Soulful Sunday Morning Café Ubbergen (bij Nijmegen)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Soulful Sunday Morning Café Ubbergen (bij Nijmegen)

Dit onderwerp bevat 54 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Godsgeschenk 2 weken, 2 dagen geleden.

10 berichten aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur

Godsgeschenk
    Bijdrager

Heel aardig dat je daaraan denkt, maar ik wil ook niemand lastig vallen. Mijn vriend zou me naar Station Maastricht brengen en dan wordt het een moeilijke reis met bus en trein en stress.

Ik weet je geweldige verhaal over het Keltisch Zeezout, dit is zeer spiritueel en ik heb ook laatst je geweldige verhaal over het Kangenwater gehoord, ook de verbinding met spiritualiteit. Ik denk dat ik het maar gewoon moet accepteren en dan lukt het vast een andere keer wel weer.

Het was sowieso een beetje raar. Mijn vriendin kon helaas weer niet, maar goed, dat was geen reden. Ik heb de dag daarna een gesprek voor een baan. Dat houdt dan in dat ik daarvoor van het UWV een opleiding mag doen en het is BBL voor Maatschappelijke zorg GGZ. Of ik door dit bedrijf wordt aangenomen, dat hangt er nog maar vanaf. Dus ik vond het al wat veel op elkaar en wil natuurlijk daar bij die baan goed voor de dag komen en me dus goed voorbereiden.

Ik denk dat het deze keer dan maar zo is.

Dorothé

Godsgeschenk
    Bijdrager

En…ik denk dat ik dan toch maar weer eens een paar rijlessen moet gaan nemen. Het is van de zotte dat ik met een rijbewijs niet DURF te rijden.

Dorothé

fattymama
    Bijdrager

Zondag 10 maart spreekt Mike Donkers wederom op de Soulful Sunday Morning. Deze keer is het thema “De helende kracht van water en zout”. Naar aanleiding van de vorige Soulful Sunday ontstond de vraag naar een vervolg. Daarom zal Mike op 10 maart spreken over de rol van water en zout in relatie tot voeding en spiritualiteit.

Info en reserveren:

https://www.butterflysound.org/soulful-sunday-morning-cafe/

Commercial Photography

fattymama
    Bijdrager

Nog 3 dagen te gaan voordat Mike Donkers gaat spreken over de rol van water en zout in relatie tot voeding en spiritualiteit. Welk water? Welk zout? Mike neemt Kangen-water en Keltisch zeezout mee zodat je zelf het verschil kunt ervaren.

Entree is gratis, voor de koffie en thee wordt een kleine bijdrage gevraagd.

Reserveren via https://www.butterflysound.org/contactgegevens/

Commercial Photography

Godsgeschenk
    Bijdrager

Mike en Monic,

Veel succes morgen met de mooie lezing. Ik kom graag wel weer een andere keer voorbij.

Dorothé

Godsgeschenk
    Bijdrager

Mike,

Hoe was de lezing vandaag gegaan? Het zal wel succesvol geweest zijn.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Het was wederom een succes, jammer dat je er niet bij kon zijn!

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ik hoop op een andere keer. Misschien houd je wel weer een geweldige lezing in Ubbergen, deel 3.

🙂
    Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

We zitteh te denken aan de laatste, op 7 juli!

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Hou ik dan alvast in gedachten.

Dorothé

10 berichten aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.