resultaten/verbeteringen in je gezondheid door WAPF voeding

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid resultaten/verbeteringen in je gezondheid door WAPF voeding

Dit onderwerp bevat 123 reacties, heeft 32 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 5 jaren, 3 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 121 tot 124 (van in totaal 124)
  • Auteur

Poekie
    Moderator

Cholesteroliscool,

Voordat deze ‘discussie’ zich verder ontwikkelt: zou je een eigen voorsteltopic willen maken, dan blijft dit topic voor resultatenverbeteringen beschikbaar, anders raakt het onoverzichtelijk.

Dank.

Lia

kanne
    Lid

Mike, ik weet heus wel dat ik geen chips nodig heb…maar het zo streng en gefixeerd bezig zijn met wat wel goed voor mijn lichaam was legde zo veel druk op mij dat ik er gespannen van raakte. Nu laat ik het af en toe een beetje los, terwijl ik wel weet dat mijn lichaam bouwstoffen nodig heeft en die neem ik ook tot me. Intussen mag ik van mezelf ook gewoon lekker genieten en af en toe zondigen…dat ontspant me en dat blijkt goed te zijn voor mijn spijsvertering.

Poekie,

Dat is geen probleem.

Ik ben nieuw hier m.b.t. berichten plaatsen.

Hoe gaat dat in zijn werk?

Lars

Anoniem

Als je naar de begin pagina gaat staat er net onder de banner van ‘keltisch zeezout’ het woordje ‘toevoegen’ (rechts naast ‘onderwerp’). Daar dus op drukken dan kan je een nieuw topic aanmaken. Wijst zichzelf als het goed is.

Zie ook hier;

https://www.fatsforum.nl/topic/gebruiksaanwijzing-voor-nieuwe-leden

4 berichten aan het bekijken - 121 tot 124 (van in totaal 124)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.