QAnon

Dit onderwerp bevat 9,680 reacties, heeft 30 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tibo 4 uur, 12 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 7,831 tot 7,845 (van in totaal 9,681)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Binc
    Bijdrager

bastiaan
    Bijdrager

Jawel hoor :

bastiaan
    Bijdrager

Gelukkig zijn er ook in NL nog wakkere mensen

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Q-updates van IPOT, JIT en TAATV:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Commercial Photography

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Commercial Photography

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

Binc
    Bijdrager

Ik plaatste daarstraks een tweet van Joe M. hierin staat dat de dader van de aanslagen in Nieuw Zeeland zijn plannen aangekondigd heeft op 8chan. Wellicht zie ik iets over het hoofd. Maar ik vraag mezelf af if dit wel waar kan zijn. Dit omdat zover ik begrepen heb de aanslag begin van de middag plaats heeft gevonden. Die post van de dader is volgens het tijdstip in dat bericht gisteravond om 18:28 uur geplaatst op 8chan. Als die aanslagen gistermiddag plaats hebben gevonden kan dit in mijn beleving niet kloppen.
    Zie ik nu iets over het hoofd? Of lees ik het verkeerd?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Klopt. Het lijkt erop dat ze dezelfde truc willen uithalen als bij Gab. De schutter die in die synagoge om zich heen heeft geschoten bleek actief te zijn geweest op Gab en daarom moest Gab kapot. Het verschil is dat Gab gehost werd door een provider en er druk op de provider kon worden gezet. Dit heeft overigens alleen maar tot een tijdelijke afwezigheid van Gab geleid, die daarna simpelweg zijn overgestapt op een nieuwe provider.

Voor zover mij bekend heeft 8chan helemaal geen provider, dus tenzij het hele internet plat gaat is 8chan niet neer te halen. Dit vertelt mij overigens dat 8chan al die tijd een NSA-platform is geweest, denk alleen al aan de overeenkomst tussen het 8chan-logo en Ghidra:

Commercial Photography

Commercial Photography

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Interessant Twitter-draadje over de connectie tussen John Podesta en de gebeurtenissen van vandaag in NZ:

Mik

15 berichten aan het bekijken - 7,831 tot 7,845 (van in totaal 9,681)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.