resultaten met H202

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid resultaten met H202

Dit onderwerp bevat 324 reacties, heeft 68 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Medusa 2 weken, 1 dag geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 325)
  • Auteur

Webmaster
    Bijdrager

Het doet beide en werkt dus zowel uitwendig als inwendig via de huid.

Mike

Anoniem

Ik las zojuist nog maar weer eens waarom het zo belangrijk is om bij H202 te werken met gedestilleerd water.

Always dilute your 35% food grade hydrogen peroxide in distilled water. Tap or mineral water contains dissolved minerals that will react with the extra oxygen, wasting it.

http://www.bobbyshealthyshop.co.uk/Hydrogen-Peroxide-Internal-Use.php

Webmaster
    Bijdrager

Ik zou me er niet zo druk over maken. Bedenk dat deze Engelstalige info is gebaseerd op het feit dat er in Engeland bijv. heel veel chloor in het drinkwater zit en in Amerika weer heel veel fluoride. Als zuurstof zich aan chloor bindt, krijg je chloordioxide. Dit ken je misschien beter als MMS. MMS is weliswaar controversieel, maar er zijn mensen die zichzelf ermee hebben genezen van ernstige ziektes. In het Nederlandse drinkwater zitten er minieme hoeveelheden chloor en fluoride, niets waar H2O2 geen korte metten mee kan maken.

Mike

Anoniem

MMS vs FDA

MMS aanhangers vechten terug

Arjan

Anoniem

Ik ben nog steeds bezig met h202 en de laatste paar dagen merk ik dat ik erg loom ben. Voel me ook een beetje down en zou de hele dag kunnen slapen.

Zit nu op 20 druppels en heb vandaag even niets genomen. Komt dit door het ontgiften? Moet ik het aantal druppels verminderen?

Webmaster
    Bijdrager

Het is ontgifting. Zie deze post van vorige week. Het is aan jou of je wilt minderen of juist doorgaan.

Mike

Anoniem

oke, dan gaan we door ik hou wel van wat experimenteren. Kijken hoe het verder verloopt. 😀

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Maar probeer wel zoveel mogelijk rust te nemen of te slapen, je lichaam geeft dit niet voor niets aan.

vanille
    Bijdrager

Ik weet dat warmte na het nemen van H202 ontgiften is maar dat mijn handen en voeten zo branden wijst dit nog ergens anders op?

Jolanda

vanille
    Bijdrager

niemand ?

Webmaster
    Bijdrager

Had je voorheen juist koude handen en/of voeten?

Mike

vanille
    Bijdrager

nee ik heb dit al langer, maar nu wordt het erger

vanille
    Bijdrager

Ik heb dit sinds de geboorte (keizersnede) van mijn zoontje nu 12 Jaar geleden, dat mijn handen en voeten zo branden. Ik heb hier ook onderzoeken voor gehad zenuw- en spieronderzoek maar dat was allemaal ok. Ik vind het alleen zo opvallend dat de H202 het lijkt te versterken.

Webmaster
    Bijdrager

Ik hoor dit wel vaker. Het lijkt erop dat je lichaam er specifiek voor kiest om warmte te kanaliseren en specifiek naar je extremiteiten te sturen. Waarschijnlijk is dit om te voorkomen dat je handen en voeten te koud worden. Lichaamswarmte is een zuurstofgerelateerd proces en dus als de zuurstoftoevoer toeneemt, verergert dit proces. Ik ga ervan uit dat dit van tijdelijke aard is en als de zuurstofhuishouding (en daarmee je lichamelijke ‘thermostaat’) zich reguleert er geleidelijke verspreiding van warmte over het gehele lichaam zal plaatsvinden.

Mike

vanille
    Bijdrager

ok, zal dit dus zijn tijd moeten geven en kijken wat er gebeurt,

bedankt voor je antwoord,

Jolanda

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 325)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.