Opnieuw voorstellen Celticmyst

Forum Forums Stel jezelf even voor Opnieuw voorstellen Celticmyst

Dit onderwerp bevat 1,113 reacties, heeft 31 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 5 dagen, 15 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,114)
  • Auteur

-B.arr
    Bijdrager

Mijn kritiek was idd doelgericht op jou. Dat mag je mij ook best verwijten.
    De reden dat dit gebeurde is omdat werkelijk iedereen hier je heeft geprobeerd te helpen. En iedereen die het weer opnieuw probeert met de beste bedoelingen is slachtoffer van de aandacht die je vraagt zonder dat je daadwerkelijk je doel bereikt. In dit geval was dat gif-vrij die jou probeerde te helpen, en weer kom je met dezelfde klachten.

Ik reageer hier even kort op.
    Onlangs las ik MIke zijn verhaal over kangenwater. Als het zo is dat kangenwater voor heel veel vermindering van klachten zorgt, zoals ook diverse filmpjes op youtube beweren dan is het logisch dat “Al die adviezen” niet voldoende hebben geholpen en ik nog steeds klachten heb, toch?

Ik heb van het weekend 2 liter kangenwater gedronken. Daarna was het op, en moest ik weer aan het gewone water. Dat smaakte toch echt wel heel anders!
    Dus dat was een beetje raar voor mijn lichaam, het wist niet goed wat het moest. Ik merkte het aan een vreemd gevoel in m’n maag.

Er is niet heel makkelijk aan dit water te komen maar ik denk dat ik het nog een kans geef.

Binc
    Bijdrager

Ik reageer hier even kort op

Het is wel leuk om over een ander onderwerp te beginnen. Maar heb je nog over mijn vragen nagedacht? Zie onder.

Je beschuldigd nu 2 mensen van respectloos gedrag! Hoe verwacht je dan dat mensen reageren op je? Kun je dit uitleggen?

-B.arr
    Bijdrager

Je beschuldigd nu 2 mensen van respectloos gedrag! Hoe verwacht je dan dat mensen reageren op je? Kun je dit uitleggen?

Jeetje. Dit gaat werkelijk nergens meer over.
    Laat het rusten meis.

Binc
    Bijdrager

Je bent niet reeel Celtic.

Welk punt gaat dan volgens jou werkelijk nergens meer over?

En wat wil jij dan precies laten rusten?

Is het de beschuldiging waarvan jij met de vinger naar anderen wijst over respectloos gedrag, of hoe je verwacht dat mensen reageren op jou respectloze gedrag?

-B.arr
    Bijdrager

Welk punt gaat dan volgens jou werkelijk nergens meer over?

Ookal had ik mij voorgenomen niet meer te komen, voel ik mij bijna genoodzaakt hier nog op te reageren.
    Volgens mij weet je best wat ik bedoel maar vooruit.

Ik verwacht niets. Aangezien ik niet doneer hier, verwacht ik eerlijkgezegd niet dat er nog op mij gereageerd wordt.

Binc
    Bijdrager

Ookal had ik mij voorgenomen niet meer te komen, voel ik mij bijna genoodzaakt hier nog op te reageren.
    Volgens mij weet je best wat ik bedoel maar vooruit.

Is dit de conclusie die je trekt? Omdat je niet doneert? Je bedoelt donaties in geld?

Weet je Celtic, je doneert juist heel veel. En dat heb je vandaag ook weer laten zien.
    Wat je doneert is je schreeuw om aandacht gezien de berichten die je vandaag in het alleen lezen forum hebt geplaatst, naast alle andere onzin berichten die je voortdurend hier aan haalt. Hetzij in je eigen topic of andere topics, of de door jou nieuw geopende topics met onderwerpen die al bestaan.
    Je laat vandaag duidelijk zien dat je het hele door mij eerder genoemde punt simpelweg niet snapt.
    En dat is jou beschuldiging naar mensen over respectloos gedrag. Respectloos gedrag is wat je vandaag zelf hier weer hebt laten zien. Ga daar eens over nadenken voordat je met argumenten van kritiek komt met artikelen die je zelf voor waarheid aan neemt en hier aan de grote klok probeert te hangen. Geloof wat je wilt geloven. Maar de eerder genoemde problemen bij jou waarvan gezegd is dat ze in je hoofd zitten is niet te missen.
    Je negeert alle adviezen die je gegeven worden en bijna iedereen hier heeft je al geprobeerd te helpen. Maar je bent niet te helpen. Ik krijg eerder de indruk dat je gewoon aan het trollen bent om aandacht te vragen. En op wat voor manier maakt je geen fuck uit. Nu heb je weer bedacht om de informatie over kangen water naar beneden te halen. En je denkt echt dat anderen dit voor waarheid aannemen? Je komt zelf al ongeloofwaardig over. Kijk zelf naar wat je doneert en wat je terug krijgt aan donaties. Met donaties bedoel ik in dit geval de berichten die je plaatst.

Jij mag boos op mij zijn vanwege mijn eerdere bericht welke absoluut niet aardig was van mij. Maar wanneer dat er uiteindelijk in resulteert dat je de confrontatie met jezelf niet aan kan ga je maar weer een schreeuw om aandacht doen met negatieve berichtgevingen? Dus trollen? Waren je berichten van vandaag je laatste bijdrage hier op het forum? Heb je nog het lef in je donder om een grote meid te zijn die de confrontatie af gaat maken?
    Of ga je je nu verstoppen omdat het te heet word in je hoofd?

