Richard stelt zich voor

Forum Forums Stel jezelf even voor Richard stelt zich voor

Dit onderwerp bevat 23 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Webmaster 6 jaren, 11 maanden geleden.

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

heb ik geen enkele last van hoor, ik doe de kiwi erin, en eet dit meteen op. Nu heb ik ook geen hekel meer aan bitter, maar eerlijk gezegd proef ik gewoon yoghurt met kiwi.

Anoniem

Rauwe melk zeker in glas bewaren engoed uitspoelen, in plastic gaat het meuren 🙂

Anoniem

Dirtsa, oh ok, misschien is er wel niets aan de hand als je het echt direct opeet. Ik weet nog dat mijn moeder een keer dacht, laat ik mijn familie eens verwennen met heerlijke yoghurt met kiwi, een uur van tevoren bereidt… dat was geen succes 😉 .

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

kiwi kun je ook niet in een fruitsalade doen, of kort van te voren.

Anoniem

Richard,

Je moet heel veel boter en ander verzadigd vet eten en niet een klein beetje op brood smeren. Als het teveel is merk je het van zelf en wordt je misselijk.

Anoniem

Ik heb mij eerst glas rauwe melk op smaakte goed.

Hoeveel kan/mag ik daar van gaan drinken per dag.

Richard

Anoniem

op de fles staat “volle gepasteuriseerde koemelk”

maar dat is toch niet de juiste melk?

Komt van de zuivelboerderij Groenhouten in Leuth

Richard

Anoniem

Dat is helaas geen rauwe melk richard!

Vraag het anders gewoon even na of de melk echt onbewerkt is, en je kan het zoveel drinken als je wil inprincipe!!

Webmaster
    Bijdrager

Je hebt volle, gepasteuriseerde melk in de boerderijwinkel gekocht. Rauwe melk mogen ze niet in de winkel verkopen. Vraag hier specifiek naar bij Mieke.

Mike

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.