The Clintons

Tags: 

Dit onderwerp bevat 1,359 reacties, heeft 30 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 12 uur, 42 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,360)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Het ziet er naar uit dat de WikiLeaks hacks gedaan zijn door overheidsdienaars van binnenuit (FBI, Pentagon) en niet door de Russen, zoals Hillary beweert. Zij is zo gevaarlijk dat ze bereid is om een oorlog te starten met de Russen om haar leugenachtige gedrag te verbergen! Deze ‘insiders’ zullen binnen de komende twee weken de 33.000 emails naar buiten lekken die door Hillary zijn gewist:

Als dit daadwerkelijk gebeurt, dan dondert het hele corrupte zootje in elkaar: de politiek, de media, de peilingen, Wall Street, de farmaceuten, alles. Verspreid dit via alle mogelijke kanalen!

Mike

100%leven
    Bijdrager

En de 3e undercover video van Project Veritas Action.
    Moet hem zelf nog kijken.

Mark

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik had het wel al gezien. Het toverwoord is deze keer ‘duck’.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Geweldige speech van Trump:

https://www.youtube.com/watch?v=Y37xV8R4OTw

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Op de Nederlandse radio wordt doodleuk het sprookje herhaald dat de Russen achter de hacks van WikiLeaks zouden zitten en dat Assange werkt voor Trump en de Russen. Een ‘Ruslandkenner’ zit dat zonder blikken of blozen te vertellen! Nu de reguliere media in Amerika overduidelijk laat zien een propaganda-arm te zijn van het establishment wordt wel duidelijk hoe ver deze arm strekt. Ik mag hopen dat het hele zootje straks ongenadig ontmaskerd wordt voor de disinfomachine die het is!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Project Veritas 4 is uit:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike Adams legt uit waarom de massa elke dag meer ontwaakt, waarom hij nu openlijk dingen kan bespreken met doodgewone mensen die hem 5 of 10 jaar geleden voor gek hadden verklaard (ook mijn ervaring) en waarom de Amerikanen nog maar 1 kans hebben op daadwerkelijke verandering en dat is om op Trump te stemmen en niet op Hillary, niet omdat Trump zijn voorkeur heeft maar omdat het ZEKER NIET Hillary moet worden, anders sluit het marxistische net zich en zal elke schijn van democratie voorgoed verdwenen zijn in Amerika en in het verlengde daarvan het westen:

Er wordt nauwelijks gereageerd. Beseffen jullie wel hoe belangrijk deze verkiezing is??? De wereldvrede staat op het spel!!!

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ja, dat is waar. Ik heb het mijn ouders, mijn beste vriendin en mijn collega’s proberen duidelijk te maken. Ik krijg alleen medelijdende blikken. Daar is nog geen sprake van ontwaken. Ik zeg dan ook steeds dat ik Trump niet de meest geweldige figuur vind, maar dat als Hillary gekozen wordt er een WO3 komt.
    Alles tegen dovemans oortjes…..

Dorothé

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,360)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.