resultaten met H202

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid resultaten met H202

Dit onderwerp bevat 324 reacties, heeft 68 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Medusa 2 weken, 1 dag geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 325)
  • Auteur

Webmaster
    Bijdrager

Een onderhoudsdosis is 3-4 druppels 35% per dag.

Mike

Anoniem

Mike ik heb last van vaginale afscheiding (niet helemaal helder) en wat vage onderbuik klachten. Kan ik inwendig spoelen met H2O2 3%?

Zo ja hoeveel druppels? (Ik heb een inwendige douche en ik denk dat daar ong. 150 á 200 ml water in kan.

En als ik dan gespoeld heb, hoe lang moet ik dan wachten voordat ik op die plaats mezelf insmeer met kokosolie, ivm oxidatie?

Anoniem

Boschje, ik weet niet of je al kefir eet/drinkt? Dan verdwijnt de afscheiding ook na verloop van tijd.

Kefir produceert trouwens ook H2O2, zie dit artikel.

E123
    Bijdrager

Kefir produceert ook nog eens h2o2? Wat een geweldig spul is dat toch! 8)

Anoniem

Ik drink al maanden 1 tot 1/12 liter kefir per dag en heb sinds ongeveer 4 weken last van deze afscheiding

Ik ben overigens dol op kefir, heb wel het idee dat ik toch nog steeds de eiwitten wat moeizaam verteer.

Anoniem

Je kunt ook inwendig spoelen met kefir.. een beetje hetzelfde verhaal als de bekende tampon met yoghurt. (En als kefir waterstofperoxide aanmaakt sla je twee vliegen in één klap.)

Of een verdunning met appelazijn. Evenals kefir goed voor de zuurgraad van je slijmvliezen.

Hilda

Anoniem

ik gebruik nu een dag of 10 waterstofperoxide. Zit nu aan 15 druppels per dag.

Dit doe ik voor de uitslag/acne wat ik heb op mijn schouders en rug heb.

Ik merk geen verschil lichamelijk maar het lijkt dat de acne minder aan het worden is. Hierbij gebruik ik ook nog een vitamine-c douche en kefir.

Wat ik nog merk is dat de ontlasting enorm chemisch ruikt. :mrgreen:

Ik hoop dat ik er vanaf kom. Heb dit nu al bijna 15 jaar sinds mijn jeugd en het verdwijnt niet.

Poekie
    Moderator

Houd moed. Heb geduld en vertrouwen.

Lia

E123
    Bijdrager

@mwtje,

Acne en uitslag kun je natuurlijk ook perfect aanstippen met h2o2. Gewoon 3% gebruiken op een wattenstaafje ofzoiets.

Mijn vriendin gebruikt zelfs 35% op een wattenstaafje om puistjes aan te stippen 😯

Werkt perfect volgens haar.

Anoniem

@Janse,

Bedankt voor de tip ik heb de 35% al verdund naar 3% om mijn tanden ermee te poetsen. Hier ben ik even mee gestopt het was net of ik meer last van mijn tanden kreeg. Iemand advies?

Ik ga het proberen Janse 🙂

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Je kunt dit ook goed in een plantenspuit doen en iedere dag je lichaam mee inspuiten, en op laten drogen.

Ik poets met kokosolie, daarna het zout en dan met H202. Ik had in het begin ook soms meer last, maar dit nam geleidelijk aan af en daarna juist enorme verbeteringen.

Geen last meer van warm/koud, mooier tandvlees, mooiere tong en tandsteen weg.

Anoniem

Dirtsa,

Mag ik vragen wat H2O2 doet met je huid als je t inspuit met n plantenspuit?

Poekie
    Moderator

Mark,

Je huid is het grootste opname orgaan van je lichaam. En het gaat buiten je spijsvertering om direct je bloedbaan in..

Lia

Poekie
    Moderator

Als je bijvoorbeeld magnesium hebt: als poeder kan het bijvoorbeeld niet zoveel doen bij orale inname. Maar als olie op je huid bijvoorbeeld weer wel.

Lia

Anoniem

Dag Lia,

Ahah, dus voor je huid zelf doet het niet zoveel. Maar het is gewoon een extra suppletie H2O2!! Dacht dat het zo ook je huid evt verzorgde!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 325)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.