Oxy powder

Dit onderwerp bevat 236 reacties, heeft 36 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 4 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 237)
  • Auteur

eeli
    Bijdrager

Ik blijf nog even op 4 oxypowder zitten…het werkt gewoon goed !!!dagelijks 1of meerdere keren naar het toilet zonder moeite…weer even wat anders als de klysma’s

Webmaster
    Bijdrager

Geweldig, Albert! Die 6 Oxy’s van laatst hebben door een barriere heen gebeukt, waardoor je nu met 4 af kan. Tof voor je!

Mike

Rapunzel
    Bijdrager

Wat fantastisch Albert! Je ziet het is echt een super middel!

eeli
    Bijdrager

Ja het werkt absoluut goed

6 dagen geleden voelde ik me er ook heel goed bij….helaas is dat goeie gevoel er nu niet meer…ik stopte al een paar dagen met biocult, maar ik blijf moe en loop slecht

kon ik maar bedenken waarom…. :mrgreen:

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

maar de ontlasting blijft goed gaan?

eeli
    Bijdrager

ja…de ontlasting gaat goed !!!

Webmaster
    Bijdrager

Dat scheelt een HOOP! :mrgreen:

Mike

eeli
    Bijdrager

een hele hoop 😆

Anoniem

Ik weet niet of het ook in de bijsluiter staat maar magnesiumoxide neutraliseert maagzuur dus lijkt het me voor iedereen belangrijk dit wat verder van de maaltijd in te nemen.

Dirtsa
    Bijdrager

wat is het verschil tussen magnesium oxide en magnesium chloride?

Anoniem

Magnesiumchloride is een zout. Het wordt in opgeloste vorm en naast magnesiumhydroxide (base) gevormd uit maagzuur als je magnesiumoxide inneemt. Je maagzuur wordt daardoor dus verdund/geneutraliseerd.

Dirtsa
    Bijdrager

Niet zo goed dus..

laten we nu juist net meer maagzuur willen hebben..

Maar de oxypowder bevat dus magn. oxide? wat was dan het bestandsdeel dat voor extra zuurstof zorgde?

Anoniem

Oxypowder is goed spul. Ik denk zelfs dat het beter is dan magnesiumsulfaat (wat ik nu nog gebruik). Het bevat naast magnesiumoxide ook magnesiumperoxide (de extra zuurstof) en germanium. Germanium zou juist voor het zuurstoftransport naar binnenin de (darmwand)cel zorgen.

Mijn punt was alleen: zorg dat je het ver van de maaltijd inneemt. Voor de meesten is dat waarschijnlijk vlak voor het slapen.

Hilda

Anoniem

Ik ben zelf ook tevreden over Oxy-Powder. Echter zit ik te denken om deze goedkopere uitvoering te gaan gebruiken:

http://www.iherb.com/Earth-s-Bounty-Oxy-Cleanse-Oxygen-Colon-Conditioner-75-Capsules/6999?at=0

In de reviews is iedereen er enorm over te spreken en vergelijkt men het zelfs met Oxy-Powder. Is wel een derde van de prijs van Oxy-Powder.

ikke
    Bijdrager

Zelf ben ik ook begonnen met Oxy powder en tot nu toe bevalt het me eigenlijk heel goed. Veel beter dan H2O2 zelfs (want dat bevalt me eigenlijk helemaal niet, omdat ik er vrij beroerd van word). Ik slaap beter door, word uitgeruster wakker (ook als ik slecht geslapen heb), ben wat helderder in mijn hoofd, heb wat meer energie, heb een wat minder vol gevoel… En ik hoop stiekem dat me nog meer te wachten staat. Ben benieuwd.

Wel jammer dat het zo duur is. Heeft er iemand ervaring met de goedkopere iHerb-versie?

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 237)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.