Soulful Sunday Morning Café Ubbergen (bij Nijmegen)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Soulful Sunday Morning Café Ubbergen (bij Nijmegen)

Dit onderwerp bevat 54 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Godsgeschenk 2 weken, 2 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

No probs. Indrukwekkend, die video van JBT, of niet?

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ja, die ga ik nog wel eens een keer bekijken.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Wist je dat deze video ook Nederlandse ondertiteling heeft? Klik op instellingen (‘settings’) en kies bij ‘subtitles’ jouw taal van keuze (Duits kan ook).

Mike

Tanja
    Bijdrager

Ik heb vandaag wat migraine

En nog altijd geen Kangen water komen halen…

Godsgeschenk
    Bijdrager

@mike,
    Ja, ik had hem gelijk in het Nederlands, was heel fijn.

@tanja, Klopt. Shame on me.
    Ik meld me spoedig bij je. Ik vind het alleen een beetje vervelend dat ik je dan in je privé tijd moet storen. Jij bent natuurlijk ook steeds aan het werk en alleen ‘s avonds thuis en dan kom ik daar binnenvallen. Maar goed, je biedt het zelf aan, dus dan zal het wel voor jou in orde zijn.
    Zo als gezegd, ik mail je binnenkort.

Alvast bedankt.
    Dorothé

Godsgeschenk
    Bijdrager

Mike,

Monic gaf aan dat je 10 maart weer in de Refter bent met deel 2. Is dat dan deel 2 van “Spiritualiteit en voeding van Natuurvolkeren” of is het een ander thema?

Dorothé

Tanja
    Bijdrager

D. inderdaad bied ik het aan en ik heb het ook razend druk, maar desondanks zijn er nog dagen dat ik eventueel ook overdag thuis ben, mail maar hoor, je bent niet de enige die water komt halen.

Godsgeschenk
    Bijdrager

Okay!

Dorothé

Godsgeschenk
    Bijdrager

Mike,

Monic gaf aan dat je 10 maart weer in de Refter bent met deel 2. Is dat dan deel 2 van “Spiritualiteit en voeding van Natuurvolkeren” of is het een ander thema?

Dorothé

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ik overweeg om toch weer te komen. Ik vind alles wat je te vertellen hebt wel interessant, maar in het bijzonder over voeding en spiritualiteit.
    Is het een vervolg op de vorige lezing of gaat het over iets anders?

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Het is een vervolg. Mijn vriendin heeft vragen gekregen n.a.v. mijn vorige praatje en bovendien heb je zelf meegemaakt dat er spontaan een gesprek ontstond over water. We hebben dus besloten om deze keer de focus te leggen op water en zout, uiteraard in relatie met spiritualiteit. Ik zal deze keer Kangen-water meebrengen!

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Okay, dan meld ik me bij Monic weer aan.

Dorothé

Godsgeschenk
    Bijdrager

Nou, ik heb net gekeken voor de treinverbinding maar er wordt aan het spoor gewerkt en tussen Sittard en Roermond moet ik dan een bus nemen. Dit is toch nooit zo zeker als een trein, en er hoeft maar iets van een opstopping te zijn en dan loopt het mis.

Ik laat dan deze kelk aan mij voorbij gaan. Heel erg jammer, maar het wordt te veel stress.
    Ik denk dat ik de hoofdzaken van de voeding en spiritualiteit toch al wel gehoord heb. Ik vermoed dat het hoofdzakelijk over het kangenwater zal gaan en dat is wel hoog interessant, maar mijn lievelingsthema is meer voeding en spiritualiteit.

He, echt jammer.

Dorothé

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ik hoop dat het zo een beetje neerkomt op jouw lezing bij de Wise Traditions en dat ik dan niet veel van het verhaal hierdoor ga missen, omdat ik dit al gehoord heb.

Het zij zo en ik hoop dat ik een andere keer weer van een lezing mag gaan genieten. Zeker ook de locatie en de rol van Monic waren in dit geval heel erg fijn.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Zijn er niet forumleden uit het zuiden die je kunnen helpen met het vervoer?

Mike

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.