, to target the particulate, and effect with information transfer sending and receiving via carbon nanotube technology. looking at the research and how and why the best thing they say in order to sell–the tickling of your ears and selling the fantasies. corvan is not heard; not sure how to record. more discussion on what to do with people and nano.

Ben
    Bijdrager

Info op de website van Tony P. over diatomeeënaarde gevoerd aan ratten.

Oral Administration
    Rat: A group of 30 weanling Sprague-Dawley rats was administered 20
    mg/day of diatomaceous earth in cottage cheese at a concentration of
    5 mg/g cheese, in addition to a basal diet & libit were observed for
    their life span (mean survival 840 days). Five malignant tumors (1
    salivary gland carcinoma, 1 skin carcinoma, 2 sarcomas of the
    uterus, 1 peritoneal mesothelioma) and 13 benign tumors (9 mammary
    fibro adenomas, 1 adrenal pheochromocytoma, 3 pancreatic adenomas) were
    observed in treated animals. A control group of 27 rats with mean
    survival of 690 days had 3 carcinomas (1 each in lung, ovary and fore
    stomach) and 5 mammary fibro adenomas.

Ben
    Bijdrager

Vele onderwerpen komen in de volgende podcast aan bod: mineralen, omega 3, nanodeeltjes, appelazijn, melk, silica, bentoniet klei, essentiele olieen, huisdieren, etc etc.

Ik zou willen zeggen, ook voor de NIET volgers of liefhebbers van Tony Pantalleresco, neem voor deze podcast eens de moeite. Wie weet zet het je tot nadenken of steek je er iets van op.

https://www.bitchute.com/video/n_4lIspTBvE/

Ook nog een podcast van 3-3-2018 bij de volgende link.

Ben
    Bijdrager

Waar Tony P. al jaren voor waarschuwt, wordt bij wanttoknow nu ook al gepromoot en verpakt in een mooi jasje ‘Eeuwenoude wijsheid met Moderne Techniek’. Mocht je jeuk krijgen achter je oren…misschien toch eens gaan krabben.

https://www.wanttoknow.nl/aanbieding/colloidaal-edelmetaal-eeuwenoude-wijsheid-met-moderne-techniek/#pt-field-text-5

Ben
    Bijdrager

Enkele oudere podcasts waarbij Tony Pantalleresco te gast is en vele onderwerpen aan bod komen.

Ben
    Bijdrager

Wie zou o.a. Tony Pantalleresco nog geloven als hij zegt juist geen voorstander te zijn voor het eten van broccoli, als er een artikel verschijnt van Engelands’ beroemdste arts Dr Rangan Chatterjee (tevens vaste arts van de BBC) die broccoli juist promoot en als een ‘live-safer’ ziet? ‘Wakker Nederland’ heeft broccoli in ieder geval al vele jaren geleden ingelijfd als heel ‘gezond’ of ze het nu lekker vinden of niet.

http://www.welingelichtekringen.nl/gezond/803298/je-hoeft-maar-een-groente-te-eten-broccoli.html

liesje
    Bijdrager

Ja wie heeft er in dit geval gelijk?
    Ga jij de brocolli laten staan?

Ben
    Bijdrager

In een van zijn podcasts bracht Tony aan aantal punten ten sprake waarom hij zeker geen voorstander is van het eten van broccoli. Ik kan dit fragment helaas niet zo direct terugvinden. Het had in ieder geval meer om handen dan alleen de al zo vaak besproken aanwezigheid van goitrogenen die bij (hoge) inname de schildklierfunctie op verschillende manieren zou kunnen verstoren.
    Uiteraard zijn er ook sites die vermelden dat hier de laatste tijd veel onderzoek naar is gedaan, en dat alleen het eten van enorme hoeveelheden van deze groenten (die goitrogenen bevatten) in rauwe vorm een probleem kunnen opleveren.
    Ik kan me nog wel herinneren dat ik me wel kon vinden in zijn beargumenteren. Of ik daarbij de broccoli laat staan? Zelf kopen zal ik het niet zo direct. Als ik zelf schildklierproblemen zou hebben, dan zie ik al helemaal geen reden om het te willen eten. De eventuele goede aanwezige stoffen (waaronder zwavel) zijn ook gemakkelijk via andere bronnen binnen te krijgen.
    Het verhaal van Rangan Chatterjee kan me in ieder geval volledig gestolen worden en maakt me alleen maar nog meer sceptischer.

