Populisme

Dit onderwerp bevat 50 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 1 dag, 11 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

naief
    Bijdrager

ja, ik las het ook vanmorgen, misschien omdat hij een rare kwibus is dat hij er mee wegkomt. Ik vond zijn serie over Amerika vlak voor de verkiezingen van Trump ook erg goed!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Nou, ik heb Jensen gisteren gezien en ik weet precies weer waarom ik jaren geleden ook niet naar hem keek. Dat gezegd hebbende denk ik dat juist hij de perfecte persoon is voor een rechts geluid in de massamedia! Hij snapt het medium televisie, dat extreem vluchtig en oppervlakkig is en totaal niet diepgaand. Hij vertegenwoordigt het sentiment en de gedachtegang van talloze ‘normies’, inclusief de flauwe grapjes.

Voor mij is Jensen veel te mainstream, maar ik begrijp maar al te goed dat hij niet mikt op personen zoals ik. Het is eerlijk gezegd een verademing om iemand als Jensen op de buis te hebben, misschien dat we op de langere termijn ook een soort rechtse Jeroen Pauw gaan krijgen die wel de diepte in durft te gaan en niet alles hoeft te verpakken in een grap en een grol. Voor nu een goed begin!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

naief
    Bijdrager

maar laten we ook eerlijk zijn Mike, het is al heel bijzonder dat Hij dit allemaal mag verkondigen en ik dat dat hij juist door zijn stijl en zo’n bappie als Fleur uit te nodigen er mee weg komt. En ondanks dat weet hij ook zijn punt te maken.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Verkiezing Braziliaanse Bolsonaro toont aan: de wereld maakt een ruk naar rechts!

https://www.dagelijksestandaard.nl/2018/10/verkiezing-braziliaanse-bolsonaro-toont-aan-de-wereld-maakt-een-ruk-naar-rechts/

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Voor de bange, witte mannen van Nederland, is er Jensen

https://www.ad.nl/binnenland/voor-de-bange-witte-mannen-van-nederland-is-er-jensen~acb07b81/

Hoera voor Jensen!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Gisteren weer Jensen gezien. Veeeeel beter dan de eerste aflevering!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

De Europese Unie staat voor een reële crisis, omdat er nu in elk land een populistische, eurosceptische Nigel Farage-achtige figuur is, waarschuwde de belangrijkste Brexit-onderhandelaar van het blok, Michel Barnier. De Fransman zei tegen de afgevaardigden naar de conferentie van de Europese Volkspartij (EVP) in Helsinki afgelopen donderdag, dat het Europese project “bedreigd” werd door de populistische krachten en dat het blok zich moest verenigen, vooruitlopend op de verkiezingen voor het Europees Parlement in mei 2019, om die te verslaan.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Fake news of toch waar? Doet denken aan de ‘Russische inmenging’ waar populisten eerder van werden beschuldigd.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Gisteren Thierry Baudet en Emiel Ratelband bij Jensen. Hij wordt elke week beter, hopelijk halen ze hem niet van de buis!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Martin Bosma vanavond bij Jensen. Goed interview!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.