Oxy powder

Dit onderwerp bevat 236 reacties, heeft 36 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 4 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 237)
  • Auteur

eeli
    Bijdrager

hee goedemiddag, ook ik ben hier belandt, blij dat dit forum wel open is 😀 André is ivm privacy maar Albert geworden

ik ga hier dus ook maar gewoon door met mijn laatste topic

de oxy powder werkt idd als een speer en ruimde vanmorgen in 3 x alles flink op. ik blijf het eerst maar even gebruiken.

Webmaster
    Bijdrager

Albert,

Goed dat je iets gevonden hebt wat werkt! Als Oxy het niet meer zou doen, dan weet ik het echt niet meer! :mrgreen:

Mike

Webmaster
    Bijdrager

Albert,

Je had het bericht wel onder de goede topic geplaatst. Ik heb je andere OxyPowder topic en bericht verwijderd, want je zegt daarin exact hetzelfde als hier. Alle begin is moeilijk! 😀

Mike

eeli
    Bijdrager

ahhh okay, ik vond dit topic niet terug bij de recente discussies ..vandaar

Anoniem

Hehe, eindelijk Albert! Dit maakt me nieuwsgierig, en hoopvol.

Webmaster
    Bijdrager

Je hebt geen idee dat je zojuist een woordspeling hebt gemaakt: hoop-vol!

:mrgreen:

Mike

eeli
    Bijdrager

Hallo Corneliahz…eindelijk gevonden 😉

ja die oxy powder werkt goed…ik heb nog maar een dag ervaring maar het biedt wel perspectief…Rapunzel is de kenner !

Rapunzel
    Bijdrager

Ik heb de hele pot er in één keer doorheen gedraaid. Hoeveel capsules zitten er ook alweer in? 120? Ik denk dat ik er zo’n 100 dagen mee bezig ben geweest.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Hoi Albert, leuk jou hier nu te spreken.

maar ik heb vast wat gemist…Oxypowder??

Dirtsa
    Bijdrager

hebben jullie deze van mastercare? Hier staat ook een protocol op om de darmen op een heftige manier te reinigen.. ervaring mee?

Webmaster
    Bijdrager
    Quote:
    maar ik heb vast wat gemist…Oxypowder??

http://www.oxypowder.com/

Mike

eeli
    Bijdrager

Hoi Dirtsa

ja… het spontaan naar het toilet gaan is er na Gaps ook niet beter op geworden….er moet nog heel wat worden opgeruimd

ik ga door met de vers geperste sappen, L&G flush ( zag hier trouwens een variant die ik eens wil proberen) HD spoelingen, citroensap, leverondersteuning enz enz maar ik wil ook opruimen en heb nu even hulp van oxy powder

Rapunzel
    Bijdrager

Ikke, ik heb de mijne inderdaad van Mastercare. Ik heb geen ervaring met dat heftige protocol. Da’s niks voor mij!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Is dit tijdelijk en wat zit er precies in? Wil je eens vertellen wat dit voor je doet?

eeli
    Bijdrager

Dirtsa,

ja ik hoop tijdelijk…ik weet niet wat er in zit…ik kijk morgen even

het zorgt er voor dat je makkelijk naar het toilet gaat 😐

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 237)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.