Ben
    Bijdrager

Mogelijke nanodeeltjes in onze voeding detecteren.

Tony adviseert dit ook eens te doen met brood, dat met een plantenspuit (licht) bevochtigd is met osmose of gedestilleerd/gedemineraliseerd water.

Ben
    Bijdrager

Hoe ook hier weer C-60 als een wondermiddel wordt gepromoot (luisteren vanaf minuut 36:25).
    En youarefreetv heeft het vaak over de ‘greatawakening’?

Ben
    Bijdrager

Soms bekijk ik wel eens een video van Eric Berg; ook de volgende die voorbij kwam en waar hij het heeft over de gevaren bij gebruik van natrium bicarbonaat (baking soda).

Hij geeft hierbij de oplossing om appelazijn te gaan gebruiken.

Wat mij is opgevallen, is dat hij het in al die jaren dat hij actief is op internet met zijn video’s, het nog nooit heeft gehad over mogelijke nanodeeltjes in o.a voeding of nanobiologie/technologie. Althans, ik heb er zelf niets over kunnen vinden.

Zou hij werkelijk zo naïef of onwetend zijn? (Dr.)Eric Berg, are you aware of nanotechnology and nanoparticles?

Zouden artikelen over dit onderwerp die al vele jaren circuleren op internet hem nooit zijn opgevallen?

Zou hij er nooit bij stil hebben gestaan dat o.a. ook de schil van de appel boordevol met nanodeeltjes zou kunnen zitten? En dat deze dan automatisch ook in de appelazijn terechtkomen?

Ik zou graag eens een video van hem willen zien met de titel: The Dangers of Nanoparticles in Food.

liesje
    Bijdrager

Gisteren heb ik een groot stuk zitten lezen over kanker en bicarbonaat. Dat zou in ieder geval samen met een arts moeten gebeuren.
    Ik las dat er veel bica in spoelwater gedaan kan worden. minstens een hele lepel.
    Dat heb ik niet gedaan maar wel iets meer dan anders.
    Ik was er altijd al voorzichtig mee, neem in principe een puntje poeder op een theelepel. (1/4? ). Nu buikpijn.
    Er zou een verband kunnen zijn bij mij.
    Voorlopig maar niet meer doen.
    Kan best zijn dat het voor anderen wel werkt maar niet voor mij. Gewoon omdat ieder mens anders is.

liesje
    Bijdrager

Ben kun je die Meneer Erik Berg contacten met je vraag?

Binc
    Bijdrager

Liesje,

Bica neem je alleen op nuchtere maag!! Anders idd buikpijn.

Ben
    Bijdrager

Liesje, je stelt een terechte vraag met ‘kun je die Meneer Erik Berg contacten met je vraag?’

Ik ben daar de laatste tijd persoonlijk iets terughoudender in geworden en ik heb ook liever dat het mensen zelf tot nadenken zet. Uiteraard is iedereen vrij om dit eventueel wel te doen.
    Het heeft ook een beetje te maken met een andere video van hem waarbij hij Lithium Orotate ten sprake brengt tegen o.a. behandeling voor depressie. Ik ben hier zelf de nodige vraagtekens bij gaan plaatsen of dit wel zo’n goed idee is.

Lange tijd kon ik de video’s van Eric Berg zeker wel waarderen en dacht te maken te hebben met absoluut ‘oprechte deskundigheid’. Ik ben er na onderstaande video toch wel anders over gaan denken of in ieder geval ben ik zijn video’s sceptischer gaan bekijken. Dit alles heeft ook te maken met de kennis die ik in vooral het laatste jaar zelf heb opgedaan over de nanobiologie. Naar mijn idee een onderwerp dat veel meer ten sprake zou moeten worden gebracht door o.a. ook guru’s, voedingsdeskundigen en goed bedoelende ‘doctoren’. Maar ja, dan loop je misschien ook wel meteen enige risico (ook aan je verdienmodel, mocht daar sprake van zijn). En zeker als je met dit onderwerp diep het konijnenhol induikt.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 198)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.