QAnon

Dit onderwerp bevat 4,650 reacties, heeft 20 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  henkie 49 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 4,651)
  • Auteur

Tibo
    Bijdrager

Tim

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

WOW, Gitmo overvol! Wat een nieuws is dit!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dustin Nemos over de nieuwste Q-drops:

IJzersterk filmpje dit!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

XtremeRealityCheck met haar kijk op de Q-posts van 11 februari:

Ze gaat vooral in op de meer dan 80 dode holistische artsen en de werkelijke geneesmiddelen tegen dodelijke ziektes die door Big Pharma worden ACHTERGEHOUDEN, zoals GcMAF. Als er 1 onderwerp is wat de publieke opinie richting Trump zal doen veranderen is het wel de trieste wetenschap dat 1 op de 2 westerlingen ONNODIG de dood vinden alleen al aan kanker! In het verlengde daarvan komt de waarheid uit over nagalase, het kwaadaardige enzym dat in VACCINS zit!

Naar mijn azijnpissende critici die mij erbij wilden lappen bij Sally Fallon en de WAPF: FUCK YOU!!!

Mike

Ben
    Bijdrager

Iocob, het grootste ‘objectieve’ website voor complementaire en alternatieve geneeskunde hierover:

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Seething Frog over de nieuwe Q-posts:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

True Lies over de Q-posts van 11-2:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Justinformed Talk met zijn kijk op de Q-drop van gisteren:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Snowden is een ‘black hat’:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Hooliganmonsoon met 3 keer Best of the Boards:

Mike

Tibo
    Bijdrager

Goed bezig Mike. Dat is weer een schat aan informatie voor degene die deze GreatAwakening volgen.

Tim

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Q leidt ons steeds meer richting mensenhandel en kinderhandel, vooral in relatie tot N. Korea en de Democraten:

Mike

Tibo
    Bijdrager

Wederom een hele heldere analyse van alle Q – posts van 10, 11 en 12 februari met veel side informatie door prayingmedic:

Tim

Medusa
    Bijdrager

Ik begin nu ook een beetje in de ban te raken van Q.
    Als “beginner” heb ik wat vragen:
    -Waarom die cryptische omschrijvingen? Wat is precies het doel hiervan?
    -Q is (zoals ik heb begrepen) een klokkenluiderscollectief van de white hats,
    maar wie of wat is dan Anonymous?

jasper
    Bijdrager

QAnon wil ons vooral zelf laten nadenken over hoe de Deep State werkt. Daarom is QAnon voor mij niet zaligmakend: anders zouden we zelf niet meer nadenken. Er zijn sterke aanwijzingen dat ‘ie weet waarover hij het heeft, al maken critici hem tot een intelligent gecreëerd fantasiefiguur (larper) – niet per se met slechte bedoelingen.
    Iedereen kan een Anon(ymous) zijn, zolang je maar deel uitmaakt van de beweging. Zolang Hillary & Co niet achter de tralies zit ben ik nog een beetje sceptisch (maar ook geduldig).

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 4,651)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.