The Broth Bar Maastricht

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid The Broth Bar Maastricht

Dit onderwerp bevat 31 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
  • Auteur

Tanja
    Bijdrager

We zijn aan het aftellen, 26 september gaan (eindelijk) de deuren open van http://thebrothbar.nl.
    Echt eerlijk, lokaal, grasgevoerd, bio, glutenvrij, gefermenteerd en natuurlijk lekker eten in deze dagzaak.
    Zorgeloos alles bestellen van de kaart omdat het klopt. We maken gebruik van goeie vetten, Keltisch zeezout, langsgetrokken bouillons, rauwmelkse zuivel en onbewerkt zoet. De droom van elk forumlid!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Geweldig, Tanja, gefeliciteerd!

Mike!

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ik schrijf het me meteen op.

Gefeliciteerd voor jullie geweldige zaak. Fijn dat het in Maastricht is. Charlotte zal ook wel mega blij zijn.

Tot gauw.

Dorothé

tandenkiezen
    Bijdrager

dat klinkt goed, gefeliciteerd en heel veel succes!

Johnny
    Bijdrager

Dat ziet er geweldig uit, heel veel succes.

Femke
    Bijdrager

Fantastisch! Heel veel succes Tanja!

Als ik ooit weer eens in buurt ben kom ik zeker langs, het is maar 343 kilometer vanaf hier 😉

Tanja
    Bijdrager

Dank!

jasper
    Bijdrager

Ik kom graag eens langs. Welke dagen ben je aanwezig Tanja?

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Wat mooi Tanja, heel veel succes en als ik id buurt ben (is ook zon 300 km) dan kom ik zeker bij jullie eten.

Tanja
    Bijdrager

Hi Jasper, dat zal wisselen, maar als je weet wanneer je komt kun je dat ff checken bij mij.

Poekie
    Moderator

Hi Tanja,

Goed nieuws zeg, ik wens jullie heel veel succes en veel blije en tevreden klanten toe. Als we ooit in de buurt zijn komen we zeker bij jullie eten.

Mooie website.

Liefs,
    Lia

gif-vrij
    Bijdrager

Super zeg. Ik zag het al op facebook. Hopelijk snel een vestiging hier in het westen. En als ik in de buurt ben kom ik zeker kijken en proeven. Heel veel succes.

Binc
    Bijdrager

Gefeliciteerd! Jammer dat het zo ver weg is voor mij. Klinkt goed!

Tanja
    Bijdrager

Leuk om jullie reacties te lezen. Helaas niet voor iedereen om de hoek natuurlijk. Maar zeker van harte welkom!

liesje
    Bijdrager

Hoi Tanja, ik zou zeker bij jou komen eten als het in de buurt was en wens jullie veel succes.

Mag ik asjeblieft wat opbouwende kritiek leveren over de website?

Ziet er gewoon hartstikke leuk uit. maar: ik kan de letters niet lezen, vooral van het menu NIET. De groene achtergrond begrijp ik, is ook passend bij jullie thema maar dan zouden de letters zwarter moeten zijn. Sterker nog, als ik een menu zou willen weten (van wie dan ook) en ik kan het niet lezen zou ik afhaken.
    tegenwoordig kom ik dit fenomeen vaker tegen.
    Lieve Tanje, ik vertrouw er op dat je begrijpt dat ik je niet wil kwetsen, het is goed bedoeld.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.