Sporten en WAPF

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Sporten en WAPF

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Johnny 2 maanden, 2 weken geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

DeSouza
    Bijdrager

Omdat ik zelf nu redelijk sinds een maand aan het sporten ben (i.v.m. angst/depressie) oa. krachttraining wil ik mijn dieet zo effectief mogelijk aanpassen. Ik had toevallig Ad Ligtvoet zijn insta gecheckt en wat ik zo vaak zie is zijn lunch en geen post-pre workout maaltijden/snacks. Wie kan mij helpen?

JM
    Bijdrager

Hoi DeSouZa,

Wat wil je met het de krachttraining bereiken? Spiermassa, conditie…

Joost

Tanja
    Bijdrager

Ad eet geen snacks, hij eet vaak maar 1-2 keer per dag. Snacks zijn voor mensen die te kleine maaltijden eten 😁

DeSouza
    Bijdrager

@JM

Spiermassa zou ik zeggen, omdat ik best mager (skinny fat) ben, en dit zou willen veranderen samen met mijn mentale gezondheid.

@tanja

Het is echt WOW wat hij allemaal eet zeg.

DeSouza
    Bijdrager

Hoe kan ik Ad Ligtvoet bereiken i.p.v. social media? Ik heb namelijk wat vragen over voeding. Of zijn er andere die bezig zijn met WAPF en sporten?

Johnny
    Bijdrager

DeSouza, via Ad’s Instagram profiel dus even op zijn naam klikken, kan je zijn mail adres en telefoonnummer zien.

Lekker veel dierlijk vet en eiwitten eten lijkt mij het enige wat je nodig hebt om je spieren te voeden samen met een goede spijsvertering.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.