resultaten met H202

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid resultaten met H202

Dit onderwerp bevat 272 reacties, heeft 66 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 1 dag, 6 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 273)
  • Auteur

liesje
    Bijdrager

30 druppels H202 bedoel je zeker? En dat neem je met extra water of sap?
    Wat getreft ogen, ik heb droge ogen en aan de binnenkant zien de randjes rood, maar antibiotica ga ik niet druppelen. Wel vrij lang gedruppeld met oogdruppels van de drogist, Weleda bv maar zilverwater waar ik nu mij druppel bevalt me het beste. meestal maar 1x per dag in de ochtend.

liesje
    Bijdrager

Trouwens, droge ogen kan ook een relatie hebben met een slechte schildklier.

Medusa
    Bijdrager

30 druppels H202 bedoel je zeker? En dat neem je met extra water of sap?

Ja, dat bedoelde ik, 30 druppels H202. Ik neem het in met water.
    Wat fijn Liesje dat je zoveel baat hebt van zilverwater!

Binc
    Bijdrager

Hi Medusa, Ja ik heb wel colloïdaal zilver in huis. Ik vraag mezelf alleen af of dat wel een goed idee is om te gebruiken. Enerzijds ben ik dan bezig met H2O2 en anderzijds ga ik dan colloïdaal zilver gebruiken om iets tegen te gaan wat er blijkbaar uit moet. Ik denk dat ik misschien beter af ben met aloe Vera sap met wat honing of zo. Of misschien zelfs H2O2 verdund met honing op mijn oog leggen. Dat laatste is alleen wel link denk ik.

Welk percentage heb jij dan Medusa? Ik heb de 3%

Puisten heb ik gelukkig geen last van. Overmatig zweten ook niet. Wel gebeuren er andere gekke dingen. Voel het echt in mijn hoofd. Eerder steeds al een druk boven mijn oog. En gister ineens bij mijn slapen een trekkend gevoel. Ik had de dosering idd geminderd. Ook heb ik niet elke dag 2 keer genomen. Wel ben ik er later honing in mee gaan mengen omdat ik gelezen had dat het dan meer effect heeft. En nu dan ineens dat oog. Dus effectief is zeker 😃

Wat ik ook doe is voetenbad ermee nemen. Ik heb nogal probleem voeten. Ik ervaar het als zeer prettig. Ik krijg meer gevoel in mijn voeten en minder pijnen. En wat helemaal op valt is als ik nu een voetenbad neem met magnesium het idd eens een keer echt iets doet. Ik had daar eigenlijk nooit echt effect van. Ik laat tussen de 2 baden 1 uur voorbij gaan. Ik weet niet of het net als voeding elkaar tegen kan werken ivm oxidatie. Maar daarna rol ik in elk geval zo me bed in.
    Word dan volgende ochtend niezend wakker en loopneus wat na een half uurtje weer weg is. Ik ga nu over op onderhoud dosering. Ik kan de ongemakken even niet gebruiken. Er komen heel wat ontstekingen uit bij mij geloof ik. Wel is mijn behoefte aan kefir heel sterk toegenomen.

Ervaar jij dat je trek krijgt in andere voeding? Net zoals dat ik een dag had ik ineens suiker moest hebben? Ik merk namelijk dat het de stofwisseling versneld. Op zich vind ik dat wel prettig aangezien mijn eetlust sterk afgenomen was de laatste tijd.

Binc
    Bijdrager

Ik heb idd gewoon wat aloe Vera sap op een watje gedaan en 10 minuutjes op mijn oog gehouden. Het doet wat ik hoopte. Verkoeling 😀

Medusa
    Bijdrager

Nee, ik krijg geen trek in andere voeding.
    Ik gebruik ook de 3%, nu 3 x dgs. 30 druppels. Merk dat ik nu erg moe ben en me ook moeilijk kan concentreren. Voetenbad ga ik ook eens doen!
    Fijn dat Aloe Vera je oog goed doet. Zilverwater kun je altijd nog gaan gebruiken als alternatief voor AB.

Binc
    Bijdrager

Ja, dat moe zijn had ik idd ook. En een beetje duizelig. Niet elke dag. daarom wilde ik mijn bloedsuiker weten maar durfde mezelf niet te prikken. Heb je dan ook niet meer honger? Ik kreeg namelijk mega honger. vandaag heb ik het niet genomen. Neem vanavond weer een voetenbad.

