SOPN

Tags: 

Dit onderwerp bevat 93 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 6 jaren, 11 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 94)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Opgeven? Volgens mij is het probleem juist dat ze winnen: macht/aanzien/vriendjes/aandacht. Ken jij nog politici met idealen? en die daar aan vast durven houden?

Anoniem

Heb mij ook in de LP verdiept en vindt het persoonlijk een nogal koele sfeer uitstralen. Vindt sommige standpunten erg interessant en het geluid is nieuw in Den Haag. Al zal ik niet op ze stemmen hoop ik wel dat ze een zetel in de kamer krijgen. De LP is naar mijn mening ook erg mannelijk ( Yang ). Nog steeds in grote twijfel over wat ik moet stemmen!!!

Ufo
    Bijdrager

@jeff, ik herken me in de koele sfeer die je noemt. Mijn bezoek aan de website van die partij, heeft me ook geen hartverwarmend gevoel gegeven. Net wat je zegt; koel.

Maar dat kan heel goed te danken zijn aan slechts 1 persoon, namelijk de maker van die website!

In ieder geval nodigt die site mij niet uit om me verder te verdiepen in die partij.

Dat zal vast kortzichtig zijn, maar de eerste indruk vind ik best belangrijk.

Webmaster
    Bijdrager

Dit ben ik met jullie eens. Het libertarische gedachtengoed is afkomstig uit Amerika en wordt daar o.a. verkondigd door Ron Paul. Ik heb daar meer mee dan met de manier waarop men zich hier in Nederland profileert.

Mike

ruud
    Bijdrager

@ Mike: Ron Paul maakt ook van die enge gebaren.

Zou hij niet ook de zoveelste marionet kunnen zijn ongeacht of hij goede dingen benoemt?

(alhoewel hij de verantwoordelijkheid van de VS-regering ontkent voor 9/11)

http://aftermathnews.wordpress.com/2008/04/22/ron-paul-and-freemasonry/

http://www.youtube.com/watch?v=562PZ1IvRqU

http://www.youtube.com/watch?v=NnfjMxDcClM

Ik vind het lastig om iemand nog te vertrouwen in het politieke domein.

Dit niettegenstaande het feit dat de overheid veel ellende heeft aangericht en nog.

Anoniem

@ufo: Feitelijk zeg je hiermee in zoveel woorden dat je eerder gaat voor de vorm dan voor de inhoud. Ik hoop maar dat je niet vindt dat Roemer wel hartverwarmend is.

Webmaster
    Bijdrager

Ron Paul maakt enge gebaren? Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen waarheid en werkelijkheid heeft. Ron Paul heb ik nog nooit kunnen betrappen op opmerkingen of standpunten die verdacht zijn. Een marionet is-ie zeer zeker niet!

Mike

Anoniem

Ik zie dat ook niet van Ron Paul. Heel jammer dat we zo’n welbespraakte man hier niet hebben. Als bijnaam heeft hij mr. NO! omdat hij steevast tegen alle maatregelen stemt die meer oevrheidsuitgaven- of bemoeienis of gevechtshandelingen over de grens betreffen. Hij heeft daar nog nooit van afgeweken. Hij komt op mij zeer integer over.

Webmaster
    Bijdrager

Ron Paul gaat er helaas mee stoppen. Dit is naar alle waarschijnlijkheied zijn allerlaatste toespraak:

http://www.businessinsider.com/ron-paul-rally-republican-national-convention-2012-8

Mike

Lay
    Lid

@ Dirtsa

Sorry voor mijn late reactie. Waarom ik het met de VVD eens ben? Tja, ik zal je eerlijk zeggen dat ik het zeker niet met alle standpunten eens ben, maar het optimisme spreekt me aan. Hoewel na het debat gisteren Diederik Samson werd geprezen voor zijn optreden, vond ik Mark Rutte beter. Komt geloofwaardiger over. 130km per uur op een aantal wegen vind ik trouwens niet zo erg :).

@ Caveman

Ik vind wel dat ze erg overeenkomen, Libertarische Partij en VVD.

@ Allemaal

Ik weet ook nog niet zeker of ik VVD ga stemmen. Ben weer aan het twijfelen…

Lay
    Lid

Oh, hij (Mark Rutte) wordt nu flink onderuit gehaald door een hoofdredacteur van NRC Next.

Ufo
    Bijdrager

@Bastiaan,

Ik had het over de vorm/uitstraling van de site; niet over personen…

Poekie
    Moderator

Laatst hoorde ik iemand zeggen (of heb het gelezen): Als je wilt gaan stemmen kijk dan deze tijd niet naar de tv.

Lia

Anoniem

@lay

Ik zie die overeenkomsten echt niet…. miss een paar puntjes maar over het algemeen is de VVD echt TOTAAL verschillend van de LP. Dan heb je kennelijk niks gelezen van de LP. Maargoed… net wat Poekie zegt, je kan beter geen TV en/of debatten kijken. Het is toch allemaal toneelspel.

Anoniem
    Quote:
    Het is toch allemaal toneelspel.

En politiek en stemmen in het algemeen dan? Is dat dan niet allemaal één grote joke!?

5 keer stemmen in 10 jaar, eurofacistische waanzin uit Brussel die langzaam maar zeker in elk hoekje van de samenleving weet te infiltreren. Is het dan nog wijs om te wachten tot je perfecte partijtje eens aan de macht(of eerder semi-dictatuur) komt?

Ik vind het nog steeds te gek voor woorden dat er geen stem is voor “Geen van de bovenstaande, afschaffing van dit systeem”. De wens van genoeg mensen die al jarenlang al dat gezeur in Den Haag en Brussel zat zijn.

Verdeel en heers….

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 94)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.