RIP Boogie (Run In Peace)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid RIP Boogie (Run In Peace)

Dit onderwerp bevat 869 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Elkedageenei 1 week, 2 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 870)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

En nu we toch in dit topic zijn, Mike, hoe gaat het met Beer?

Super! Beertje valt nu af, is de insuline van het droogvoer uit het asiel aan het kwijtraken. Is een superlief beestje geworden, met leuke jonge kattenenergie!

IMG-20180205-_WA0000

Mike

Binc
    Bijdrager

Fijn om te lezen.
    Zolang ze maar niet teveel af valt. Ze kan beter wat over hebben dan te weinig hoor. Ze was toch niet te dik?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ze had wel wat vetrolletjes, hoor. Maar nu ze uitsluitend rauw vlees en rauwe vis eet, veel buiten komt en binnenshuis speelt raakt ze dat allemaal kwijt!

Mike

Binc
    Bijdrager

Goed zo! Dus ze komt nu ook verder dan het tuinhekje buiten?
    Zolang ze niet veranderd in een gratenpakhuis is het goed 😉
    Op de foto’s heb ik nooit echt gezien dat ze vetrolletjes had. Maar goed, dat is ook lastig te zien.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ze komt nauwelijks verder dan het tuinhekje. Wij vinden het wel best zo.

Mike

Binc
    Bijdrager

Ja dat snap ik. Zou ik ook wel zo prettig vinden als ze niet verder gaat.

Binc
    Bijdrager

Zonet heb ik weer een uitslag door gekregen van mijn kat. Fosfaat gehalte is te laag. Dit wijst op bloedarmoede en dat vermoeden had ik al. Ik heb hem op de Zobaline B12 gezet en dat gaat weer wat beter. Er komt nog meer binnen maar ik ben er echt zo super klaar mee. Ik wil het volgende lijstje aan glandulars apart gaan bestellen.Zie foto van winkelmandje. Eigenlijk vind ik het zonde omdat ik al deze dingen al heb in 1 pot. Maar daar zit dus ook schildklierhormoon in. Dat kan ik toch niet geven bij een te snel werkende schildklier? Kan iemand mij daarmee helpen? Ik geef die multiglandular al lange tijd niet meer juist omdat ik vermoedde dat zijn schildklier te snel werkte. Kan het dan kwaad?

Johnny, gaat het al beter met jou kat?

Johnny
    Bijdrager

Hi Binc,

Gaat uitstekend. Hij krijgt enkel nog water van een schoteltje en niet meer uit de kraan.

Mijn theorie , hij loopt overal met me mee naar toe alsof je samen op jacht gaat. Naar de schuur of voorraadkast maar ook richting de keuken en dan wil hij ook altijd even aan de kraan drinken en dat valt dan om één of andere reden niet altijd even goed. NU hij vanaf een schotel drinkt kotst hij het water er niet meer uit.

Binc
    Bijdrager

En nu hij van een schotel drinkt loopt ie ook niet meer achter je aan?

Johnny
    Bijdrager

En nu hij van een schotel drinkt loopt ie ook niet meer achter je aan?

Soms wel soms niet. Het is niet zo dat hij de hele dag achter me aanloopt.

Binc
    Bijdrager

Heb jij normaliter dan wel gewoon op meerdere plekken water staan?

Binc
    Bijdrager

Wil even dit met jullie delen!!

Meer dan 3 jaar heb ik geprobeerd mijn katten op rauw vlees te krijgen. Alle merken had ik gehad. Geen resultaat geboekt destijds! Rossi nam destijds wel wat van de bandit wildmix. Maar succesvol was het niet. En nu….nu probeer ik het weer eens sinds vandaag! Het resultaat is een leeg bord!!!! Heb er niks lekkers doorheen gedaan. Niet gemengd met een blikje. Alleen een heel klein beetje biergist. Dit was de wildmix van bandit die hij heeft opgesmuld. Hopelijk komt ie nu eindelijk eens van de tonijn af! Want telkens alleen tonijn baart mij zorgen. Eerder heeft ie het ook wel eens gulzig gegeten. Toen had ie ook bloedarmoede wat toen wel uit bloed kwam. Ik heb nog steeds mijn bedenkingen. Ben heel blij dat ie dit nu eet!!!

Voor Vito had ik blaas, nier en suiker dieet. Maar nee, ik denk dat ik Vito nooit op rauw ga krijgen.

Binc
    Bijdrager

Een wonder is geschied!!! Vito eet ook de wildmix van bandit. Ik pleur bijna uit me stoel. Zonder biergist!! Gewoon helemaal puur!

Binc
    Bijdrager

Ik wil deze tip geven aan iedereen die zijn kat rauw wil voeren. Mijn katten eten gulzig rauw vlees. Maar wel met dit erover. Bijnierextract.

http://www.pethealthandnutritioncenter.com/adrenal-glandular-dogs-cats.html

Misschien lukt dit bij anderen ook!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Succes, gefeliciteerd!!! Beertje eet elke dag haar Petman en is er heel blij mee. Ze is afgevallen en heeft vet ingeruild voor magere spiermassa, haar vacht is beter en ze is rustiger en liever. Ik ga er van uit dat jouw kat ook een metamorfose zal ondergaan!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 870)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.