Supplementen

Dit onderwerp bevat 10 reacties, heeft 7 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  muis 2 maanden, 2 weken geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

future
    Bijdrager

Hallo allemaal,

Sorry dat ik een nieuw onderwerp start maar ik zie nergens waar ik een reactie kan plaatsen onder een bestaand levertraan onderwerp. Heb levertraan opgezocht in zoeken en zie dan reacties van mensen maar ik kan nergens reageren helaas.

Nu wil ik graag met mijn zoontje levertraan gaan gebruiken. Maar ik zie zoveel verschillende soorten en combinaties dat ik begod niet weet wat ik zou moeten kopen.
    Tabletten lijkt mij niet handig in verband mijn zoontje. Zijn er mensen die mij iets kunnen adviseren?

En wat zouden we nog meer kunnen gebruiken.
    Onze weerstand is op dit moment erg laag.

Alvast bedankt voor het lezen.

100%leven
    Bijdrager

Hier is het levertraan topic:

levertraan

Mark

future
    Bijdrager

Oké dankjewel.
    Kon er nu wel een reactie onder plaatsen.

Je moet inloggen voordat je kan zien waar je een reactie kan plaatsen

100%leven
    Bijdrager

Interessante website waarbij supplementen getest zijn op onder andere vervuiling, veiligheid en dergelijke.

https://labdoor.com/rankings

Mark

liesje
    Bijdrager

Wie kent het merk Q96 of empowerplus

Iemand had het erover. Zoeken op Q96 komt het te voorschijn.

Wil iemand zich er eens in verdiepen? Thanks.

WouterB
    Bijdrager

Dag Liesje, even een quickscan voor je gedaan.

Typisch een product volgens Amerikaanse marketing strategieën (eerst angst kweken, dan voor grof geld de ultieme oplossing in een potje aanbieden). De vertaalfouten zijn er bij lange na nog niet uit…. Een hoop ‘humbug’, erg weinig wol en super-duur.

Meest opvallend:
    -Het B6 component is (zeker bij de aanbevolen 4 pillen voor volwassenen) veel te hoog. Het B12 component is de niet biologisch actieve vorm van cyanocobalamine, die geeft meer narigheid dan dat het goed doet.

-In de “veel gestelde vragen” rept men over het stofje fenylalanine waardoor het product niet bruikbaar is voor mensen die lijden aan PKU. Dus onbruikbaar voor de zeer kleine groep van mensen die ook bewezen problemen met aspartaam hebben.

-Het product bevat varkensgelatine, dus ook onbruikbaar voor vegetariërs en veganisten.

Conclusie: Zeer ‘overpriced’ product wat je bij gewoon goed, gezond, gevarieerd (dus met dierlijke vetten en eiwitten) en regelmatig eten helemaal niet nodig hebt!

Wouter

rias59
    Bijdrager

Wie van jullie kan het supplement core en soul van het merk rain.
    Ik geloof dat je temaken heb met piramide constructie.zou graagjullie mening horen.
    Nog een merk waar ik meer informatie zou willen hebben is vitformule 99 dat gebruik ik nu. Is Duits.

WouterB
    Bijdrager

Inderdaad, de Rainproducten zijn heel erg duur konijnen- en vogelvoer. Heeft niets met goed eten van doen.

Lees deze eens: https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/rainsoul

En op de site van Vital lees ik rare claims dus die zullen binnenkort wel bezoek van de NVWA krijgen.

Laat dergelijke producten ver van je af en besteed je geld liever aan je gewone dagelijkse voeding, ben je veel beter mee af.

Wouter

rias59
    Bijdrager

Hoe bedoel je dat Wouter zou je het uit willen leggen.

muis
    Bijdrager

Fire Cider | Apple Cider Vinegar and Honey Tonic | African Bronze | 8 oz

Mijn “supplement”.

Mike jij zal dit ook zeker lekker vinden, heeft echt pit.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.