SPARS Pandemie

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur

Nee. SPARS staat voor Saint Paul’s Acute Respiratory Syndrome.

Medusa
    Bijdrager

@Marijan

De P staat voor Paul als in Saint Paul, de plaats van de geplande uitbraak.

Hoe zit met de ouderwetse telefoon als je die 10 minuten aan je oor hebt?

sprout
    Bijdrager

Met ouderwetse telefoon bedoel je een telefoon met draad? Zo’n telefoon zend niet uit en ontvangt niet en heeft maar een heel klein stroompje nodig om te kunnen functioneren. Effect op het menselijk lichaam lijkt me nihil. Vergelijkbaar met bedrade koptelefoon.

In veel gevallen geven WiFi zenders en DECT telefoons binnenshuis veel meer straling dan zendmasten op een afstandje.
    Dat hebben mensen vaak totaal niet door!

Een zendmast die op korte afstand direct op je woning beamt is natuurlijk een ander geval. Maar dat komt niet veel voor.

De straling van een telefoontje met WiFi of telefoontje met 4g bij draadloos internetten in de buurt van je hoofd is zeer hoog!

Andere straling is ook schadelijk voor het lichaam. Bijvoorbeeld hoogspanning. Door alle straten lopen kabels met een soort “hoogspanning” kabels deze lopen vaak in de stoepen, Als je over de stoep loopt is dat in theorie niet goed voor je lichaam (misschien niet als je op blote voeten loopt ?).
    Heb dat jaren geleden gemeten toen ik over de juiste apparatuur beschikte. 30cm boven een stoep was vergelijkbare straling met in de buurt van kleinschalige hoogspanning (als ik me goed herinner). De laagfrequente straling in een koelkast (in de buurt van de ‘motor’) bijvoorbeeld is ook redelijk hoog, zou dat energetisch iets met het voedsel kunnen doen?

Momenteel worden er door Elon Musk duizenden satellieten de ruimte in geschoten voor draadloos internet waar ook ter wereld ‘Starlink’. Die zullen overal ter wereld hoogfrequente straling richting de aarde sturen. Ik vraag me af wat daar het doel van is, men zegt dat het is om snel internet in afgelegen gebieden beschikbaar te maken. Starlink internet kost 100 dollar per maand. Ik vraag me af wie de doelgroep is, het lijkt me namelijk zo dat bijna niemand die afgelegen woont in Afrika, Zuid Amerika, Oost Europa en zeer grote delen van Azië dat geld beschikbaar heeft voor alleen internet.
    Lijkt eerder op een wereldwijd controle net voor the internet of things, smart cities, smart auto’s etc.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ligt er helemaal aan wat de rol van Elon Musk is in dit schaakspel. Als hij een ‘white hat’ is, dan helpt hij quantum internet (6G) mogelijk maken. Ze hebben ook de technologie om onschadelijke frequenties te gebruiken, het hoeft helemaal niet zo schadelijk te zijn allemaal.

Mike

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.