Zie bovenstaande post. Amerikaanse en Russische marine-eenheden waren dus wel degelijk actief ten tijde van dat Evergreen-gedoe en dit is als dekmantel gebruikt voor verdere samenwerking, hoogstwaarschijnlijk om WO3 te voorkomen. Opvallend hier in Nijmegen is dat nu letterlijk dagelijks helicopters over hoor vliegen, gisteren zag ik weer een Chinook. Is dit in de rest van NL ook zo? Waarom schrijft de media niets over de AANHOUDENDE MILITAIRE LUCHTOPERATIES die NU AL EEN JAAR LANG gaande zijn hier?
valt dit ook onder great awakening? Dit is voor mij best ingewikkeld maar plaats het toch maar hier,
Mensen zijn hun rechten kwijtgeraakt en kopen hiervoor in de plaats: privileges van de bedrijfsonderdelen van het bedrijf genaamd: “Staat der Nederlanden”. Dit zijn in wezen dezelfde dingen, met het verschil dat ze kunnen worden afgenomen. Zie hiervoor ook: de aanscherping van de Paspoortwet op Rijksoverheid.nl.
Ik heb geprobeerd naar Karel van Wolveren te luisteren, maar ik trek dat niet. Deze man heeft die typische hooghartige air van een academicus. Je herkent dit aan het betweterige toontje dat hij aanslaat en het veelvuldige gebruik van ‘he’ tussen de woorden door.
@muis, noem voortaan de tijdscode waarin zo’n uitspraak gebezigd wordt. Niet iedereen heeft de tijd of zin om zo’n lange video door te ploegen.