Sole

Dit onderwerp bevat 12 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Louise 5 jaren, 10 maanden geleden.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Anoniem

Ik heb weer Sole gemaakt, en wat schetst nu mijn verbazing: Ik keek is goed en zie er iets in rond zwemmen het beweegt echt is een klein bruin 2 millimeter groot soort visje? Zonder dat ik dus de pot beweeg. Het gaat omhoog en dan weer naar beneden en van links naar rechts etc.

Eigenaardig hebben jullie ook zo’n ervaring!? Bij mij zit het in een glazen weckpot met deksel er los op.

Anoniem

een haring misschien !!! 😀

Anoniem

lol!

Anoniem

gratis vis :mrgreen:

Anoniem

haha interessant, misschien komt het wel van de weckpot zelf?! Ik zou nog even wachten en kijken wat het gaat doen.

Anoniem

Filmpje please?

Anoniem

Het zwemt nog steeds rond. Lijkt nu op klein kikkervisje, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. De pot was van te voren wel zeer goed schoongemaakt.

Anoniem

Zou een viseitje kunnen overleven in een zak met zout, of hebben we hier een nieuwe soort. 🙂

Kijken of je hem/haar/het ❓ in leven kan houden.

Misschien (langzaam) overzetten in water dat ongeveer zo zout is als zeewater?

Filmpje van zoiets kleins is lastig. Anders zeker proberen een foto te maken, helemaal met een macro stand op je camera moet dat lukken.

Ufo
    Bijdrager

Misschien een artemia?

Anoniem

@amancay artemia info als ik dit lees kan het zeker, niet in zoet water doen!

Ben benieuwd …. hij of zij lust graag eigeel, laten we dat nu biologisch hebben ;-0

wat een mazzelpikker!!

ratel

ps als hij/zij rood aanloopt heeft hij zuurstoftekort *mondopmond*

Louise
    Bijdrager

Kwam vandaag een leuk/goed artikel over zout tegen dus wilde ik even delen:

Ja Keltisch zout is beter.

Frankrijk: Zeezout, het geheim van het witte goud.

Poekie
    Moderator

Remco,

De link werkt niet.

Lia

Louise
    Bijdrager

Lia/Poekie bedankt.

Werkt nu wel. 😀

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.