Binc
    Bijdrager

Weet je Celtic, als je echt niks zinnigs bij te dragen hebt gezien de context van je laatste berichten, en de manier hoe je reageert, blijf maar gewoon lekker weg met je getrol en ga een ander vervelen ergens op een Viva forum of zo.

-B.arr
    Bijdrager

Volgende keer ga ik de botten eerst roosteren…….
    Getsie wat zit er een lijkensmaak aan mijn bouillon :/ Ieks!

En Binc ik SNAP geloof ik nu wel wat je bedoelde met supplementen weglaten en gewoon eten.

Binc
    Bijdrager

Goed dat je idd eet celtic!

Niet te lang roosteren dan he, anders krijg je een ander soort lijkenlucht en lijkensmaak aan je bouillon 😉

-B.arr
    Bijdrager

Haha.

Ik heb de magnesiumspray daarnet pas laat genomen, rond half 6 ‘s avonds. Ik had twee weken terug dat ik ‘s morgens na het douchen magnesiumspray opdeed en ik was compleet v.d. wereld.
    Misschien heb ik teveel gebruikt? Elke dag voetenbad plus ‘s ochtends sprayen.

Ik heb de magnesiumspray nu een paar dagen weggelaten maar dan voel ik mij toch weer moe.
    Dus ik heb het net weer gebruikt. Ik voel me nu, nadat ik het op mijn lichaam gespoten heb een beetje duf.

Gisterenavond heb ik ook een voetenbad met daarin magnesiumvlokken, natriumbicarbonaaat en KZ genomen.

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die helemaal geen magnesiumvoetenbaden en magnesiumspray gebruiken.

Ik zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om eventjes alleen de voetenbaden te doen. Het toevoegen van natriumbicarbonaat aan de voetenbaden is iets dat ik op een website had gelezen. Ik las dat niet iedereen dat hier doet. De meesten doen alleen magnesiumvlokken of magnesiumvlokken met keltisch zeezout.

-B.arr
    Bijdrager

Hoi hoi

graag deel ik even mijn bevindingen. En wel over dit supplement: DHEA.
    Is eigenlijk een synthetisch hormoon.
    maar bevalt helemaal niet meer, elke keer als ik het neem voel ik me compleet vd wereld.

Ja helaas deze nam ik dus nog wel.
    Als ik moe ben is de neiging automatisch toch weer naar de adrenal/q10/ en DHEA te grijpen.

Ook op internet lees ik dat de DHEA niet heel goed is om voor langere tijd te nemen.
    Ik ga er dan ook mee stoppen, en maar veel rauwe melk vandaag om toch m’n concentratie weer op pijl te krijgen.

-B.arr
    Bijdrager

-B.arr
    Bijdrager

Toen jullie zo druk aan het sparren waren in de grote vakantie over het kangenwater, was ik druk bezig met solliciteren en heb ik dus dat freelancewerk gevonden. Ik kreeg die hele discussie over het kangenwater toen dus ook niet mee en las dit pas enkele weken geleden (vandaar ook mijn late reactie hierop).

Nee Binc ik ben geen journalist van beroep al zou ik wel op enigerlij moment wat bijscholing wensen.
    Maar het gaat al prima. Ik doe nu al zo’n drie jaar schrijfwerk bij allerlei organisaties en nu dus ook als freelancer.
    Ik heb als achtergrond: Engelse lerarenopleiding HBO. Propedeuse. Studie niet geheel afgerond.

Binc
    Bijdrager

Toen jullie zo druk aan het sparren waren in de grote vakantie over het kangenwater, was ik druk bezig met solliciteren en heb ik dus dat freelancewerk gevonden. Ik kreeg die hele discussie over het kangenwater toen dus ook niet mee en las dit pas enkele weken geleden (vandaar ook mijn late reactie hierop).

Nou, gefeliciteerd met je nieuwe job! Ik kan me niet herinneren hoor dat er recent een discussie was over kangenwater op dat moment. Niet vanuit onze kant in elk geval. Je (late reactie) was op een artikel welke vorig jaar geplaatst was. Deze reactie was nu niet bepaald een reactie van iemand die kritisch is. Als je schrijfster bent mag ik aannemen dat je zelf ook kritisch bent. Als lezer zou je dat ook moeten zijn.

Het is jammer dat wat je leest je dit direct voor waarheid aan neemt, en dat gelooft iplv dat je gelooft in je eigen lichaam en leert te vertrouwen op je eigen lichaam. Dat de werkelijkheid is dat je lichaam je iets duidelijk wilt maken door middel van een reactie. En niet alleen met betrekking tot kangenwater maar ook voor wat betreft voeding en medicatie. Dat is wat Mike je probeerde duidelijk te maken in het topic waterfiltering.

Binc
    Bijdrager

Celtic,

Ik wil je er even op wijzen dat we lang geleden al afgesproken hadden er niet meer gestalkt zou worden. Of dit nu per e-mail, Facebook of wat voor manier dan ook is. Ik ga ervan uit dat je die belofte kunt blijven handhaven!

15 berichten aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,114)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.