Opnieuw voorstellen Celticmyst

Forum Forums Stel jezelf even voor Opnieuw voorstellen Celticmyst

Dit onderwerp bevat 1,113 reacties, heeft 31 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 4 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1,111 tot 1,114 (van in totaal 1,114)
  • Auteur

-B.arr
    Bijdrager

Deze reactie was nu niet bepaald een reactie van iemand die kritisch is. Als je schrijfster bent mag ik aannemen dat je zelf ook kritisch bent. Als lezer zou je dat ook moeten zijn.

? Sorry? Nou ik ben wel degelijk kritisch en heb alle pro’s en cons van kangenwater op het internet gelezen. Daar is werkelijk geen chocola van te maken.

Het is jammer dat wat je leest je dit direct voor waarheid aan neemt, en dat gelooft iplv dat je gelooft in je eigen lichaam en leert te vertrouwen op je eigen lichaam.

Dat doe ik helemaal niet! Waarom denk je dat? Ik heb diverse artikelen over kangenwater gelezen,. Binc wat ik merk als ik stop met kangenwater krijgt ik echt cravings.
    Maar weet je? Ik wil niet mijn hele leven afhankelijk zijn van kangenwater.

Celtic,
    Ik wil je er even op wijzen dat we lang geleden al afgesproken hadden er niet meer gestalkt zou worden. Of dit nu per e-mail, Facebook of wat voor manier dan ook is.

Dit vind ik niet netjes. Als ik 1 bericht stuur en je noemt dit meteen stalken? Wederom kom ik weer terug bij mijn beslissing: ik neem afstand van dit forum. Zeer naar dat er met dergelijke termen wordt gesmeten,.

Binc
    Bijdrager

Dit vind ik niet netjes. Als ik 1 bericht stuur en je noemt dit meteen stalken? Wederom kom ik weer terug bij mijn beslissing: ik neem afstand van dit forum. Zeer naar dat er met dergelijke termen wordt gesmeten,.

Jammer dat je zo een kort lontje hebt wanneer ik mijn grens voor de zoveelste keer aan geef naar je. Dit is eerder al een punt van discussie geweest tussen jou en mij. Toen heb ik er ook al wat van gezegd wat je negeerde. Daar waren meerdere mensen voor nodig om je zover te krijgen dat je in zou zien dat je toen ook te ver ging.
    Jij vind mij niet netjes, dat interesseert mij niet. Vraag jezelf af of jij netjes bent wanneer jij je belofte nu wederom weer breekt. De reden dat ik je er hier op dit forum op wijs is omdat ik weiger via privé kanalen met je te communiceren. Ik wens niet gedwongen te worden om je te accepteren als vrienden.
    Ik ben wederom weer 1 keer oprecht vriendelijk naar je, maar dat betekent niet dat ik direct vriendjes met je ga worden. Als je op basis van deze termen geen onderscheid hierin kunt maken is dat toch echt jou probleem en kan je idd beter elders je heil gaan zoeken.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Celticmyst is verwijderd als forumlid. Ik ben er klaar mee.

Mike

Binc
    Bijdrager

Enige wat ik nog te zeggen heb. Koop eens een pop. Kijk uit want ze heeft alles bij elkaar opgeteld maar 15 kwalen waardoor ze zomaar heel vermoeiend kan zijn.

https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/poppen-en-knuffels/poppen-en-accessoires/poppen/vtech-little-love-maak-maartje-beter-000

4 berichten aan het bekijken - 1,111 tot 1,114 (van in totaal 1,114)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.