Steeds simpeler eten…

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Steeds simpeler eten…

Dit onderwerp bevat 26 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 4 jaren, 8 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur

Anoniem

ff denken hoor, ik denk tussen de 100 en 150 euro?

Ik zou het voor de aardigheid wel eens kunnen bij houden, wellicht schrik ik dan nog….

Anoniem

Ja ik ook hoor,en dan koop ik echt geen rare dingen,heel simpel,en ik tel luiers al niet mee

Was jij voor wapf minder kwijt?

Ik ongeveer hetzelfde want toen kocht ik best veel zoetigheid,vla koekjes dat soort dingen,zakjes pakjes

Anoniem

Wij zijn met een gezin van 4 ( twee pubers erbij) ongeveer 130 à 140 euro per week kwijt. Voor wapf was het wel wat minder ,dan heb je het over 15 à 20 euro per week .

Anoniem

haha hier dito, ook zakjes pakjes enz.

Nu alleen als de pubers er allemaal zijn komt er chips in huis en fris.

Ik rook helaas nog wel ook dat tikt aan, er is dus nog een weg te gaan hier….

nu de kids aan de kefir zijn en rauwe melk merk ik dat ook zij geen of minder tussendoorbehoeftes hebben, alleen het fruit van de ochtend willen ze nog wel steeds hebben.

het koekje van 3 uur is een spelkoekje en ik hoor ze daarna niet meer, ja voor een beker kefir of warme melk.

ik denk dat ik qua prijs wellicht nog minder kwijt ben dan eerst.

Dan reken ik de suplementen niet mee, dan ben ik meer kwijt.

Ik zelf leef op yoghurt, soep, eieren, kefir, haring, melk en vlees met 2 groenten op een dag, thats it.

voorheen brood, fruit in de ochtend, brood in de middag, warm s’avonds met de vele tussendoortjes en worst en toastjes, chips enz in de avonduurtjes.

Anoniem

Rateltje

Geef jij de kefir zo,of zoet je het?

Anoniem

voor de meiden doe ik er iets diksap in.

De jongste lust ook soms wat van mijn smoothie, maar voorkeur heeft nog steeds brood.

Wanneer ik de kefir langer (48u) laat fermenteren wordt hij zuurder van smaak.

De dames vinden het na 24 uur lekkerder en zachter (dunner)

Ik laat ze alles proeven en bied ze steeds aan, zo willen ze nu inene ook de kefir.

later als ze er aan gewend zijn dan doe ik er minder en minder diksap in.

Tanja
    Bijdrager

Met een beetje honing vinden de dames de kefir hier ook lekker.

Anoniem

ik zal dat straks eens proberen bij de jongste, die lust het meest 😉

Anoniem

Hoe oud zijn jullie kids,

Mijne zijn 10,8,4 en 19 mnd

Anoniem

oudste is 15, dan 13, 10, bijna 5 en bijna 4 jaar.

mappas
    Bijdrager
    Quote:
    Rateltje schreef:

oudste is 15, dan 13, 10, bijna 5 en bijna 4 jaar

Mis ik iets? 😐

Vorige week schreef je nog dat jullie met z’n vijven zijn…….maar ik tel ook vijf kinderen 😯 :

Quote:
    Rasteltje schreef:

we zijn met 5 personen, waarvan er eentje niet wapft (papa) en eentje half (pubber)en de andere 2 voor 75% omdat mama die in de hand heeft

Anoniem

ja haha nee je mist niets, eens per 2 weken zijn onze (zijn) “aanplakkids” van 15 en 10 er ook, die tel ik mee, helemaal vandaag omdat ze er nu zijn 🙂

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.