Soulful Sunday Morning Café Ubbergen (bij Nijmegen)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Soulful Sunday Morning Café Ubbergen (bij Nijmegen)

Dit onderwerp bevat 59 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Godsgeschenk 2 maanden, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)
  • Auteur

fattymama
    Bijdrager

Beste forumleden, graag maak ik jullie attent op het volgende evenement waarop Mike Donkers zal spreken over spiritualiteit en voeding van natuurvolkeren.

Commercial Photography

Voor meer info:

https://www.butterflysound.org/soulful-sunday-morning-cafe/

Fattymama

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ik ben al wel eens bij dit thema geweest, maar het interesseert me nog steeds. Zeker met de info die ik nu weet over kwantummechanica.
    En ook na het lezen van het boek van Bruce Lipton; de overtuiging en nu ben ik bezig met zijn 2e boek van de evolutie. De puzzelstukjes vallen zo op zijn plaats, het zijn dezelfde puzzelstukjes die hier op het forum aangereikt worden. Dus met meer info en weten dan voorheen wil ik die lezing nog eens bijwonen en zien of ik er nog meer uit kan horen. Nijmegen is ook niet zo ver van mij en mijn beste vriendin woont daar. Als zij zondag thuis is, kan ik de lezing gelijk knopen aan een bezoek bij haar. Twee mooie vliegen in een klap.

Monique en Mike, mijn vraag is of ik me kan aanmelden? Het ziet ernaar uit dat men gewoon kan komen. Hoe ben ik verzekerd van een plaatsje?

Dorothé

Godsgeschenk
    Bijdrager

Oh, antwoord al gezien. Ik moet me per mail aanmelden.

Thanks
    Dorothé

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Is interessant hoor Dorothé. Die lezing heeft Mike hier ook al eens gegeven.
    De opzet van de Soulful Sunday Morning ziet er mooi uit, ik zie ook meditatie en healing… is dat niet new age bullshit Mike? 😉

Godsgeschenk
    Bijdrager

Hoi Elkedageenei,

Ja, ik ben ook al bij ditzelfde thema geweest, maar wil het nog eens horen met het weten wat ik nu heb.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

De opzet van de Soulful Sunday Morning ziet er mooi uit, ik zie ook meditatie en healing… is dat niet new age bullshit Mike? 😉

Haha, touche! De oplettende lezer heeft wellicht al door dat fattymama mijn vriendin is. Daarom weet ik 100% zeker dat het hier geen New Age-BS betreft. Zij geeft ook cursussen over intuitie en mediumschip volgens de no-nonsense Engelse stijl. Op 3 maart doet ze ook een demonstratie mediumschap, samen met Monique van den Bel.

Mike

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Ik vind het geen bullshit maar weet hoe jij tegen bepaalde zaken aankijkt. 😛

Godsgeschenk
    Bijdrager

Mike,

Ik neem aan dat je vriendin er dan ook bij is. ik wil haar nl. informatie over iets vragen.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ja, zij organiseert het, ik ben slechts te gast.

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Prima, dan hoop ik dat ik nog een plaatsje kan krijgen. Ik wacht het antwoord af van Monic. Mocht het lukken, dan koop ik een treinkaartje.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Gaat lukken, er is momenteel nog plaats!

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ik heb net een mail terug gekregen en het is inderdaad in orde.
    Fijn, ik verheug me er al op.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Zie je dan!

Mike

fattymama
    Bijdrager

Het wordt een interactieve bijeenkomst waarbij we beginnen met een korte meditatie gevolgd door een healingmoment voor jezelf of anderen. En inderdaad het is absoluut geen new age bs maar gebruikmaking van wijze tradities uit oude culturen 😊

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ik verheug me er zeer op en kijk er erg naar uit.

Dorothé

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 60)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.