resultaten met H202

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid resultaten met H202

Dit onderwerp bevat 259 reacties, heeft 66 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 1 week, 1 dag geleden.

5 berichten aan het bekijken - 256 tot 260 (van in totaal 260)
  • Auteur

Binc
    Bijdrager

Dat is idd wel heel laag. Is het dan ook opnieuw gemeten? Mogelijkheid is ook een 24 uur meting.

Ik heb wel iets meer klachten dan dat. Van de week knalde ik bijna op mijn voorganger. Vergat bijna te remmen. Soort vertraagde reflexen. Vergeetachtig. Beetje zelfde soort klachten als voordat ik wapf deed. Ik ga eerdaags maar weer eens flink op alleen rauwe melk teren. Heeft toen ook goed gewerkt in combi met bouillon en eieren.

celticmyst
    Bijdrager

Hoi Binc
    begrijp ik dat je nu de adrenal cortex weer neemt? Hoe bevalt dit?
    Vervelend van je klachten. Ik hoop dat het snel beter wordt!

celticmyst
    Bijdrager

Hoi Binc

een van de supplementen die ik slik is Acetyl-L-Carnitine in combinatie met R-Alpha Liponzuur
    Zou dit misschien wat voor jou zijn? Het kan ook je geheugen helpen.

Uit het lijstje van glutathion optimaliseren uit het “plan van aanpak bij schildklierproblemen” (geschreven door Mike) slik ik ook nog N-acetyl Cysteine (en ik slik er vitamine E bij).

Misschien is dit ook wat voor jou.

celticmyst
    Bijdrager

ps ik draag ook maar iets aan hoor.. je hoeft daar zeker niet naar te luisteren 🙂

Binc
    Bijdrager

Ik ga morgen de adrenal nemen. De variant met adrenaline. Ga alleen de helft van die capsule nemen aangezien ik eerder steeds pijnen kreeg door de variant met adrenal. Enige wat ik nu neem de afgelopen weken is levertraan. En veel voedsel. Ik heb continue honger. En dat is precies het omgekeerde van wat ik eerder had. Want toen had ik nauwelijks eetlust. Pas ergens in de middag ging ik dan eten. Bloedsuiker ook gemeten bij mezelf. Die is wel goed denk ik. 6 in niet nuchtere toestand.

5 berichten aan het bekijken - 256 tot 260 (van in totaal 260)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.