QAnon

Dit onderwerp bevat 11,490 reacties, heeft 32 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tibo 2 uur, 37 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 11,191 tot 11,205 (van in totaal 11,491)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Uitstekend Twitter-draadje van Thomas Wictor over Trump – he pretended to be a part of [THEM] but he never was:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik heb me vergist. The Mooch is out and stays out. Tenzij ook dit weer voor de buhne is…

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Commercial Photography

Mike

bastiaan
    Bijdrager

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Nee, nog niet eerder. Dat bezoekje aan Canada met de verdwijnende inheemse (indianen)kinderen, daar heb ik meer over gehoord en gelezen. Maar dat ze daarvoor veroordeeld zou zijn, dat wist ik niet, ik dacht dat het in de doofpot was gestopt lang voor een veroordeling. De doofpot kwan dus pas na de veroordeling.

Mike

Medusa
    Bijdrager

Updates van X22:

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Updates van SpaceShot76, RedPill78 en JIT:

Mike

henkie
    Bijdrager

De nieuwe trend, hooggeplaatste zelfmoorden, moorden, hartaanvallen, dodelijke ‘ongelukken’ en vooral schandalen en openbaringen

Zoals we een aantal jaren geleden een trend zagen van bankiers die van hoge bankgebouwen sprongen, zelfmoord, moord, of “gezelfmoord” werden, zo zien we al een toenemende trend van mensen die ontslag nemen bij grote multinationals, leidinggevende banen en politieke kopstukken. Maar dit is pas het begin.

Mensen uit alle lagen van de maatschappij hooggeplaatste ‘waardigheidsbekleders’ politici, presidenten, filmsterren, artiesten, dokters, maar ook zomaar ‘gewone burgers’ binnen de lokale bevolking.

De reden; de wereldwijde ontmanteling en onthullingen in de pedofilie netwerken zullen niet alleen tot militaire tribunalen leiden bij die kopstukken maar mensen zullen binnen de netwerken vermoord worden of een zogenaamd ongeluk krijgen om de indentiteit van andere binnen het netwerk pogen veilig te stellen. Oude zaken zullen opnieuw voor het voetlicht treden en alle andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen zullen gelijktijdig mee genomen worden en aan het ‘licht’ gebracht.

Medusa
    Bijdrager

Medusa
    Bijdrager

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Anthony Bourdain – Jefrrey Epstein, oordeel zelf:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Jeffrey Epstein leeft nog – bekijk deze video:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

2 x X22 Report:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Nog twee video’s van Godrules over Epstein – het zaakje stinkt, daar is vriend en vijand het over eens:

Mike

15 berichten aan het bekijken - 11,191 tot 11,205 (van in totaal 11,491)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.