Dat zilverwater wat ik heb is van 2 jaar geleden toen ik last van dat oog kreeg. Heeft toen ook niet geholpen en de ab van de dokter ook niet. Ik heb n geen AB overigens. Ik ga er ook niet mee naar de huisarts. Ben afgelopen week toch weer bijnierextract gaan nemen ook ivm die ischias in mijn been die ineens op kwam zetten op het moment dat ik hoge dosis H2O@ ging nemen. Leek mij een beter alternatief. Hoge dosering heb ik niet nodig. Heb 1 capsule gister genomen van Thorne. Die is vrij laag. Nu alleen nog jeuk aan dat oog maar niet meer rood en dik gelukkig.

Ben benieuwd wat je ervaring zal zijn met een voetenbadje!

Binc
    Bijdrager

Ondanks dat ik gestopt ben met hogere dosering h2o2 werkt dit volgens mij nog wel even door om de 1 of andere reden. Ik ben echt behoorlijk moe en emotioneel doet het ook wat bij mij. Oog is zo goed als over behalve nog wat irritatie. Vraag mezelf af hoe lang het door kan werken eigenlijk. Ik word niet echt uitgerust wakker ondanks een goeie nachtrust.

Verder had ik ook een fles van 12% besteld. Het is fantastisch spul om je huis mee schoon te maken. Heb mijn matras tijken in een emmer met h2o2 gedaan. Wel verdund. En verder alles afgenomen ermee en de vloer mee gedweild. Daarna na dweilen met heet water. Alles ruikt gewoon naar zuurstof.

Binc
    Bijdrager

Vandaag heb ik dit gekocht bij de natuurwinkel.

https://www.vitaminadviceshop.nl/nl/585001/nano-zink-en-zilver-neusspray-15ml/

Ik heb het idee dat mijn holtes verstopt zitten en ik daardoor steeds wat pijn heb ter hoogte van mijn oog. Net erboven. Begrijp ik het nu goed dat hier ook waterstofperoxide in zit?
    Want dan kan je toch ook neusspray maken van waterstofperoxide? Hoewel ik ergens heb gelezen dat er mensen waren die waterstofperoxide in de neus als pijnlijk hebben ervaren. Wel heb ik vanavond een watje op mijn oog gelegd welke ik in een verdunde 3% oplossing heb ik gedrenkt en uitgeknepen. Ik heb er geen last van ondervonden eigelijk. Gewoon even 10 minuutjes op mijn oog gelegd.

Medusa
    Bijdrager

Binc, ik vond nog 2 leuke Youtuubjes over H202:

Vanaf 6:35 over sinusinfecties.
    En ook deze is wel de moeite waard om te bekijken:

Binc
    Bijdrager

Dankjewel Medusa! Ik durf het denk ik niet in me oren te doen. Ik begrijp uit het filmpje dat je het onverdund erin kan doen? Dat is waar ik een beetje over twijfel. Of dat de bedoeling is. Heb jij het gedaan? En hoe heb jij de voetenbadjes ervaren?

Medusa
    Bijdrager

Ja hoor, ik heb het gewoon in mijn oren gedaan. De 3% dan. Bubbelt en bruist en voelt daarna echt lekker schoon.
    Heb 1 keer een voetenbad genomen en merkte daar niet heel veel van. Merk tot nu toe sowieso niet heel veel van de H202, behalve dan de puisten in de eerste week.
    Zit nu op 3 keer daags 55 druppels. O ja, krijg nu wel wat meer trek tussen de maaltijden door.

Binc
    Bijdrager

En dan heb je de 3% puur erin gedaan? Zonder verdunning met water?

Zoveel druppels als jij kwam ik niet aan. Fijn te weten dat jij er nu ook extra eetlust van krijgt.

Ik krijg ook extra eetlust van spirulina. Hoewel het me moeite kost om die spirulina weg te werken in glas water. Vind het nou niet bepaald heel erg lekker. Maar het doet wel iets.

Medusa
    Bijdrager

En dan heb je de 3% puur erin gedaan? Zonder verdunning met water?

Yes, helemaal puur 😉
    Het moeilijkste vond ik nog om mijn hoofd een paar minuten scheef te houden…

Binc
    Bijdrager

Thanx Medusa!

Ik zal deze week eens gaan overwegen of ik dat ook ga doen. Vind het toch eng omdat als ik het puur op me hand doe het toch aardig prikt. Had ik eerst maar even getest voordat ik het in me oren giet.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 273)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.